روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوستم

دوستم پیشم بود

چقدر دوستها خوبن

بهم انرژی داد

از سرکار یک راست اومد پیشم

برام یه جعبه شیرینی هم آورده بود

خیلی شلوغ بودم

اما دست از کار برداشتم و نشستیم کنار هم و دست هم را گرفتیم و حرف زدیم

از هرگوشه ای

از هر جایی

از خیلی از آدما

این همون دوستم هست که یادمه قبلا هم در موردش گفته بودم اسمش للی هست.....

من توی دنیای واقعی به طور واقعی همین یه دوست را دارم

چقدر دایره دوستی هام محدوده ....

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدجواد دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:05 http://mihanfunn.rozblog.com

سلام من وبت رو دیدم. میشه تو هم بیای از وب من دیدن کنی؟ ممنون

مریم بانو جمعه 1 آبان 1394 ساعت 06:39 http://www.rozhan313.blogsky.com

خدا حفظ کنه دوستت رو...
منم دایره دوستی هام محدوده... این جوری بهتره..

من دوست دارم که دوستای بیشتری داشته باشم
اما شرایط اجازه نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد