روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز شکرگزاری

سلام


خداوندا سپاس !

برای اینکه به من زمان و توان دادی که در این صبح های زیبای پاییزی پیاده روی کنم

و بتونم پاییز را جرعه جرعه بنوشم!!!!!



خداوندا سپاس!

برای شغل و کاری که بهم دادی و سالهاست عین روز اول دوستش دارم و سپاس که به من توانایی دادی که این جوانه کوچک را هر روز آبیاری کنم و ازش درخت تنومندی به وجود بیاد!!!!


خداوندا سپاس !

به خاطر نعمت سلامتی ...


خداوندا سپاس !

به خاطر داشتن خانواده ای که خیلی خیلی دوستشون دارم (حتی اگه گاهی کلافه و دلخور میشم)....


خداوندا سپاس !

به خاطر اینکه من خاله شدم و نمیدونم قبل از اینکه خاله بشم چی بودم؟؟؟؟؟


خداوندا سپاس !

به خاطر اینکه از یه جایی یاد گرفتم و دارم برای روزهای آینده پس انداز میکنم


خداوندا سپاس !

که هنوز امید در دلم زنده است و من را به جوشش وا می داره


خداوندا سپاس!

که در کنار پدرم کار میکنم و پدری دارم دست و دلباز


خداوندا سپاس!

که اینجا مینویسم و اینقدر حالم را اینجا خوب میکنه که فقط خودم میدونم و خودت


خداوندا سپاس!

برای کفشهایی که مرا به پیاده روی میخواند

برای کیفی که دقیقا ست کفشهایم است

و سپاس که من هنوز عاشق رنگها و ست ها و زیبایی ها هستم!!!!


نظرات 6 + ارسال نظر
سحرالف چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 10:34

سلام
شکر که زنده ام

ای جونم

تبسم چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 14:04 http://tabasomshadi.blogsky.com

خیلی قشنگ نوشتی عزیزم :)))

مبی چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 18:50

خدا رو شکر :)

شکر

مریم بانو جمعه 1 آبان 1394 ساعت 06:35 http://www.rozhan313.blogsky.com

به به ، پیاااده روییی عااالیه...
انشاالله همیشه تو کارت موفق باشی و سر بلند

مریم بانو جمعه 1 آبان 1394 ساعت 06:37 http://www.rozhan313.blogsky.com

خدایا شکرت که بهم این زندگی فوق العاده رو بخشیدی...

آفرین

ح مثل ... دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 09:22

ببخش دوست عزیزم . فرصت اصلا نشد بیام پای وبلاگ . سپاسگذارم از تو که هستی و منو یاد میکنی . زندگیت پر از چیزای خوب باشه انشالا

من همیشه به یادتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد