روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شکرگزاری

من همینجا اعلام میکنم که :

فردا روز جهانیه شکر گزاری هست..... (الکی مثلا من نامگذاری کردم)

همه بیاین برای چیزای کوچیک و بزرگ از خداوند شکر گزاری کنید و بنویسید تا یادمون نره....



پ ن 1 : شکرگزاری را از دوست جونم یاد گرفتم

پ ن 2 : چرا بعضی وقتا اینقدر حال آدم لحظه ای خوب و بد میشه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 21:38 http://tabasomshadi.blogsky.com

شکر بابت والدینم و داداش غرغرو م :))))) نمی دونی اینقدر قشنگ غر میزنه :))))))
شکر بابت روزهای افتابی که در زندگیم دارم.
شکر بابت خندهای که به لبام میاد.
شکر بابت اینکه قدرت نوشتن دارم.
شکر بابت خونه ای که در اون زندگی می کنم.
:)))

آفرین خوشگل خانوم
آفرین

مریم بانو جمعه 1 آبان 1394 ساعت 06:36 http://www.rozhan313.blogsky.com

فک کنم اون تغییر حال لحظه ای ، کار هورمون ها و مغز گرامه... من به شدت دچارشم :)))

فکر کنم همه دچارشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد