روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باشد که رستگار شویم...

سلام

امروز صبح دیگه این گوش لعنتی منو مجبور کرد که ببرمش کلینیک

البته مسلما ساعت هفت صبح متخصص گوش و حلق و بینی جایی نیست...

نوبت گرفتم برای ساعت 10

باشد که رستگار شویم...



پ ن 1 : گاهی فکر میکنم اینجا را دوست دارم چون میتوانم هر قسمتی از روحم را که دوست دارم پررنگ تر کنم و هرجایی از زندگی را که دوست ندارم بپوشانم....

پ ن 2 : بالاخره یک روزی دست از سانسور خودم برمیدارم...

پ ن 3 : حال دلم خوب است... یک خوب ناجور



بعدتر نوشت: رفتم دکتر ... آقای دکتر متخصص با یه قیافه ای که بسیار سعی میکرد لبخند بزنه (نمیدونم چرا زوری لبهاش را میکشید که شکل لبخند بشه) گفت باید گوشتون ساکشن بشه... نوار گوش هم لازمه... برات قطره مینویسم هفته دیگه باید حتما حتماحتما بیای مطب خودم....

من از اتاقش که اومدم بیرون رفتم از قسمت پذیرش سوال کردم ، گفتن توی کلینیک امکانات شستشوی گوش هست...

خب کلینیک به من خیلی خیلی نزدیکه

و مطب خیلی خیلی از من دور

باید تصمیم بگیرم که چیکار کنم..



بازم بعدتر:

گوشم درد نمیکنه... اما چنان کلافه ام کرده که احساس میکنم تمام نیروم تحلیل رفته... احساس ضعف شدید دارم... انگار داره چشمم هم درگیر میشه... دلم استراحت میخواد

نظرات 11 + ارسال نظر
گلشن سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 09:20

زودتر میرفتی سمت رستگاری خب من جان
یک خوب ناجور? چه تعبیر شاعرانه ای!

گلشن جون
امروزم دیگه درحال ناشنوایی مطلق بودم
وگرنه من یکی دکتر برو نیستم
شاعر هم میشیم آرام آرام

بهار شیراز سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 09:29


حال گوشیت بهتر شده ؟؟؟؟

رفتم دکتر

حسین سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 11:08 http://geranio.ir

من یک بار رفتم گوش پزشکی.یارو یک سیخ به درازای 20 سانتی متر رو تا آخر تو گوشم فرو برد.بعدش هم گفت هیچ مشکلی نداری.برو کیف کن.ظاهرا اون احساسی که بهم میگفت گوشم مشکل داره یک تلقین ساده بوده که بعد از دکتر کلا بر طرف شد.

20 سانتی متر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی گوشه منه بیچاره اصلا نمیشنوه
تلقین هم نیست
کار از این حرفا گذشته

حسین سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 12:00

آرایه ی اغراق داشت

آهان
فکر کردن چقدر عمیق گوش می دادین شما
نگو که آرایه مارایه در کار بوده

اذر سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 13:30 http://azar1394.blogfa.com

من هم دکتر برو نیستم الان با دندونم درگیرم تا ببینیم کی من هم رستگیار شوم

اوه اوه دندون را که نگو
باید منو به مرز مردن برسونه تا برم
آخه اون غیر از درد و ... جیب آدم را هم به ناله در میاره

aliii سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 14:38

سلام اگر اهل شهر قم هستید و تمایل دارید در انتخابات مجلس شرکت کنید از شما می خواهم به دکتر مرتضی اشرافی مدرس دانشگاه که فوق دکتری علوم سیاسی دارند رای دهید. برای آشنایی بیشتر با ایشان به سایت www.karimeh.com مراجعه کنید. با تشکر

روزگارم بد نیست
اما اهل قم نیستم

تبسم سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 15:07 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام عزیزم
نکنه دندون درده, دردش رو توی گوشت انعکاس پیدا کرده.
امیدوارم گوشت زودتر خوب شه.

منم عاشق عیدم
:****

هورایی تبسم جان
کجایی دختر
کم پیدا
نه ماله خوده خوده گوشه بدجنسمه

تبسم سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 22:39 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام
شرمنده کم پیدام.
سعی می کنم روی سلامتم کار کنم و یکم به روحیه ام برسم :)))
اتفاقا کلی ایده دارم بنویسم
همیشه وبلاگت رو می خونم.
:) روزمرگی هات رو دوست دارم. اینکه جزییات زندگی مثل خوردن یه دسر خوشمزه برات لذت داره رو دوست دارم.
بافتنی و حوض ماهی ات, کاغذ رنگی هات, می دونی کلی زیبای دور برت برای خودت درست کردی که واقعا حال ادم رو خوب می کنه
:))
دختر خوب و شاد عزیز :****

چقدر تو ماهی
میدونی تبسم جانم ، خوده من کلی از تو درس میگیرم
به نظرم روحیه ات - نوع تفکرت و نگاهت به زندگی متفاوته
من هر روز دنبال کار و رنگ و ایده های تازه ام
و ایده هات استقبال میکنم

مبی سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 23:27 http://inthisworld.blogsky.com

توصیه دکترو جدی بگیر خانوم


من فقط توصیه های دکتر خودم را جدی میگیرم (نانا)
اونم گفت نمیخواد بری ساکشن
همین قطره ها را بریز
قرصت را هم بخور
خوب میشی
و جالب اینکه از وقتی اون گفت خوب میشی خوب شدم....

مریم بانو چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 12:15 http://rozhan313.blogsky.com

آخی.... چقدر بده این گوش... عصن یه ذره ک اذیت میکنه ادم کلافه میشه...

فاطمه چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 13:10

گردنت در سمت گوشی که درد می کنه درد داره؟ این که احساس کنی درد از کنار گردنت می کشه به سمت گوشت؟ گیجگاهت چطور؟ نبض دردناک داره؟

اصلا درد گردن ندارم
گوشم هم درد نداره
حالت گرفتگی - اما دست که به اطراف گوشم میزنم مثل طبل تو سرم صدا میده
دردناک نیست - ناراحت کننده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد