روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای آرام روزه داری

سلام

طاعاتتون قبول


1- دیروز روز خیلی بدی برای دوستم بود

آدم باید از دوستی با افراد نادان دوری کنه...



2- با خواهرم نون هایی را که برای نذر گرفته بود پخش کردیم

و بعدشم افطار خواهر پز را بردیم خونه و تا آخر شب دور هم بودیم


3- مغز بادوم نقاشی هایی میکشه که دلم براش ضعف میره


4- دیشب سر یه جمله با آقای دکتر دعوامون شد

بیماریم دوباره به شدت عود کرد

بعد از کمتر از نیم ساعت آشتی کردیم و تا سحر حرف زدیم و گل گفتیم و خندیدیم و لاو ترکوندیم

اما موهای من بر نمیگردن


5- صبح اونقدر خواب آلود اومدم سرکار که تا یکی دوساعت واقعا انگار زیر آب بودم و همه چیز را محو میدیدم


6- فیلم «کوچه بی نام » را دیروز دیدم


7- ختم اول قرآنم تمام شد... میرم سروقت ختم دوم... کمی از برنامه عقبم

این ختم هایی هست که به تنهایی انجام میدم...

یک گروه ختم قرآن داریم که سه سال هست عضوش هستم و خیلی خیلی دوستش دارم


8- من یک قرآن کوچک دارم که خواهرم وقتی میخواستم برم مکه برام هدیه خرید

خیلی دوست داشتنی و خوشگله

اول اون قرآن تعداد ختم هایی که به تنهایی انجام میدم را با نیتش مینویسم

دلم میخواد هزاران ختم قرآن داشته باشم


9- دلم یک عینک آفتابی خوشگل و جدید میخواد


10- روزه داریها خیلی سخت شده برام... از خداوند طلب یاری میکنم


11- امروز به شدت تلخم

نظرات 15 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 10:24

تلخ نباش خانم
بووووووووووس

نیازمندیهای ایران چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 10:57 http://niazmandihayeiran.ir/

عالی بود ممنون از وبلاگ خوبتون سری هم به ما بزنید

گلشن چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 11:36

تلخی به تو نمیاد ها ! رنگ بازی کن خوب شی

میرم یه کم خرید
رنگ بازی حال میخواد که من گرسنه ندارم

بهار شیراز چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 11:51

ای دیوونه موهاتو کندی... شیطونه میگه بزنمتا

ای وای
اه کشدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
اینقدرم بد کندم که اصلا گفتن نداره

خانومی چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 12:13 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام
تا من سر نزنم از توام خبری نیست تیلو

شلوغی این روزها
گریه نکن دوست جونم
سلام به روی ماهت
خودت بد عادتم کردی همش میای سرمیزنی خوشحالم میکنی
چند دفعه سرزدم دیدم فقط شعر نوشتی... ببخشید خلاصه

پریسان چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 23:11

اخرش اسم اون کلینیک زیبایی چی شد؟؟؟
چرا موهاتو کندی؟

باور میکنی هنوز اسم و رسم مشخصی نداره
با اینکه خیلی نزدیک به افتتاحه
کاش یه کم قوی تر میشدم و نمیکندم

رسیدن پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 09:35

سلام خوبی عزیزم . خسته نباشی . قهر و آشتی همیشه هست . ختم قرآن ت هم قبول باشه . واقعا احسنت به تو .

ممنون

حامد پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 11:48 http://hamed-92.mihanblog.com

اونقدر پست پر انرژی و مثبت ازتون دیدم که تلخ بودن و اینجوری نوشتن بهتون نمیاد
البته زندگی همینه دیگه یه حرکت سینوسی داره یه روز خوب یه روز بد
زندگیتون به عشق

ممنون
چقدر خوبه دوستایی که خوب درک میکنن آدم را

دخترشیرازی پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 12:31

کجایی خانم؟

وای از این روزه داری که تمام انرژی منو به یغما برده

جلبک خاتون پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 17:42

دلم میخواد بیام توی خونتون :)))

و توی اتاقت....و کنارت...


حتی وقتی هم که تلخی پر از انرژی مثبتی
امیدوارم همیشه حالت خوب باشه تیلو جانم :)

واقعا با اینهمه تلخ بودن بازم انرژی داشتم؟
کاش میومدی
باهم حرف میزدیم تو اتاقم

تبسم پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 18:19 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام خانمی :)))
هنوز همون تیلو تیلوی سابقی ( مثلا خیلی وقته نبودم. یه چیزی در حدود یک قرن)
:)))
هنوزم وبلاگت پر از رنگ و حرف و زندگی هست.
:****

سلام عزیزم
ای دوست یک قرن پیش من
هنوز همونم که بودم
اما مطمئنم هر روز تغییر کردم

طلوع ماه جمعه 4 تیر 1395 ساعت 13:00

سلام
امیدوارم امروز خوب خوب باشی
طاعاتت هم قبول باشه

سلام عزیزم
طاعات شما هم مقبول درگاه الهی

اسما جمعه 4 تیر 1395 ساعت 18:38

لام امروز با وبت اشنا شدم برای اشنایی بیشتر رفتم و پتای اولتو تا چن ماه بعدشو خوندم خوندن پستهات بهم انرزی میده اینکه سعی میکنی ار هر چیز خیلی کوچیک لذت ببری لبخند به لبم میاره دارم فکر میکنم که چقد راحت میشه از چیزای کوچیک دور و برمون لذت ببریم و شاکر باشیم
یه چیزی شدید ذهنمو مشغول کرده شما بزار پای ح فوضولی شدید من ولی میترم برخورد اولمونو خراب کنم اما چه کنم که اگه نپرسم حتما خفه میشم کلی عذر میخام تا اگه ناراحتت کردم منو ببخشی
خوب سوالم دیدم نوشتی 8 اله عاشق همین ولی چرا ازدواج نمیکنین تحمل این همه دوری و دل تنگی واقعا سخت و شکنجه اوره چطور دارین این همه دوری رو تحمل میکنین

سلام اسما جان
خوبی دختر گل
از پیدا کردن دوستای جدید خیلی خیلی خوشحالم
گاهی همه چیز به ازدواج ختم نمیشه
گاهی سرنوشت عاشقی وصال نیست
ولی باید راضی بود به رضای پروردگار
شاید یه روزی...

Meredith جمعه 4 تیر 1395 ساعت 21:16 http://san-antonio.blogsky.com

امیدوارم زود حال دلت خوب شه
واااای من که کارم شد تقویم رو نگاه کردن و اینکه ببینم کی ماه رمضون تموم میشه.واقعا سخته هم روزه و هم درس و امتحان

راست میگی روزه داری خیلی انرژی آدم را میگیره
واقعا خدا بهت قوت بده
کمکت کنه

مگهان شنبه 5 تیر 1395 ساعت 06:11

جای تاسف داره تیلو
وای وای وای... من هرگز قرآن ختم نکردم.
همین

+ الهی اثر ختم ها رو هر روز بیشتر تو زندگیت حس کنی

نه وقت داری
هر وقت به این لذت برسی دیر نیست
من عاشق خوندن قرآنم ... هرچند واقعا نفهمم داره بهم چی میگه
انگار کلمه کلمه ش بهم انرژی میده
انگار کلمه هاش بذرهای سبزی هستند که در وجود آدم ریشه میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد