روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سوسک

سلام

خب چیه من از سوسک میترسم

دست خودم نیست

یه فوبیای وحشتناک حشره دارم که سوسک از همه برام وحشتناک تره

دیشب در عمیق ترین خواب ممکن حس کردم یه چیزی داره روی پام راه میره

با بلندترین و بنفش ترین جیغ از خواب بیدار شدم

زودی چراغ را روشن کردم

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بعله... یه دونه سوسک سیاه وحشتناک اونجا بود

توی رختخواب من

من روی پام حسش کردم

وااااااااااااااااااااااااااااااااای

نصفه حشره کش را زدم تو اتاقم...

پنجره و درب را بستم و وسط هال نشستم تا سحر شد

داداشم اومد و سوسک را نابود کرد

ولی بعد کولر را روشن کرد و پنجره ها را باز کرد و بهم گفت من نگرانم خودت مسموم بشی




پ ن 1 : وقتی با اون حالت از خواب بیدار شدم و گریه کنان زنگ زدم به آقای دکتر... همیشه بلده منو آروم کنه

پ ن 2 : از صبح به شدت بی حالم

پ ن 3 : ناخودآگاه هی لابلای دعاهام یاد دوستای وبلاگی میفتم...

نظرات 10 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 10:21

من نگرانم خودت مسموم بشی:)) لپ داداشت رو بکش.
منم بدم میاد ولی گاهی خودم می کشمش.
منتهی اگه سوسک پیدا بشه تو اتاقم و بیاد روی بدنم تا چند روز حس می کنم هنوز رو بدنمه

من نمیتونم بکشمش
میترسم ازش
وای منم همینطوریم
حالا تا چند وقت ذهنم درگیرشه

بهار شیراز سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 10:37

حالا راستش بگو چطوری آرومت می کنه ، ماهم یاد بگیریم پرنسس و مهندسمون رو آروم کنیم ... خصوصی هم می پذیریم

ای جان
تو که عین آرامشی
تو که اینقدر خوبی که همه دور و بریات به هیچی نیاز ندارن
یکی از بهترین مامانهای دنیایی

صحرا سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 11:08

یه سقف پر از سوسک، بال به بال، شاخک به شاخک، صف به صف رو مجسم کن، این حکایت زیرزمین خوابگاه ما بود توی تعطیلات تابستونی!


خب تعریف نکن
از شنیدنش هم میترسم

دخترشیرازی سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 11:15

شاید باورش برات سخت باشه اما من چندین و چندتا سوکس پلاستیکی دارم که خیلی دوسشون دارم


بهتره حتی بهش فکرم نکنم

اذر سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 11:33 http://azar1394.blogfa.com

من هم میترسم زیاد .یبار روی صورتم امد اینقد زدم تو صورتم که نگو
طفلی اقای دکتر رو بیدار کردی

وای منم خیلی میترسم
نه بیدار بودن....

گلشن سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 11:46

تو رو خدا ! این از سوسک گریه میکنه ما از چه چیزایی گریه مون میگیره!

وای سوسک خیلی بده
نگوووووووووووووووو
درکم کن میترسم خوب

نازلی سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 12:06

وای گفتیا
منم فوبیای حیوانات دارم هم حیوانات هم حشرات از مورچه بگیر تا گودزیلا
خییییییییییییییللللییییییییییییی خوشحالم که دکترو داری تیلو جان
اینطور موقعها همش دلت میخواد سوسک ببنی مگه نه

نه
هزار تا بهانه خوشگل هست
چرا سوسک بیینم
اه از دیدنشم حالم بد میشه

طلوع ماه سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 14:03

ینی عیععییییعیی
فک کنم این احساس مشترکه بین بیشتر خانما
من خیلی چندشم میشه مخصوصا از سوسک حمام واگه پرواز کنن
دیگه بدتر
الان موهای بدنم سیخ شد

منتفرم ازشون

دلژین سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 19:32 http://delzhin313.blogsky.com

آخعععععییییی

اوهوم

مونا_رد پای شبح عاشق_ چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 01:44 http://3pecter.ir

میشه لابلای دعاهاتون یاد منم بیفتین

چرا که نشه؟
منم از شما التماس دعا دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد