روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه ای از جنس نور

سلام

امیدوارم روزتون دلپذیر باشه


اونایی که تیلو تیلو را خوب میشناسن میدونن تیلوتیلو عاشق بازی نور و سایه و نسیم هست

امروز صبح وقتی داشتیم میومدم دفتر، تو مسیر هی آفتاب میشد هی ابر میشد و این بازی نور و سایه منو مست کرده بود

پنجره ماشین را کشیدم پایین و نسیم اول صبح خنک پاییزی خورد به صورتم و .... دیگه حالم نگفتنی بود

آهنگی که این روزها هزاران بار گوش میدم و ازش سیر نمیشم ، آهنگ «علیه سرکار» اگه اشتباه نکنم ماله گروه مدار هست....


روزگارتون قشنگ

سعی میکنم سختی ها و مشکلات و غم ها را کمرنگ ببینم

عوضش بهانه های کوچولو کوچولو پیدا کنم و لبخند بزنم

از آخرای شهریور یهو هوس کردم هسته ی خرما سبز کنم

خب مسلما میدونید که جز سخت دانه ها هست و به سادگی سبز نمیشه ... اما در یک پروسه نفس گیر وسط یه عالمه کار و سختی ، به مدت 10 روز داخل آب خیساندم و روزی چند بار آبش را عوض کردم و بعد هم داخل دستمال ریختم و داخل پلاستیک زیپ دار گذاشتم و بعد از حدود 10 روز در کمال ناباوری ریشه داد....

پدرجان رفتن و دوتا گلدون خیلی خوشگل برام خریدن و کاشتیمشون و حالا هر روز عین مادری که منتظر تولد بچه شه زل میزنم به گلدونام و منتظرم تا جوانه هاش را ببینم ....

و البته خدا نکنه تیلو به یه کاری گیر بده... الان سری دوم خرماها داخل دستمال هستند و منتظر ریشه دادن....

میخوام این سری دوم را به آقای دکتر و خواهرا و للی هدیه کنم....



پ ن 1: آرام آرام کارهام سبک میشه و هر روز یه گوشه از دفتر را مرتب میکنم و نگاه کردن بعد از اون شلوغی و ریخت و پاش به مرتبی و تمیزی حالم را خوب میکنه

پ ن 2: یه لیست از هدیه هایی که میخوام بدون دلیل برای اطرافیانم بخرم تهیه کردم و دیدنش حالم را خوب میکنه

پ ن 3: با مغزبادوم اوریگامی تمرین میکنیم و نگاه کردن به دست سازه های کج و کوله اون فسقلی حالم را خوب میکنه

پ ن 4: دیشب به آقای دکتر میگم بیشتر از یکماه هست که توی تلگرام حتی یه سلام هم برام ننوشتی، صبح که بیدار میشم یه پیام عاشقانه که خودش نوشته تو تلگرام دارم و این حالم را خوب میکنه

پ ن 5: خواهرم داره لحظه شماری میکنه برای نی نی تو راهش و کل ناملایمات زندگی را بیخیال شده و این حال منو خوب میکنه

پ ن 6: اون یکی خواهر داره یواشکی خیاطی میکنه و نمیدونم چه سوپرایزی در راهه و این حالم را خوب میکنه

پ ن 7: دخترخاله جانم داره ازدواج میکنه و خیلی خوشحاله و این خوشحالی حال منو خوب میکنه

پ ن 8: حال شما را چی خوب میکنه ... ؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 18:01

باسلام
خدا را شکر که دنبال خوشحالی میگردی و ....
من چون قندم بالاست و نباید شیرینی بخورم گاهی خرما می خورم ولی خانواده گیر میدن که خرما هم قند داره و نخور منم یواشکی می خورم . گاهی تو حیاط می خورم و هسته اش را در گلدان های گل که تو حیاط هست خاک می کنم تا حالا بیشتر از ده دوازده تا از اونا ریشه زدند و زود هم قد می کشند و نازک و باریک بلنو میشن و منم برا اینکه لو نرم اونا را از گلدون می کنم و میندازمشون بیرون. از قدیم گفتن هرچیزی را زیاد دنبالش نباشی بهتر بار میاد . شما هی تو اب میزارید و ابشو عوض می کنید و بعد لای دستمال و .... ولی من فقط میندازمش تو گلدون کنار کاکتوس ها
به هر حال خوشحالی و خوشبختی را برات آرزو می کنم


سلام به دوست خوبم
قند خرما برای اونایی که قند دارن بد نیست .... بخورین یواشکی که یواشکی بیشتر کیف میده به آدم
واقعا؟ ببین من چه الکی اینهمه زحمت کشیدم.... چه ذوقی هم میکنم که سبز شده....

بی کس و تنها یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 18:54

راستش رو اگر بخوای هیچی.
این که در سن ٢٦ سالگی، بعد از خوندن یه عالمه درس های سخت رشته برق اونم از دانشگاه امیرکبیر اونم تا مقطع فوق لیسانس الان بیکارم خیلی اذیتم میکنه. معدل نه چندان خوب و هزینه های گزافی که باید بکنم تا برم نرم افزار خارج دانشگاه یاد بگیرم بلکه کار گیر بیارم. ازدواج نکردم در حالی که صمیمی ترین دوستام حتی مادر شدن. به خاطر لقمه ای که از گلوم پایین میره حتی از خانوادم خجالت میکشم. توی همچین زندگی به چی میشه دل خوش کرد؟

درسته که زندگی ها سخت شده
منم اگه بخوام از سختی ها و دشواریها و غم ها بگم میتونم یه مثنوی هزارمن بنویسم
اما لابلای همه سختی ها و بدیها و روزگار نامراد میشه دلخوشی های کوچیک را پیدا کرد
میشه دلخوش کرد و لبخند زد
بهرحال الان تو این شرایط سخت همه چیز برای هممون سخت شده ... پس پیدا کن این دلخوشکنک های کوچولو را

فرشته دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 08:03

حال منو خوندن نوشته هات خوب میکنه
ایا این دانه های خرما تبدیل به اون گلدونهای نخل شکل میشن؟

حال منم کامنتای قشنگ شماها خوب میکنه
امیدوارم که بشن
منم به همین امید این کار را شروع کردم

naka دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 11:06 http://nakamaa.blogsky.com/

حال منو لبخند خانوادم .. شهابم گاهی حالمو خوب میکنه

لیلی دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 11:22

سلام گندم جان هسته خرما رو در خاک فرو کنی اغلب مواقع خودش رشد میکنه من تا حالا نشنیدم توی اب بذارن البته شاید روش درستش کاری باشه ک شما کردین ولی من بارها دیدم که رشد کرده منم هوس کردم بکارم


عزیزدلمی
من خیلی سعی کردم در سبز شدنش
نمیدونستم اینقدر ساده سبز میشه

soly دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 12:27 http://soly61.blogsky.com

حال منم با انرژی مثبتت خوب شد واقعا...انگاری تو تک به تک کلماتت روحیه و امید کاشته باشی...خوبه که برگشتی .


ممنون عزیزدلم
بهم لطف داری

جین دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 23:20

تو حالمو خوب میکنی


تو خودت یکی از حال خوب کنای دنیایی

P چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 00:18

سلام بانو
ممنونم بابت انرژی مثبت
کاش ما هم مثل شما باشیم

سلام دوست خوبم
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد