روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کی گقته؟

کی گفته عاشق شدن آسونه؟

کی گفته هر وقت بخوایم میتونیم عاشق بشیم؟

اصلا کی گفته عاشق موندن آسونه؟

کی گفته هشت سال به یه نفر وفادار بودن آسونه؟

خب چه معلوم اگه رابطه به نظر غلط را بزارم کنار ، دوباره عاشق میشم؟

شاید هرگز دیگه عاشق نشم

وقتی از ته دل کسی را دوست داری اگه بزاری بره یه تیکه از قلبت را دادی ببره

اونوقت دیگه آدم کاملی نیستی

یه تکه از وجودت همراه یه نفر رفته

من نمیخوام این اتفاق بیفته

من نمیخوام به خاطر چیزهای کم اهمیت تر ، عشق را از دست بدم

نمیخوام یه تیکه از وجودم جدا بشه

من بعد از سالها هنوز وقتی صداش را میشنوم قد میکشم

هنوز وقتی اسمش میفته روی گوشیم لبخند میزنم

هنوز وقتی میگه دوستم داره گونه هام سرخ میشه

هنوز وقتی چشمم به چشماش میفته خجالت میکشم و سرم و میندازم پایین

هنوز وقتی ....

من از ته دلم عاشقم

رابطه ام غلطه

اما عاشقشم

تو رو خدا ... نگین.... بزارین تو این دنیای پر از اشتباه یه نفر دیگه هم همچنان تو اشتباه خودش بمونه

من طاقتش را ندارم


پ ن 1 : من درد میکشم

پ ن 2 : من با جدا شدن مبی از عشقش درد کشیدم و می کشم

پ ن 3 : من از عاشقی لذت میبرم

پ ن 4 : اصلا معلوم نیست سرنوشت چی برامون مقدر کرده - هیچ وقت حساب و کتابهای ما کامل و درست از آب در نمیان

نظرات 8 + ارسال نظر
اذر پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 13:28 http://azar1394.blogfa.com

راستش از دست خودم ناراحت شدم .شاید بهتر بود چیزی نمیگفتم
احساس میکنم ناراحت شدی
خوب من هیچ ادعایی تو عشق ندارم .
منظورم هم جدایی نبود .منظورم وصال بود و ساختن ی زندگی بود
اگه ناراحتت کردم منو ببخش .
ایشالا نانا بیاد پیشت وکلی حالت خوب بشه

من از دست دوستام ناراحت نمیشم
من هر حرفی از طرف دوستام را فقط از سر مهر و لطف میدونم
اگه چیزی گفتم که غیر از این فکر کردی عذر خواهی

مبی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 15:02 http://inthisworld.blogsky.com

گندم...
کاش شکل رابطه عوض می شد، مگه چی میشه تو بشی محرم روز و شب نانا و نانا بشه محرم شب و روز تو... که بی بهانه همیشه باهم عاشقی میکردین...

ای جان
بعضی از رابطه ها بی تعریفن مبی

مبی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 15:10 http://inthisworld.blogsky.com

گندم عاشقی اصلا آسون نیس که اگه بود، این بلاها سرمون نمیومد. که هشت سال وفادار به پنجشنبه ها بمونی...گندم عاشق خودت چی؟ عاشق خودت هستی؟ دلت چی میخواد؟ آرزوهای خودت چی میشن؟ ما به هیچ کس بیشتراز خودمون بدهکارتر نیستیم...

مبی
من عاشق خودمم
نانا از جهنم زندگی من بهشت ساخته
کاری کرده من عاشق زنانگیهام باشم
کاری کرده خودم را دوست بدارم
به خودم احترام بزارم
نانا مرد بزرگیه

مبی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 15:11 http://inthisworld.blogsky.com

مراقب خودت و دلت باش گندم عزیزم . ببخش که تندی کردم...

تو دوستمی
اینا اسمش تندی نیست
اینا مهربونیه
من خودم گاهی مجبورم با دوستام خیلی تند و تلخ بشم
گاهی لازمه
از سر مهره

گلشن پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 15:43

خیلیها هیچوقت عاشق نشدن مادر شدن بچه دارن اونها هم حسرت دارن شاید عشقت هنوز نو و پابرجاست چون یه نیمروز تو هفته قرار عاشقی شماست شاید اگه ازدواج کنین عشق شما هم مث مال خیلیا رنگ ببازه و تبدیل به روزمرگی بشه اینا همه احتماله اما واسه اغلب زنها بچه خیلی مهمه مادری خیلی مهمه چیزیه که وقتی گذشت از وقتش و تبدیل به حسرت شد ،شاید عشقو ازبین ببره شاید حس کنه حقی ازش ضایع شده
خلاصه انگار که آدم هر راهیو بره درنهایت یه حسرتایی داره هیچوقت همه چیز کامل نیست
چرا نمیشه شما ازدواج کنین??

مریم بانو پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 20:35

من جای تو بودم پام رو توی یک کفش میکردم برای ازدواج و جلو همه عالم و ادم وای میسادم...

من خودم هم ازدواج را نمیخوام

مریم بانو جمعه 18 دی 1394 ساعت 17:34 http://rozhan313.blogsky.com

میخوانمت...اما نمیتونم چیزی بگم :)

راحت باش

زن عاشق شنبه 19 دی 1394 ساعت 17:17 http://armi0.blogfa.com/

چ خوب ک جداشدی ازش
اگه الان حالت خوبه برات خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد