روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پست دوم امروز

سلام

کل دیروز را مثل همیشه من و بابا سرکار بودیم.

داداش هم صبح زود میره سرکار بعدش هم کلاس داره و بعد شب میاد خونه

مامانم دیروز نوبت نگهداری از مامان بزرگ را داشت

یعنی دیروز از صبح زود هممون رفتیم بیرون و هیچکس خونه نبود

شب ساعت هشت و نیم همه با هم برمیگردیم خونه

با چه صحنه ای روبرو میشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از اداره گاز لطف کردن و جوری دم در خونه را کندن که امکان هیچگونه عبور و مروری نیست

انگار این خونه کلا غیر مسکونی هست

خب الان ما باید چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟

من: بیل بیاریم همه خاکها را بریزیم سرجاش تا فردا بفهمن این کارشون خیلی زشت بوده!!!!!!!!!!!!!

بابا بیل آورد، خاکها را زد کنار - یه ذره رو هم نریخت توی اون چاله ها - گفت گناه دارن!!!!!!!!!!!


من خبیث

بابا مهربون

خخخخخخخخ

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 17:25 http://www.rozhan313.blogsky.com

دقیقا مثل من :))) من خبیث، مامان بابا مهربوون...

تبسم یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 18:31 http://tabasomshadi.blogsky.com

من فکر کردم اداره گاز در خونتون رو از جاش کنده :)))))

ازشون بعید نیست
یک کثیف کاری کرده بیا ببین
حالا برای تاسوعا نذری داریم
در خونه مون هم افتضاح شده

خانومی دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 19:31 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

توچقد شبیه منی دختر؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!چن سالته با اینکه فقط مرداد و شهریور و نصفه های مهر94 روخوندم ولی احساس می کنم سال ها میشناسمت....احساس میکنم خود خودمی خخخخخخ...جوابمو بده شاید دوستای خوبی واسه هم باشیم
فقط ببخشیدا کجایی هستین شما؟؟؟اصفهان...احساس میکنم از نظر مسافت نزدیک باشیم

وای یهو همسایه از آب در نیایم
بعله اصفهانی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد