روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پیشاپیش...

سلام

پیشاپیش میگم عیدتون مبارک

همه طاعاتتون قبول

انشاله که همیشه ، این صفاتی را که در ماه رمضان تقویت کردیم پیش خودمون نگه داریم

دیروز ظهر از دفتر اومدم بیرون و تصمیم گرفتم برای خرید یک گارد برای گوشی داداش کمی پیاده بروم

وای، این بدترین تصمیم در این ماه رمضان بود

سرظهر... آفتاب داغ... تابستان ملتهب

گارد را که خریدم دیگر هیچ نفسی نداشتم

به خونه رسیده و نرسیده نماز خوندم و خوابیدم

تا نزدیک افطار هم خواب بودم

اما با صدای مغز بادوم بیدار شدم و کلی انرژی گرفتم







پ ن 1 : این ساک های کنار سالن بدجور به من کج دهنی میکنند

پ ن 2 : مغز بادوم عاشق تکه های چهل تکه است ... هر دفعه میاد خونمون کلی با این تکه ها ور میره

پ ن 3 : فردا کلی مهمون خواهیم داشت

پ ن 4 : بعد از یک ماه باز بساط کیک پزیم را راه میندازم

پ ن 5 : دلم نیومد از این خلاقیت برای سرچ بگذرم ... با سرچ «ماه در رمضان ناپدید میشه»  به اینجا رسیدن...

نظرات 11 + ارسال نظر
صحرا سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:25

عید تو هم مبارک خانم گل

خبرای تازه نمیدی؟

دل آرام سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:33

به به کیک
عید فطر خیلی خوبه.
مخصوصا نمازش رو خیلی دوست دارم.
روزای آخر دیگه توانی نمی مونه. برا همین این همه خوابیدی. ضعف کردی دخمل.

ای وای
حواسم نبود خانوم باردار داریم اینجا نباید از خوردنی ها بگیم

نیلوفر سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 11:02 http://maloosak.69.mu

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم...
عید سعید فطر رو پیشاپیش به شما دوست عزیز تبریک میگم... باعث افتخاره به سایت منم سر بزنین
89561

نیلی سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 11:13 http://niiliia.blogsky.com

نماز روزه هات قبول تیلوی مهربونم...
عیدت هم پیش پیش مبارک....

ممنون عروس خانوم

اذر سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:10 http://azar1394.blogfa.com

سلام
پیشاپیش عید شما هم مبارک
ماه خوبی بود.
عزیزم ذهنت درگیر نباشه
حالم خوبه
اون خدا حافظی خداحافظی با شرایطم بوده

خب خدا را شکر
نگرانت شده بودم

گلشن سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:29

نمی دونم دعا میکنیم وضعیت کار خوب بشه دیگه خدابزرگه.
بعدم باید راضی به صلاحش بود دور باشه اما خوش باشه بهتر ار اینه که ور دلتون باشه و سرخورده ...نه؟
کادو قرار شد چی بگیری ؟
تیلو این پرینتر همش از نصفه صفحه پرینت میگیره ینی نصف صفحه رو سفید رد میکنه اندازه هاشم همه رو چک کردم روی A4

کمرنگ هم میزنه؟
فعلا از گرفتن کادوی بزرگ صرف نظر کردم
حس کردم پول بیشتر به دردش میخوره
اما شروع کردم چیزای ریز ریز براش میخرم
مثلا کاور گوشی میخواست براش خریدم
یک ماگ هم دیدم براش

رسیدن سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:34

عید شما هم مبارک باشه. طاعات و عبادات ت قبول باشه عزیزم

بهتر شدی؟
روزگارت بهتره؟

گلشن سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 13:39

نه اون نصفه رو درست میزنه
آره حتما پول بیشتر به کارش میاد

ریست این حرفا را که امتحان کردی؟
خاموش روشن؟ به خاطر مموریه پرینتر

گاهی اشکال ماله مموریه... باید یه بار پرینتر را خاموش روشن کنی و کامپیوترت را هم ریست کنی
اگه باز این مشکل را داشتی همون که قبلا گفتم کارتریچ را در می آوری و قسمت درام را نگاه میکنی شاید کاغذ داخل درام گیر کرده باشد
در غیر این صورت را باید دیگه نزدیکش باشم

دلژین سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 14:09 http://delzhin313.blogsky.com

سلللللااااام
عععید شما هم مبااارککککک
اوه تو این گرمااا دختر.... تهران که جهنمه

اینجا هم خیلی خیلی گرمه

گلشن سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 16:28

آره بابا خاموش روشن کردم ریست کردم......

باید ببرمش نمایندگیش

شرمنده هستم

گلشن سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 18:32

دشمنت شرمنده تیلو جونم

من اصولا خوب بلدم دل روده ی پرینتر را بکشم بیرون و تعمیرش کنم
اما راستش را بخوای از راه دور نمیدونم دقیقا چی بگم
بازم عذرخواهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد