روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنحشنبه ای که تو را در آن در آغوش نفشارم ، جمعه ای ممتد است....

سلام

همه چی خوبه ها

اما اول صبحی الکی پر از غصه ام

پر از نغمه های غم انگیزم

دیروز للی اومد پیشم

با هم ناهار خوردیم

جای شما خالی پلو و ماهی و خورشت ماست و سالاد...... عالی بود

بعدم رفتیم برای تولد دوست پسر للی که از اینجا به بعد اسمش را میزاریم  «آقای منفور« (چون این رابطه غلط و اشتباهه و من بیشتر از للی اون آقا را مقصر میدونم)

خلاصه رفتیم برای تولد آقای منفور یک پلیور خریدیم

بعدش گفت این کادو براش کمه و رفتیم یه ست آرایشی و بهداشتی نیوآ هم خریدیم

بعدشم باکس خریدیم

و ....

وسایلش را گذاشت دفتر من و رفت تا فردا نزدیک ظهر بیاد همه چیز از اینجا برداره و بره

بره کیک بخره و گل

و بعدش هم به طور سوپرایز آقای منفور را ببره برای شام بیرون

و شاید همین موضوع که اول صبح از در وارد شدم و اون باکس گنده را دیدم، حالم را بد کرد

یادم افتاد چقدر بعضی چیزها تو این دنیا بد رنگ و کدر هستند

چقدر بعضی از رابطه ها بد هستند

رابطه خودم هم بده

رابطه خودم هم غلطه

رابطه خودم هم جای حرف زیاد داره

اما نمیدونم چرا برای للی اینهمه غمگینم....

میدونم به زودی احساساتش دچار بحران میشه....



پ ن 1 : اصلا پی نوشت نداریم..........

نظرات 2 + ارسال نظر
سرو سپید پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 08:08 http://sarvina.blogsky.com

سلام
اول صبحی ...همه ی غصه ها از شما دور ...
همه ی صبحهاتون سرشار از نشاط و امید .

اذر پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 10:54 http://azar1394.blogfa.com

سلام .
ی رابطه وقتی شکل میگیره که هر دو طرف بخوان .پس مقصر هم هر دو طرفن.منتها یکی تو این رابطه صداقت داره و یکی نداره.
دیدم دخترهایی که تو این رابطه ها مسخره پسرا شدن.
خوب حسابی خوش به حال پسرس با این همه خرجی که این دختر میکنه.
خدا خودش ب للی کمک کنه که تصمیم درست بگیره.گر چه گاهی تنهایی باعث میشه ادم اشتباه کنه
عزیزم تو هم دلگیر نباش .شاید واسه هورمون هاست

کاش خدا به دادمون برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد