روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اول هفته آخر دی ماه

سلام

اقا من اصلا نفهمیدم این دی ماه کی اومد کی رفت

چقدر زود

با سرعت نور به آخر دی ماه نزدیک شدیم و من اصلا نفهمیدم یک ماه از زمستان چطوری گذشت

باید به فکر پکیچ های نوروزم باشم وگرنه آورم آروم دیر میشه


پنجشنبه ی نسبتا خوبی بود... حسابی به کارهای شخصیم رسیدگی کردم

جمعه هم مثل همیشه خوب بود

امروزم را به پیاده روی دو برابر هر روز شروع کردم



پ ن : اصلا نداریم - باشد تا بعدا پدید آید...

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 26 دی 1394 ساعت 10:21

واااقعا خیلییی زوود گذشت...


سلام روزت بخیر
واقعا خیلی زود گذشت
امروز روز 300 از این سال هست.... یعنی 300 روز رفته و 65 روز مانده ....
چیکار کردیم با 300 روز عزیزمون؟

مبی شنبه 26 دی 1394 ساعت 14:34 http://inthisworld.blogsky.com

سلام گندم

سلام عزیزدلم
خوبی
موفقیت هات را تبریک میگم
الهی هر روز خبرهای خوب بیشتری بدی
خوبی دختر

زن عاشق شنبه 26 دی 1394 ساعت 17:50

واسه منم خیییلییی زود گذش

تبسم شنبه 26 دی 1394 ساعت 22:25 http://tabasomshadi.blogsky.com

عمر خیلی زود می گذره.

:) می بینم به فکر پکیج های نوروزی هستی.
کلی کاغذ رنگی که بوی هفت سین عید رو میده.
امیدوارم کلی لذت ببری خانمی :***

ممنون
تو ایده های خوبی داری ها
میدونستی
هنوز موفق به خرید کاغذ دیواری ها نشدم
ولی ایده های دیگت را هم با آغوش باز میپذیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد