روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنه های بی او ...

سلام

خوبین

پیاده روی بسیار خوبی کردم

حالم خوبه

چای و کلوچه کنار دستمه اما تا دو ساعت دیگه از خوردن هیچ خبری نیست... چه معنی داره آدم بعد از پیاده روی چیز بخوره... فقط آب


امروز بعد از ظهر را تعطیل میکنم تا برم یه کمی به کارهای شخصیم برسم

حوض ماهیم به شدت بهم نیاز داره

اتاقم خیلی به تمیزکاری اساسی نیاز داره

قصد دارم یه سری لباس را برای شستشو آماده کنم  و .... کارهایی از این دست



پ ن 1 : چقدر وقتی میام اینجا و نظراتتون را میبینم خوشحال میشم

پ ن 2 : گفتم بهتون که ژاکتی که در حال بافتنش بودم را دارم میشکافم؟؟؟؟

پ ن 3 : دلم پول میخواد خیلییییییییییییییی زیاد .... کلی طرح و ایده و هدیه باید آماده کنم که همش نیازمند پوله

پ ن 4 : رنگ ها هنوز هم مرا به وجد می آورند


بعدا نوشت:

به حساسیت های من توجه نمیکنه- انتظار داره همیشه گل و بلبل بمونم

به چیزهایی که منو خیلی ساده میرنجونه توجه نمیکنه- بعد میخواد من خیلی معقول رفتار کنم

من عاشقم

عاشقی میخوام

من که ازش پول و مادیات نخواستم و نمیخوام .... من ازش عشق میخوام

حق نداره منتظر باشه بازم من بهش زنگ بزنم

نمیزززززززززززززززززززززززنم

نظرات 6 + ارسال نظر
گلشن پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 10:00

به کارهای شخصی رسیدن خیلی کیف میده

بخصوص که مدت ها براش وقت نداشته باشی

آنا پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 12:01 http://aamiin.blogsky.com

دلت خیلی تنگ شده؟ عاشقی که من و تو نمی شناسه، می شناسه؟

آفرین
مرسی که درکم میکنی
نه که نمیشناسه

گلشن پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 14:49

نعععع ندارههههه نززززززن

حرص نخور
من عاشقشم
طاقت ندارم حتی حس کنم اعصابش خرد بشه

الهام پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 20:06 http://thefifthchild.blogsky.com

پول،پول،پول...

هممون به همین درد دچاریم؟

مبی جمعه 25 دی 1394 ساعت 07:09 http://inthisworld.blogsky.com

این اواخر گندم آقای عاشق دیگه به من زنگ نمی زد مگه کار داشت. یا همو میدیدیم هفته ای یه بار که اونم من باید میگفتم بهش یا خودم بهش زنگ می زدم...

بمیرم برای غصه هات

تبسم شنبه 26 دی 1394 ساعت 00:21 http://tabasomshadi.blogsky.com

:)) می گم همچین از اتاقت تعریف کردی فکر کردم یه بمب ( دو رجون) وسط اتاقت منفجر شده.
اب ماهی ها رو عوض کنی مطمنم یه حس خیلی خوبی بهت دست میده.
:****

نه به اون شدت
ولی به این شدت
آره این کار همیشه حالم رو خوب میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد