روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آمارهای غلط بلاگ اسکای

من هیچ وقت آمارهای بازدید و نظرات و ... وبلاگم برام اهمیت خاصی نداشته

یعنی هیچوقت برام مهم نبوده که پست چند تا بازدید داره یا چند تا نظر ثبت شده و یا ...

همیشه برای دلم نوشتم

از دلم نوشتم

و یه عالمه دوستای خوب و بینظیر اینجاداشتم و دارم که با هم حرف زدیم

حالا چه تو وبلاگ من...چه تو وبلاگ دوستان


اما الان که هر بار بلاگ اسکای را باز میکنم و میام سر وبلاگم با آمار 0 روبرو میشم، دلم یه حالی میشه

این صفری که انگار به آدم کج دهنی میکنه

صفری که انگار اینجا را سوت و کور تر از حد واقعی نشون میده

بلاگ اسکای هم داره به سرنوشت بلاگ فا دچار میشه؟

باید از اینجا هم عزیمت کنیم؟


نظرات 10 + ارسال نظر
امین دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 16:16

اره منم این مشکل رو دارم
یه آمارگیر مثل وبگذر خودت بگیر بگذار بهتره

به نظرم فایده نداره
برای اینکه چاه خوبه خودش آب داشته باشه... ما با دست آب بریزیم توچاه؟

لیلی دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 16:27

من خودم ب تنهایی روزی شونصد بار ب وبلاگ تو سرمیزنم

ای جونم
منم دلخوش به همینم

نل دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 17:03

من خودمو میکشم تا نظر بزارم...بعدش هم نظراتم اغلب نیستن

م.م.ل.ک.ت که نیس...خب ی بار وایستین باگتون پیدا کنین دیگه باگ نداشته باشه!
ی بار بلگفا شدیداااا قاطی کرد..حالا باز اسکای..
بماند خرابیهای کوچیکشون دیه...

خوبی تیلویی؟دلم باغچه اتون میخاد..خوش بحالت..میشه ب جای منم بری توی اون باغچه چندتا نفس عمیق بکشی؟

راست میگی
منم خیلی وقتا برای دوستان نظر میزارم بعد هیچ خبری ازش نیست
خوبم
ممنون
پاییز با این هوای دل انگیز و منی که اصلا به باغچه سر هم نزدم

لیلا سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 01:31

صفرش الکیه تیلو جان من روزی صدبار میام بهت سر میزنم


قلبم را گرم میکنید شماها

Reyhane R سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 09:48

برای باز کردن وبلاگت برای ما هم کلی بازی در میاره تیلو
چند وقته وبلاگ های ساکن بلاگ اسکای به سختی باز میشن.کلی باید بزنی تا باز شه.گاهی هم اصن باز نمیشن

آخ چقدر بد
دوست ندارم دوستام سختی بکشن

اتشی برنگ اسمان سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 14:51

تیلو جان برای منم صفر نشون میده درحالیکه سه تا کامنت دارم


پس با من تنها لج نکرده ... برای همه همینطور هست

رسیدن سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 15:30

من نمیذارم آمارت رو صفر بمونه ، خودم هر روز میام سر میزنم ، حداقل 1 بشه

منم از این آمار و اعداد سر در نمیارم. اصلا نمیدونم کجا چک کنم .

ای جونم
عزیزدلمی تو دختر پر انرژی

دریا سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 17:38

سلام خوبی
من همیشه اینجا را میخونم چون سرم شلوغه کامنت نذاشتم
ان شائ الله همیشه حال دلت خوب باشه
از سپیده وبلاگ انتخابهایم خبر نداری؟

سلام به روی ماهت
متشکرم که بهم سر میزنی
نه عزیزدلم ازش خبری ندارم

مردیت چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 17:26

نه! لازم نیس عزیمت کنیم.من هرجا برم خونه اول و آخرم باز وبلاگستانه.متنفرم از دنیای متظاهره اینستا

شما که کلا ما را ترک فرمودین خانم دکتر
سرزدم وبلاگتون را هم بسته بودین

مردیت شنبه 12 آبان 1397 ساعت 20:59

بله میخواستم از کل دنیا لفنت بدم.اگر میتونستم در اسن زندگیو هم میبستم.بعدش دیدم حرفام قلمبه شدن توی دلم درشو باز کردم

جدی؟
دوباره برگشتی؟
ندیدم
اگه میشد در این دنیا را تخته کرد که حتما تا حالا همه با هم دست به دست هم داده بودیم و این کارو کرده بودیم ... اما خب نشدنیه ... پس باید زندگی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد