روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سه شنبه ها هوای خانه ی ما فرق میکند...

سلام

روزتون پر از انرژی و لطف خداوند

دوستای گلم حال دلتون خوبه؟

زندگی هاتون خوبه؟

از لحظه ها لذت کافی می برین؟


خواهرم دیشب برامون دلمه کلم درست کرده بود و اومده بود خونمون.....

39ru_photo_2016-01-05_08-19-47.jpg

البته این عکس ، قبل از اینکه سس دلمه ریخته بشه گرفته شده....

و جالب اینکه هیچکس جز من و مامان این دلمه را دوست نداشت ... حتی خودش


کلاه و شالم در حال اتمامه

عین لاک پشت پیر آروم و کند بافته شد... آخه من که کلا خونه نیستم


پ ن 1 : چطور میشه این آدمهای بیماری که در پیاده روی خیابان با صدای بلند در حال کارهای خیلی زشت هستند را ندید؟؟؟؟؟؟

پ ن 2 : خانومه توی خیابان ماشینش خراب شده و هیجکس نیست که کمکش کنه....

پ ن 3 : هورمون ها که حمله میکنند عین قوم مغول تمام سرزمین دلم را به تاراج میبرند.

پ ن 4: طرح نامحدود همراه اول داشتم ... عالی بود

پ ن 5 : گوشم به طور معجزه آسایی خوب شده

نظرات 7 + ارسال نظر
جین سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 09:04

منم دلمه کلم دوس ندارم
پ.ن۱ یعنی چی???

دوست ندارم توضیح بدم
اما چون پرسیدی
تو یه پست دیگه هم در موردش حرف زدیم
البته اون موقع هنوز با شما دوست نبودیم
ببین یه آقایی توی پیاده رو نشسته بود .... چطوری بگم به خودش ور میرفت و صداهای بد از خودش در میاورد.... و به یه جای بدش دست میزد... و حرفهای رکیک میگفت.... حالم را بد کرده ... یادآوریش بهم حالت تهوع میده

مریم بانو سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 10:39 http://rozhan313.blogsky.com

تو عمرم یک بار دلمه کلم خوردم اونم زن دوست بابام برام آورد... خیلییییی خوش مزس .... خصوصا اون سس ملسش... نوش جون...
منم طرح نامحدود دارم خیلی خوبه...

منم دوست دارم دلمه کلم را
اما انگار باب میل بقیه ی اعضای خانواده نبود
اقا طرح خیلی خوبیه ها ولی شنیدن چند شب پیش توی 20 و 30 داشته درموردش میگفته که برای خیلی ها اشتباه کرده و پولهای هنگفتی ازشون گرفته..... من و تو شانس اوردیم مریم بانووووووو

جین سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 11:31

خدای من تو خیابون

اذر سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 11:35 http://azar1394.blogfa.com

عییییییی
حالم بد شد.معلومه که مریض بوده

حال من را که حسابی خراب کرد

لاندا سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 15:49

وای اینو من یه بار رو پل عابر دیدم، شب، داشتم سکته می کردم، هنوزم حالم بد میشه یادش میفتم
طرح نامحدود منم دارم، بسی خوبه
دلمه کلم هم فکر کنم دوس ندارم با عرض معذرت

اصلا من موندم اینا چطوری در ملاعام و جلوی اینهمه چشم میتونن همچین کاری بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس هممون از این طرح داریم... هورا
دلمه کلم غذایی نیست که همه دوست داشته باشن... خیلی مزه ش خاصه و فقط تعداد محدودی که سبزی خواری را دوست دارند بهش علاقه نشون میدن....

جین سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 22:03

دلمه های شما هم شیرینه

بعله
البته من غذای شیرینی خیلی دوست دارم
اما خواهرم این دلمه ها را زیاد شیرین نکرده بود

جین چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 08:09

صبح بخیر

سلام خانوم سحر خیز
روزت بخیر و شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد