روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه

عادت کرده ام که پنجشنبه ها عاشقی کنم

نه باید اینگونه بنویسم

عادت کرده پنجشنبه ها بیشتر به عاشقانه هایمان فکر کنم

من هر لحظه عاشق ترم و از تو گریزم نیست

و پنجشنبه ها عاشقانه هایمان در نظرم پر رنگ تر است...


پ ن 1 : دلم تنگ شده - پنجشنبه بعدی روز موعوده ....

پ ن 2 : از صبح دارم مثل اسب کار میکنم - خسته شدم

پ ن 3 : دوستای خوبم فراموشم نکنید - به شما ها دلگرمم - شلوغم - تنهام نزارید

نظرات 3 + ارسال نظر
تبسم پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 19:45 http://tabasomshadi.blogsky.com

:)) ای جانم عزیزم
امیدوارم زود زود به عاشقانه ات برسی عزیزم
میام می خونمت می بینم کم پیدایی
منم کم پیدا شدم.
کلماتم رنگ تکرار گرفتن و این چند وقته یه جور ناجوری واقع گرا شدم :))))))
البته فکر کنم.موقتی اینجوری شدم :)))
مهم اینکه درونت یه دختر شاد رو پیدا کنی و گرنه خوشبختتیت یه حس درونی نباشع . ثروت عالمم شاد ادمو نمی کنه
چی گفتما :))))))))))

ولی کلا اگه دقت کنی ثروت آدم را میتونه شاد کنه....
اونم شادی های خوب خوب

مریم بانو جمعه 17 مهر 1394 ساعت 23:01 http://rozhan313.blogsky.com

سرممم شلووغ بود گندم باااانو.... دور از جوون اسب چیه
ماشاالله بگووو ک اینقدر پر انرژییی

سحرالف شنبه 18 مهر 1394 ساعت 11:39

امیدوارم عاشقانه ی تو مثل من نشه

منم یکی مثل تو
فکر نکن خیلی ازم دوره!!! هرلحظه ممکنه منم عین تو بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد