روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وسط هفته

سلام

هر روزتون زیباتر از روز قبل

خوبین؟

دوستای خوبم ، گاهی چنان بهم انرژی میدین که واقعا بعد از خوندنتون میتونم یک روز کامل را با شادی و شور و هیجان به زندگیم ادامه بدم

ممنونم ازتون


کل دیروز را به طراحی سپری کردم

سعی کردم خیلی مفید باشم

موقع ناهار هم فیلم لونه زنبور را پلی کردم... برای وقت گذرونی بد نبود

شب رفتم خونه و خواهراینا یه سر بهمون زدن

کارت ملی عمه هم هنوز پیش من بود که اومدن گرفتن تا امروز برن و مدارکشون را دریافت کنند



دیشب یک دوستی که مدتها ازش بیخبر بودم یهو بهم زنگ زد

اولش حال و احوال کردم و بعد یهو زد زیر گریه

خیلی ناراحت بود و با همسرش دعوا کرده بود و با پسرش از خونه اومده بود بیرون

قصد داشت بره خونه پدرش و ....

اول خوب به حرفاش گوش دادم تا آروم بشه و بعد سعی کردم اونقدر منصفانه حرف بزنم که به دلش بشینه

حدود نیم ساعتی از مکالمه که گذشت دیگه گریه نمیکرد و آروم شده بود

بعد از شنیدن هم تصمیم گرفت برگرده خونه و یه موضوع کوچیک را الکی بزرگ نکه

کاش خداوند به هممون نظر لطفی کنه

این روزها همه تحت فشار روانی زیادی هستیم و زود از کوره در میریم



هنوز دنبال ویواریوم هستم و هیچی پیدا نکردم

بیست روزی تا تولد خواهر وقت دارم، اگه یه ویواریوم خوشگل پیدا کنم میخوام براش بخرم



یک ماجرایی کلید خورده که فکر کنم قرار عاشقانه آخر هفته کنسل میشه

راضی هستیم به رضای پروردگار

دیشب هم من خیلی خسته و کلافه بودم هم آقای دکتر

در حد چند کلمه حرف زدیم و شب بخیر....

بعدم کتابم را یک فصل جلو بردم و خوابیدم



به امروز امیدوارم، مثل هر روز دیگه ای که صبح بیدار میشم و میبینم خداوند یک روز دیگه را بهم هدیه کرده


نظرات 10 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 11:02 http://elhamsculptor.blogsky.com/

والا اینروزا که همه دیوانه و قاطی شدن
انشالا قرار عاشقانتون شک میگیره

اره ... خودمم همینطوریم
انشاله
انشاله

رسیدن سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 12:13

چه خوب که تونستی روی دوستت اثر کنی و باعث آروم شدنش شدی . این روزا تاثیر مثبت رو کسی گذاشتن هم خیلی سخت شده . اگه تونستی یعنی حال خودت واقعا خوب بوده و مفید بودی اگه نه که متاسف میشی .

راست میگی ساره جان
باید حال خودمون خوب باشه تا بتونیم به یه نفر دیگه کمک کنیم

لاندا سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 13:57

چه کار خوبی کردی که به دوستت آرامش دادی و فرصت بهتر فکر کردن. آفرین.
ویواریوم هم من اینجا خیلی بهش دسترسی دارم. کاش میشد برات پست کنم.
ولی کلا هم بنظرم یه تجدید نظری بکن. من و همکارم که داریم، جفتمون ماهیامون زود مردن

حس کردم دوستم به خاطر فشارهای جورواجور زیادی سر یه مساله ساده عصبی شده بود و همین که کمی درد دل کرد خودش آروم شد، واقعا من براش این فرصت را ایجاد کردم که بهتر فکر کنه

اتفاقا امروز با چند نفر دیگه هم حرف زدم و همه در مورد خیلی زود مردن ماهی ها گفتن
تقریبا نظرم را عوض کردن

خداروشکر که سر حالی
اون فیلم رو شاید منم نگاه کنم
فیلم اگه چیزی به ذهنت میرسه بگو نگاه کنم تیلو
باید یکم حال و هوام رو عوض کنم

من چون داشتم قبلا هم گفتم ماهی ها زود می میرن
و پمپ هوا می خوان

متشکرم
والا اینقدر فیلم میبینم این روزها
هیچکدوم به نظرم ارزش توصیه کردن ندارن
حال آدم را که عوض نمیکنن هیچ... حال آدم را خراب میکنن

آخه سپیده جانکم حرص نخور
من تو وسایل داداش که قبلا آکواریوم داشت چند تا پمپ هوا و بخاری و اینا دارم... حالا که کلا منصرف شدم...شما عصبانی نشو

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 16:54

تیلو شکلک اشتباه اومده
اومدم شکلک رو برات بذارم یکم اون ور تر رفته
چه خوب ببرم ی آکواریومی بگو برات راه بندازه
ی آکواریوم خوب با وسایل خودت
البته اگه حسش رو داری خودت انجام بده


نیاز به راه اندازی خاصی نداره
همون تراریوم را بخرم بلدم خودم اینا را بهش اضافه کنم
سالهای زیادی که داداشم ایران بود اکواریوم های بزرگ داشت

اناهیتا چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 00:29 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای چه خوب با شاهین دعوا کردم بهت زنگ بزنم تیلو جان؟ چه خوب که انقدر میتونی ارامش بخش باشی. خوش قول بودما نوشتم

عزیزدلمی
زنگ بزن از خوشی هات بگو
انشاله که هیچوقت دعواتون نشه

معذرت که نبودم بخونمت

روشن چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 13:51 http://roshann.blogsky.com

سلام تیلویی :))))
چقدر خوب که به دوستت مشاوره دادی تا آروم بشه .
آره واقعا خدا رو شکر بابت دوست های گل و مهربونی که بهمون انرژی میدن:))
مغز بادوم مانتو شلوار ش رو خرید ؟؟

سلام به روی ماهت
خب دوست به درد همین زمانها میخوره دیگه

نه بابا هنوز مدرسه شون اصلا اعلام نکرده
گفته هفته دوم شهریور زنگ بزنید

بهامین چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 14:02 http://notbookman.blogsky.com

اونقدر زیبا ووقشنگ از روزمره هات مینویسی ؛بینظیره

منم فیلم لونه زنبور نگاه کردم
همه روزات قشنگ

بهم لطف داری عزیزم
همه ی روزگار شما هم خوش و خرم

به نظرت فیلم خوبی بود؟

امیر چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 15:05

با سلام
در این عصری که مردان عصا از کور می دزدند پیدا شدن دوست منصف و صبور حکم کیمیا را دارد . ولی خدا را شکر هنوز هم کیمیا پیدا میشه گرچه کمیاب است. وجدان ها دیگه مثل سابق کیفیت ندارند تا اگه شخصی خیانت کردیا قصد آن را داشت باعث عذاب بشه . دوستانی که منصفانه و مشفقانه افرادی را که نیاز به راهنمایی دارند کم هست . انشالله که مشکلات روحی،روانی و اخلافی کمتر شود تا امنبت روحی و شعلی و خانوادگی بالا رود . و نکته قابل توجه و اسف بار اینکه هر سال در یک نیمه آن به اندازه کل سال گدسته پرونده های شکات در دادگاه ها و دادسرا تشکیل میسه طبق گزارش قوه قصاییه در سال گدشته حدود ۱۵ میلیون شکایت وجود داشته که این یعنی ۳۰ میلیون خانواده درگیر این موضوع هستند و اگر هر خانواده را چهار نفر حساب کنیم ۶۰ میلیون نفر از لحاظ روانی دچار خدشه شده اند.
خداوندا به همه ما سعه صدر و توان از خودگذشتگی و صبوری بیشتر عطا فرماید

سلام به شما دوست خوبم
نه بابا کیمیا نیستم ولی سعی میکنم در این روزگار غریب عصا از کسی ندزدم
خدا خودش نظر لطفی به همه مون بکنه با این وضعیت جامعه مون
خدا همه را از بلا دور نگه داره
الهی آمین

بهامین یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 12:28 http://notbookman.blogsky.com

لحظه های کمدیش را من دوست داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد