روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ی دیگران را چگونه خراب کنیم؟

سلام

سفارش پاورپوینت داد

آشنای چندین و چند ساله

ساعت هفت صبح شنبه خودم را رسوندم دفتر

تند و سریع تا ساعت یازده تمامش کردم

میخواد تا ظهر نشده تحویل بده

کار آماده شده

من عضو اتحادیه هستم

قیمت هر اسلاید ساده و غیرحرفه ای 2000 تومن

قیمت هر اسلاید حرفه ای 8000 تومن

من چون آشناست براش اسلایدی 700 تومن حساب میکنم

اومد اینجا

چشماش را بست

دهنش را باز کرد و گفت این کاری نیست که تو میخوای براش اینقدر پول بگیری

این اصلا به چه درد میخوره

و با بی تربیتی تمام نصف کار را تحویل نگرفت و پولش را هم نداد

....


پ ن 1 : اعصابم به طور کامل به فنا رفته

پ ن 2 : تو این مدت زمانی که برای این خانوم سی و پنج هزار تومن کار انجام دادم میتونستم به راحتی صد هزارتومن کار کنم

پ ن 3 : دیشب با نانا خیلی خیلی بد حرف زدم...

نظرات 2 + ارسال نظر
مبی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 12:52

تجربه ثابت کرده برای آشنا کار کردن معمولا اینطوری میشه

نه آشنا و نزدیک و فامیل نه
آشنایی از اون نظر که همیشه کار میاره براش کار انجام میدم

مریم بانو یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 20:41 http://rozhan313.blogsky.com

عجب آآااادمی...
مزخرف...
همون نصف کار رو هم نمیدادی بهش... میگفتی برو جای دیگه اصلا انجام نمیدم...
دیگه براش اومد کاری انجام نده

دقیقا باید همین کارو میکردم
اشتباه کردم
چشم
دیگه براش کار نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد