روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مامانم را باید بیارم تا غیبتم مجاز بشه؟

سلام دوستای عزیزم

چقدر دلم براتون تنگ شده

در این روزها و ساعات و لحظه های قشنگ به یادتون بودم

چند روزی اصلا حال خوبی نداشتم

چند روزی درگیر افکار بد بودم

حال جسمی هم که با این روزه داری دیگه تعریف کردن نداره

خلاصه که چند روز به خودم و افکارم مرخصی دادم

توی خونه موندم

یه عالمه در پیشبرد اهداف چهل تکه ام قدمهای بلند برداشتم

a1jz_photo_2016-07-02_09-49-28.jpg

سریال «فرار از زندان» را تمام کردم

کلی ختم قرآنم را جلو بردم ... دیگه آخرای ختم دوم هستم

و حتی دیروز که جمعه بود که در کارهای آشپزخونه برای افطار به مامان کمک کردم ... دورچین ظرفها را آماده کردم ... سیب زمینی سرخ کردم .... خیارشور برش زدم... ذرت ها را دانه کردم ... گوچه گیلاسی های محصول باغ را شستم ... جعفری ها را خرد کردم ... فلفل دلمه ای های دوست داشتنی را رشته رشته کردم ... حتی بعدترش جارو زدم ... گردگیری کردم ...



راستش را بخواین چند روزی به شدت دچار حالت های بدبودم... حس های بد...

و بعد یهو به خودم اومدم

چند روز که میتونست خیلی زیبا باشه را از دست داده بودم

و یهو شروع کردم به بازسازی لبخندهای گنده...

شروع کردم به دوست داشتن خودم

به عاشقی کردن

و بعد خوب شدم

الان خوبم... احساس خوشبختی دارم... به هزارتا چیز خوب فکر میکنم

کلی برنامه های خوب دارم

و کلی فکرها و ایده های ناب برای آخر هفته ای که بعد از یک ماه عسل.... قراره جشن گرفته بشه...





پ ن 1: شاید باور نکنید ولی به یاد تک تک تون بودم

پ ن 2 :  آقای دکتر درگیر کارهای مربوط به شغلشون هستن و این روزها کمی کمرنگ تر هستن

پ ن 3 : بیماریم به طور چمشگیری خودنمایی کرده و به طور وحشتناکی منو از خودم رنجونده

پ ن 4 : هنوز هیچ هدیه ای برای داداش نخریدم



نظرات 7 + ارسال نظر
delaram شنبه 12 تیر 1395 ساعت 10:02

Negaranet bodam
Khoshhalam behtari
Migoftam shayad roze bordatet neminevisi

سلام عزیزدلم
واقعا هم که روزه برده بود منو

صحرا شنبه 12 تیر 1395 ساعت 10:23

خدا رو شکر که خوبی و انشالله بهتر هم میشی. بازم به خودت از این استراحتا بده تا منبع انرژیت شارژ بشه

دخترشیرازی شنبه 12 تیر 1395 ساعت 10:49

سلام ملیکم خانم خانما...خداروشکر که خوبی؟چقدر خوبه که میخوای بهتر تر بشی

میماچممممممت
حسابی فعال شدی و خانم خونه شدی(البته بودیا)
((((تیلو جان لطفا لطفا بجنگ با بیماریت من میدونم تو میتونی))))

انگار دارم از دست این بیماری روانی میشم... باور کن

اذر شنبه 12 تیر 1395 ساعت 12:30 http://azar1394.blogfa.com

فکر کردم روزه تو رو برده

درست فکر کردی

جلبک خاتون شنبه 12 تیر 1395 ساعت 18:33 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

چه خوشگل شده تیلواین کارت :)))

حالت بهتره دختر مهربون مجازستان؟:)))))


بزار وصلش کنم اونوقت ببین چقدر خوشگل میشه
اوهوم
بهترم

نازلی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 08:31

چقدر خوشحالم باز انرژیت به دست اوردی عزیزم

ممنونم عزیزدلم

جلبک خاتون یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 11:17 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

دقیقا میخوای چل تیکه باشه؟ ؛)))
نه ولی خدایی خیلی قشنگه :))))

ایشالا واسه خونه خودت و اقای دکتر :دی

+ سفارشات هم بپذیر خب دلمون رفت....الان که روزه ایم دلمون هوس‌این‌چل تیکه‌م‌کرده :دییی

نه دقیقا 72 تیکه هستش
اسمش اینطوریه
ممنونم از تعریفت
چه دعای خوبی انشاللللللللللللللللللللللللللله

اقا همین را میزارم برای فروش
بزار تمام بشه
دیگه تجربه هم دارم
هی میبافم هی میفروشم
وای روزه نبودیم حتما هوس هندونه میکردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد