روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نامه شماره 6

سلام عزیزترینم

باز پنجشنبه

باز دلتنگیهایی که با بیتابی به قلبم هجوم آورده اند

پاییز را دوست دارم

با اینکه با تو در بهار آشنا شدم

اما خوب یادم هست که در روزهای پاییزی عاشق هم شدیم

در روزهای پاییزی قدم های دلدادگی را برداشتیم

در روزهای پاییزی نگاهت دلم را لرزوند

در روزهای پاییزی دستهامون گره خورد

در روزهای پاییزی اولین های زیادی را تجربه کردیم

در روزهای پاییزی کنارت قدم زدم

پاییز مثل بهار و تابستان و زمستان با تو پر از خاطره است

وقتی به خاطراتم نگاه میکنم لبریز شده اند از تو

از اسمت

از ذکرت

از تمام چیزهایی که در جانم یادگاری هستند

و تمام لحظه هایی که در سینه ام جاویدان می مانند

عزیزترینم

سالها گذشت و عشق به من ثابت کرد که هیچ چیزی نمیتونه مانع عشق ورزیدن بشه

سالها گذشت و ما عاشق تر شدیم

سالها گذشت و از لابلای تمام غصه ها فقط شیرینی عشق موند

سالها گذشته

سالهایی که شاید آروم آروم ما را به میانسالی پیوند میده اما چیزی میان من و تو همیشه جوان و برومند خواهد ماند و آن عشق است...

امیدوارم سالهای بیشتری بگذره و عاشق تر بشیم

امیدوارم پاییزهای بیشتری بیاد و باز اولینهای زیادی را کنارت تجربه کنم

عشق تو برای من همیشه تازه است

همیشه نو

همیشه گرم

و برای همین میخوام بازم عاشق بمونم

چندین ماهه که نامهربون شدم - چندین ماهه که به رفتن هزاران بار فکر کرده ام - اما تنها چیزی که از تو دیده ام عشق ورزیدن و دیگر هیچ.....

و من از خدا میخوام کنارت عاشق بمونم....

نظرات 4 + ارسال نظر
تبسم پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 23:00 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام عزیزم
:))) خسته نباشی
برای تو.و دلت بهترین ها رو می خوام.
قشنگم به نظر منم پاییز فصل قشنگیه
مخصوصا برای عاشق شدن. :)
کاش می تونستم خستگی ات رو توی یه حوض پر از اب بشورم تا از تنت خارج شه.
:))) همیشه دلم می خواست جادوگر بودم و کلی حس خوب به ادما میدادم.
اجی مجی حال من خوب شه
دلش سبک شه
ارامشش بی نهایت شه
صبح ها کلی به ایینه بخنده
:))))))))))))))))))
اجی مجی من جان عزیزترینه :*****

ممنون جادوگر مهربون
ممنونم عزیزدلم

مریم بانو جمعه 10 مهر 1394 ساعت 08:55 http://rozhan313.blogsky.com

خدا از این عشقها قسمت همه بکنه

الهی آمین

مبی جمعه 10 مهر 1394 ساعت 12:20

چه خوبه این عاشقی

عاشقی همیشه خوبه

هیکی جمعه 10 مهر 1394 ساعت 21:40 http://picky-hicky.blogsky.com

تاااا ابدددد کنار هم عاااشق بمونین ^______^

الهی امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد