روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نگاهی به مسیج های قدیمی

روزی به تو گفتم :‌من عاشقتم - ولی ادم یه دل داره و یکبار عاشق میشه

و تو در جوابم این مسیج رو نوشتی...

من همراه دلت ؛‌ دوست صادق ؛ علاقمند بتو ؛‌ برادری بینگرانی ؛ آیینه تو بدون هیچ چشم داشتی به گذشته و حالتم ؛‌ اینا از عشق مهمتر نیست؟

اون شب خیلی گریه کردم - احساس کردم اشتباه عاشق شدم - احساس کردم هیچوقت عاشقم نمیشی ولی الان که نگاه میکنم به این مسیج میفهمم که راست گفتی تو از عشق هم بالاتر به من هدیه دادی و کاش من ، ارزش این همه محبت را داشته باشم و قدر این همه مردانگی را بدانم.....

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohamad یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 23:56 http://alamtu94.blogfa.com

ﻋﺸﻖ ﺭﺍ..
ﺑﺎ ﻫﺮﮐﺲ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﮑﻦ ...
ﺻﺒﺮ ﮐﻦ..
ﺻﺒﺮ ﮐﻦ..
ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﺳﺎﻝ..
ﺻﺒﺮ ﮐﻦ...
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ..
ﺗﺎ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺑﯽ ﮐﻪ ﺭﻧﺞ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﺑﺨﻮﺍﻧﺪ...
ﺗﻮﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻧﮓ..
ﻭ ﺻﻮﺭﺕ..
ﻭ ﺑﺪﻧﺖ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ...
ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﺹ ﺑﻮﺩﻥ..
ﻭ ﻣﻌﺮﻓﺘﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ...
ﺑﺪﺍﻧﺪ ﻭﺑﺪﺍﻧﺪ...
ﺳﺎﻟﻬﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﻭ ﺑﻮﺩﯼ ..
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻗﺒﻼ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽﻭ..
ﺑﺪﺍﻧﯽ ﮐﯿﺴﺖ..
ﻭ ﺍﺯ ﭼﻪ ﺳﻮﯾﯽ ﺁﻣﺪﻩ..
ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﮕﻮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﺶ ﺑﻮﺩﯼ..
ﻭ ﺟﺎﯾﺶ..
ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ....
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺧﺎلی بوده...
همیشه....

باورت نمیشه همینطوری عشق را تجربه کردم و میکنم
باورت نمیشه چه حس خوبیه

مریم بانو سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 06:50

میدونی.. سکوت کردم تو همه پست هات... چون معتقدم به دیگران خصوصا شمایی که ۱۲ سالی از من بزرگتری. نمیتونم توصیه ای بکنم ، مگر اینکه یک بار چیزهایی ک تجربه کردی رو تجربه کرده باشم...
مطمئنم شکست اول از آن ازدواج اونقدر لهت کرد و داغون شدی که قابل وصف نیست... اما گذشته... تو الان یک خانم مستقل و قوی هستی...
اگر عاشق نانا هستی، اگر نانا عاشق توست ، یک بار برای همیشه تمامش کنید... تو لیاقت داری زندگی داشته باشی، مادر باشی، عاشق باشی... نگذار دیر شود... نگذار نگاه کنی به عقب و خدایی ناکرده ببینی همان عشق هم نمانده برایت.. با نانا ازدواج کن و با عشقش خوشبخت شو... میدونم خیلی مانع و مشکل سر راهه... اما تو میتونی. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد