روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آروزهاتون مستجاب

سلام

اینقدر بی انرژی شده بودم که باید پنجشنبه و جمعه را کامل تعطیل میکردم

الان پر از انرژی مثبت اومدم

یه عالمه خوبم

دیشب شب خیلی عزیزی بود

ولی من فهمیدم واقعا هیچ آرزویی برای خودم در این شب نکردم

خودم را دعا کردم

بهتره بگم خودمون را دعا کردم ولی همه را واگذار کردم به خود پروردگار

گفتم هر چی خیر و صلاحه

من اصلا نمیدونم چی خیر هست؟

بهتره چی پیش بیاد؟

پس برای خودمون از خداوند بهترین ها را خواستم ... نه چیز مشخصی



پ ن 1 : آخر مرداد داداشم میره... دیگه به طور قطعی مشخص شده زمانش... بلیطش را هم خریده

پ ن 2 : تمام شبهای گذشته تا سحر با آقای دکتر حرف زدیم... حتی دیشب با هم دیگه دعا خوندیم

پ ن 3 : هنوز سریال «فرار از زندان» تمام نشده

پ ن 4 : ختم دومم را با شوق بی حد شروع کردم

پ ن 5 : یه خبر ازدواج شنیدم که توی فامیل عین بمب منفجر شد....

پ ن 6 : برای خودم یک شال خیلی خوشگل خریدم و چند روز دارم همچنان ذوق میکنم

پ ن 7 : فقط دوازده تکه دیگه از پتوی من مونده که بافته بشه

پ ن 8 : بازم نظر در مورد رنگ زمینه ی پتو عوض شد

نظرات 11 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:39

سلام سلام
دعاهات قبول
عکس پتوت رو با حجم کم بذار:) ذوقشو دارم.
به حق این روزا خدا حاجت همه رو بده

بزار تمام بشه
حتما حتما میزارم عکسش را

دخترشیرازی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:50

و ماهم از خوبیه شمو خوبیم...

شما که خوب نیستی عالی هستی
ماهی
یه دونه ای

صحرا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:51

خدا کنه خیر ما در چیزی باشه که دلمون باهاشه، این بهترین حالتشه

الهی آمین
من راضیم به رضای پروردگار

دخترشیرازی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 11:05

شمو گلی خانم گل
زنده باشی سلامت باشی

تارا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 11:24

سلام تیلو جان
خیلی وقته وبت رو میخونم ولی خاموش.اینقد به نوشته هات عادت کردم که هر روز حتما یه سر به وبت میزنم.ایشاالله همیشه شاد و خوب و عاشق باشی
منم مثل شما تیلو جان ۷ ساله که عاشقم.همدیگه رو بی نهایت دوست داریم ولی ازدواجمون یه چیز محاله:-( . نه میتونیم تمومش کنیم و نه میتونیم ازدواج کنیم....یه جورایی بهترین,عاشقانه ترین و بدترین نوع رابطه رو داریم
عزیزم یه سوال درباره ختم قرآن: شما برای هر ختم یکبار کامل قرآن رو میخونین یا یه گروهین و مثلا هر کسی یه جز؟؟؟؟ آخه من روزی یه جز میخونم و ماه رمضان میشه یه ختم ولی شما گفتی ختم دومت شروع شده.اگه گروهی هستین میشه منم باشم؟

سلام
چقدر خوشحال میشم از داشتن دوستایی مثل شما
ممنونم که بهم سر میزنی
راست گفتی این نوع رابطه بدترین و بهترین هستش
عزیزمی شما ... من ختم های ماه رمضانم را به تنهایی انجام میدم
ختم گروهی که عضو هستم را اول سال عضو میشیم و برنامه ی تا پایان سالمون مشخصه و هر سال نزدیک به چهل ختم انجام میشه... انشاله سال بعدی که خواستیم شروع کنیم حتما حتما خبر میدم

گلشن شنبه 5 تیر 1395 ساعت 12:28

آرزوهات مستجاب
تیلو امروز لطف کردم روزه گرفتم خدا ازت نگذره که آدمو یاد همبرگر میندازی


نوشابه خنک هم بزار کنارش....

نیلی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 12:48 http://niiliia.blogsky.com

قبول باشه عزیزم :)))

پتو که تموم شد عکسش و بذاری ها... از بس ازش تعریف کردی دلمون رفت:))))

من عادت دارم زیاد ذوق کنم
میزارم حتما حتما عکسش را
ولی امیدوارم توی ذوقتون نخوره

اذر شنبه 5 تیر 1395 ساعت 14:19 http://azar1394.blogfa.com

سلام
ایشالا همیشه خیر پیش بیاد
چ جالب یعنی پشت تلفن باهم دعا خوندید ؟
دکتر تنها زندگی میکنه یعنی پیش والدین نیست (ببخشید فضولیه)
اگه میومدن با هم میرفتین مسجد خیلی حال میداد

ممنونم
بعله پشت تلفن با هم خوندیم
بله تنها زندگی میکنند
خیلی باحال بود ولی بابای من خیلی خیلی در این موارد سخت گیر هستند
مراقب دخترشون دزد نبردش

سحرالف شنبه 5 تیر 1395 ساعت 15:55

تیلو دیشب زاناکس خوردمو خوابیدم

پس چرا؟
ای بابا
خب دیشب را بیدار میموندی... من با زور پلکام را باز نگه داشته بودم

اسما شنبه 5 تیر 1395 ساعت 16:34

خداروشکر که حالت خوب شده
ایشالا هر چی که به صلاحه برا هممون پیش بیاد این بهترین دعاس
تیلو جونم موقع قران خوندنت برا منم دعا کن سه هفته دیگه کنکور دارم ولی خیلی نا ارومم کلی میترسم
من مثه تو موقع خرید کلی ذوقی میشم حتی اگه جوراب نخی هم بگیرم هی تا چن روز پام میکنم و ذوق میکنم
تیلو جون بعد کنکور میخام کلی کتاب بخونم چن تا از بهترین کتابایی کهخوندی رو برهم میگی که منم بخونم

اسما دوست جدیدمی تو
هورایی
خدا را شکر خوبم
حتما دعات میکنم ... همه کنکوریا را دعا میکنم ... پسرخالم هم کنکوری هست... دیشب به یادش بودم ... حالا هر وقت اونو دعا کنم یاد تو میفتم
منم ذوق میکنم برای خرید
وای با کتاب برباد رفته و اسکارلت شروع کن... محشرن

دلژین شنبه 5 تیر 1395 ساعت 16:46 http://delzhin313.blogsky.com

خداروشکر که شاد و شنگول و خووبی ....
رنگ زمینه چه رنگی شد ؟؟

اینبار سفید
انگار از همه خوشگل تره
انگار اون همه رنگ وسط سفید یه حال خوبی به آدم میده
امیدوارم دوباره نظرم عوض نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد