روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چقدر زود عصر شد...

سلام

روزتون قشنگ

دیگه پست الان بیات حساب میشه

برای همین فقط اومدم بگم به یاد وبلاگ هستم

به یاد تک تک تون هستم

ولی شلوغ و درهم برهم هستم

امشب خونه خاله دعوتیم

دارم تند تند کار میکنم ببینم میشه یه کمی زودتر برم یا نه...


نظرات 4 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 15:39 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
به کارتون برسین اما یادتون نره که ما هم منتظریم!

سلام جناب دکتر
شما خودتون هم گویا خیلی شلوغ هستید

مهتاب سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 09:38

سلام به روی ماهتون آخ که چقدر این شلوغی کارو خستگی بعدشو دوس دارم.من همش فکر میکنم اینکه شب از خستگی سرم و میزارم و بی هوش میشم یه نعمت بزرگه همیشه خداروشاکرم بابتش

سلام سلام
صد تا سلام
منم دوست دارم
باید شاکر باشیم برای تک تک داشته هامون

مانی چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 04:26

ما هم به یادت هستیم

پ ن
تیلو جانم ، من اینستاگرام ندارم و نمی تونم برات در انجا پیام بنویسم ، اما عکس ها را می بینم و لذت می برم

ممنونم که به یاد من هستید
یاد خداوند بزرگ توی دلتون پررنگ و همیشگی
وای چقدر خوبه که بهرحال با اینکه اینستاندارید همراه و همدل هستید
میدونید حس میکنم بودن عکسها نوشته ها را ملموس تر میکنه

سارا چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 11:12 http://15azar59.blogsky.com

اگر نمیخواستی بری مهمونی بعدش میگفتم خودتو به یه اب هویج بستنی خوشمزه دعوت کنی
همیشه پرکار و شلوغ باشی رنگی خانم جونم

ای جانم
فدای محبتت
برات بهترین ها را میخوام
من آدمی هستم که توی جمع بیشترین لذت را میبرم
برای همین باید باهام بیای برای خوردن آب هویج بستنی... تنهایی بهم نمیچسبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد