روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نسل مرد آریایی منقرض شده؟؟؟؟؟

سلام

امروز با پالتوی سرمه ایم اومدم سرکار

متعاقبا تمام ست کیف و شال و کلاهم هم عوض شد

شاید کمی شیک تر از هر روز ... شایدهم نه خیلی معمولی

اما هزار تا حرف شنیدم

هزار نفر بوق زدن

هزار تا مرد با چشماشون به حریم خصوصی من که داشتم از هوای زمستان لذت میبردم و در شال وکلاه خودم فرو رفته بودم ، تجاوز کردن

و من معتقدم نسل مردهای مرد رو به انقراضه....

یعنی همیشه ی تاریخ ما باید در کارتن و گونی زندگی کنیم تا مردها هرجایی که میخوان چشمهاشون را بچرخونن....؟؟؟؟؟؟

از خودم بیشتر بدم اومد تا از مردهایی که دیگه مرد نیستن.....


پ ن 1 : زمستان فصل مورد علاقه ی منه از لحاظ لباس پوشیدن... چون در عین شیک بودن کاملا پوشیده هستیم... فکر کن ... شال ... کلاه تا ابرو پایین کشیده.... پالتو.... زیرش پلیور و .... چکمه.... دستکش... (اقا اصلا از ما توی این فصل فقط دو تا چشم و یه دماغ به زور پیداست)

پ ن 2 : فکر نکنید من در یک روستا یا شهری دور افتاده زندگی میکنم .... من جایی نزدیک مرکز شهر بزرگ اصفهان ... مرکز فرهنگی جهان اسلام زندگی میکنم....

پ ن 3 : امروز ناهار با للی قرار دارم.... میاد پیشم ... ناهار هم مهمون للی هستیم.... کاش از این کار بی نهایت بدی که داره میکنه دست میکشید...

پ ن 4 : دیشب نزدیک به دو ساعت با نانا حرف زدم ... اما حتی اندازه یک ربع هم مفید نبود و فهمیدم این حقیقته که باید چشمها و لبها را دید تا آرامش گرفت

پ ن 5 : آخر هفته ها را دوست دارم

پ ن 6 : انگشتر امروزم بی نهایت بهم انرژی های خوب میده

نظرات 2 + ارسال نظر
آنا چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 14:04 http://aamiin.blogsky.com

مردها همیشه همین طوری بوده اند. هیچ درمانی هم نداره خدا را شکر.

بعضی از این کارها واقعا نفرت انگیزه
مثلا با ماشین پا به پای عابر پیاده بیای و هی بوق بزنی و سعی کنی با صدای بلند از شبشه باهاش حرف بزنی....
خب برادر من... اگه میخواست گوش کنه یا بیاد خودش میومد...

خانومی سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 10:43 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

پس احساسم درست بود اصفهانی هستی

بعله کاملا درست بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد