روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بعد از سه روز تعطیلی...

سلام

روزهاتون از عشق گرم و پر نیرو

خوبین عزیزای دلم؟

روزهای تعطیلی خوبی سپری شد

به مهمون بازی

به دیدار عزیزانی که لااقل یک ماه ندیده بودمشون

سالادهای خوشرنگ تابستونی درست کردم

با کسایی که دوستشون دارم هندونه های خنک خوردیم و با هم حرف زدیم و خندیدیم

هلو و شلیل و زرد آلوهای خوشگل و خوشرنگ را شستم و از لمس نعمت های خداوند کلی شکر کردم

روزهای خوب با طعم شربت هایی که لبریز از محبت بودن نه لبریز از شکر

در کنار عزیزانم مهمونی رفتم

مهمون های زیادی داشتیم

ساعتهایی را کنار مادربزرگ مریضم گذروندم و لبخند را روی صورت غمگینش دیدم

با مغز بادوم حسابی وقت گذروندم

تا جایی که فرصت اجازه داد برای چهل تیکه ی دوست داشتنی م وقت گذاشتم

یه کم کتاب خوندم

سعی کردم قرآن خوندنم را ادامه بدم

آهنگ گوش دادم

با دختر خاله ها و خواهرهام و دختر دایی ام  رقصدیم و خندیدیم

خلاصه روزهای خیلی بینظیری را سپری کردیم...

امروز صبح پر از انرژی بیدار شدم

اول از همه برای آقای دکتر چند تا پیام عشقولانه نوشتم

بعدش حمام و سرحال

رسیدم دفتر

یخچال را روشن کردم

پدر کلی طالبی و گرمک و هندوانه برام خریدن

گردگیری کردم

موزیک باکسم را روشن کردم

و الان با یک لیوان بزرگ آب یخ نشستم و دارم به دوستایی که خیلی  دوستشون دارم یادآوری میکنم که شاد بودن سخت نیست...




پ ن 1 :     یک نفر با سرچ  کلمه «آیش باغچه» به وبلاگ من رسیده

این تفریح جدیدم شده که بیینم با چه کلمه ای به اینجا رسیدن...

نظرات 7 + ارسال نظر
soly شنبه 19 تیر 1395 ساعت 10:29 http://www.soly61.blogsky.com

همیشه خوش وخرم باشی.لبخند خدا بر لبانت جاری ....

ممنون عزیزدلم
به همچنین شما

دل آرام شنبه 19 تیر 1395 ساعت 10:38

همیشه به شادی و خوشی بگذرونی تیلو

خوبی مامان خانوم
شادی بی پایان برای شما آرزومندم

ساناز شنبه 19 تیر 1395 ساعت 10:59 http://sanaz1359.persianblog.ir

همیشه به خوشی. ما هم کلی مهمون بازی داشتیم.

عزیزمی
ممنون

دخترشیرازی شنبه 19 تیر 1395 ساعت 11:08

به به چه فعال .... من که حسابی کمبود خوابمو جبران کردم هر چند میدونم حیفه عمر ادمه تو خواب بگذره اما واقعا نیاز داشتم.
............................................................
چندتا از این سالاد تابستونیاهم به ما یاد بده لطفا خانم گل
..................................................................
امیدوارم همیشه شاد باشی و از شادیه شما منم شاد بشم و انرژی بگیرم

جبران خواب عالیه
همچین آدم را سر حال میاره که نگو

من همیشه سالادای من درآوردی درست میکنم
هرچیزی از توی باغچه به دستم برسه را قاطی میکنم
کدو ... ذرت... البالو... گوجه گیلاسی... کاهو... هرچیزی که فکرش را بکنی

سالاد میوه را هم خودم بیشتر از همه دوست دارم

دخترشیرازی شنبه 19 تیر 1395 ساعت 11:29

پس امروز برم کدو با هلو قاطی کنم بدم به خودشون


گناه دارن
نه برا اینکه حالش را ببرن هلوها را قشنگ قاچ بزن بزار تو بشقاب با چنگال بزار جلوشون
این از همه بهتره
کدوها را هم با مرغ بپز و یه خورشت کدوی خوشمزه
به به
کلا متخصص خوردنیهای خوبم من

دخترشیرازی شنبه 19 تیر 1395 ساعت 12:09

دلژین شنبه 19 تیر 1395 ساعت 16:24 http://delzhin313.blogsky.com

سلااام سلااااام
هر روزت عیییید
به به نوووش جووونت همه خوراکیای خوش مزه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد