روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه ای که در آن پیاده روی نکنی ... است...

سلام

روزتون بخیر

بابا صبح میخواستن برن آزمایشگاه و آزمایش خون بدن و من هم دخمل خووووووووووووب ... با پدرجان رفتم آزمایشگاه و بعد هم ایشون من را رسوندن دفتر... و پیاده روی کنسل

البته امروز بعد از حمام نمیدونم چرا همش سردم بود و خودم هم از اینکه نرفتم پیاده روی خوشحال شدم

مغز بادوم دیروز رفته بود آزمایش خون داده بود و با یک هیجانی از اینهمه شجاعتش حرف میزد که بیا و ببین

از روز شماری های من که خبر دارین

گلشن جون توی وبلاگش یه چیزایی در مورد عید و بهار گفته... کیا مثل من برای رسیدن بهار دارن لحظه شماری میکنن؟؟؟؟؟



پ ن 1 : از جمعه صبح که بیدار شده بودم تا دیشب که نزدیک به موت بودم ... فقط هشت ساعت خوابیده بودم

پ ن 2 : عاشقانه هام دوباره پررنگ شدن

پ ن 3 : دلم هوس شیرینی کرده

پ ن 4 : نمیدونم چرا حس میکنم امروز قراره برام مهمان بیاد... اگه اومد بهتون خبر میدم

نظرات 8 + ارسال نظر
ح مثل ... دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 09:10

انشالا دلت همیشه رو دور شادی باشه الهی

ممنونم
با تو عزیزدلم

گلشن دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 10:04

خدا زد تو دهنم دیگه من جان ، سرما خوردم و الان دلم گرما میخواد


خدا نکنه
زودی خوب شو
حواست کجا بود سرما خوردی
چیزای خوشمزه تر میخوردی

فاطمه دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 11:17

دلت شیرینی می خواد؟ انشالا که دختره!

شیرینی که پسره
چرا شایعه پراکنی میکنی.... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اذر دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 13:16 http://azar1394.blogfa.com

سلام
ایول شجاعت
عید وبهار .حالا که زوده
عاشقانه خوبه

شکیبا دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 18:16 http://sh44.blogsky.com

سلام
منکه از روز شماری هات بی خبرم هر چی هست انشاالله خیر باشه

ممنونم

فاطمه دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 21:00

شیرینی پسره؟! والا ما هرکی را دیدیم هوس شیرینی کرده بود یک دختر دماغ گنده زایید. حالا شما می گی پسره، باشه!

ما هر کی ترشی دلش بخواد و ترشی بخوره میگیم دختره
دختر شل و وا رفته

مریم بانو سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 08:00

نم دلم عید میخخخخواااد..
خبرمون کن اگر مهمون اومد

مهمون نیومد
خوشحالم مثل من ذوق عید را داری

نفس سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 19:10 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم...من منتظر بهار نیستم از عید خوشم نمیاد
ان شا الله برای کسایی که دوست دارن زود زود بیاد

سلام عزیزم
من عاشق بهارم
هرکاری کردم نشد تو وبلاگت نظر بزارم نمیدونم چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد