روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بعضی روزها فوران کلمه داریم

سلام دوباره


دیشب یه کمی تلخ شدیم

تلخ تر از قهوه

وقتی تلخ میشیم یه کمی بی انصاف هم  میشیم (من بیشتر)

بعد من گفتم که خیلی عشقولانه ی خونم کم شده و نزدیک به مرگ هستم .... (مرگ عشقی)

و البته لابلای حرفها اضافه کردم خسته شدم و عنقریب است که این رابطه به پایان برسد (چه حرفا مگر اینکه بمیرم... چاخان میکنه بترسه...)

بعد بدون لاو ترکوندن و با تلخی گفتیم شب بخیر (منتفریم هر دو از این مدل شب بخیر)

یک ساعت گذشت پی ام داد بخواب عزیزم

پی ام دادم تو بخواب عزیزم

بعد شروع کردیم لاو ترکوندن

ولی هیچکدوم زنگ نزدیم.... (یک وقتایی میفتیم روی دنده ی لج)

تا ساعت سه و ربع بیدار بودم و بعد بیهوش شدم (وسط تعارف و حرفای عزیزم و جونمی... )

بعد امروز از صبح ... هی زنگ میزنه ... پیام عشقولانه میده .... و یه کاری میکنه که تو دلم گله قند آب بشه

بعدشم نزدیک ظهر زنگ میزنه و میگه : آماده ای این هفته پنجشنبه بیام پیشت

نیم ساعت بعد میگه برات سوپرایز دارم: تو هفته بعد وسط هفته بگو چه روزی میتونم بیام پیشت...

و اینگونه است که دوباره گوشهای «من» دراز و درازتر و مخملی و مخملی تر میشود.....



پ ن 1 : نماز ظهرم که تمام شد ، ناگهان دیدم در حال دعا کردن دوستانم هستم ... دوستانی که چندیست جزئی از زندگی ام شده اند.... آنا ... مبی.... گلشن... مریم بانو ... تبسم ...  دل آرام ... زن عاشق... آبانه... آذر با اینکه زیاد ازش شناختی ندارم ... لاندا... پرژین..

ببخشید اگه کسی را از قلم انداختم...

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 15:54

وااای چه عشقولانه ای بعد تلخی...
چقدر دعات چسبیییید...
فدایی داریییی

باورت نمیشه برای امتحاناتت دعا کردم

گلشن یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 16:07

من از اوناش نیستم بگم نه بابا حالا از قلم افتادم مهم نیست من ذوق مرگ شدم وقتی از قلم نیوفتادم

,جدی جدی یادت افتادم
فدای دل مهربونت
از قلم که هیچی از ذهن و دلم هم نمیفتی

مبی یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 18:58 http://inthisworld.blogsky.com

چه خوب که دعام کردی گندم. این چندروزه حسابی دعلا لازمم.
عاشقانه هات همیشگی

فدای شما

فاطمه یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 19:47

اووووف ساعت سه صبح عزیزم حونم؟ خوب بگیرید بخوابید دیگه.

واقعا
همین کارها را میکنن که فرداش یهو انرژی کم میارن و ....

گلشن دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 00:05

توروخدا با قلبم بازی نکن دختر
ایشالله خدا همیشه همه دعاهاتو مستجاب کنه

الهی آمین

دل آرام یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 11:30

میبینی چه حالی میده دعوا بعدش عشقولانه:)))

بابت دعا ممنون

اوووووووووووووووه
چقدر دیر اومدی خوندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد