روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آغاز روزهایی با دور تند و تند و تندتر

سلام

روزگارتون شیرین و شاد


امروز روز شیفت مامان بود

بنابراین بابا با من اومدن دفتر

سریع چندتاکار ریزه میزه انجام دادم و تحویل دادم و با هم رفتیم در پی اون کاری که گفتم دارم به تازگی انجام میدم

کاش خدا بخواد و خوب باشه


بعدش هم دوتایی رفتیم بازار برای خریدهای عمده ی دفتر

سعی کردیم کمتر از هرسال خرید کنیم

خیلی چیزها را هم با نظر هم از لیست حذف کردیم

با این حال با دادن پول خیلی زیاد ، نصف هر سال خرید کردیم و برگشتیم

بعدش هم دوتایی وسایل را جابجا کردیم و قیمتها را بررسی کردیم و ...

برای همین غیبت داشتم امروز



پ ن 1:  من سایفون اهدایی P عزیز را نصب کردم ولی نمیتونم فایلها را دانلود کنم

و چون من کلا برای کارم نیاز دارم و همه فایلهاشون را ارسال میکنند تا من براشون روی فایل کار انجام بدم یا چاپ بگیریم... هنوز دستم تو پوست گردو مونده


پ ن2: امروز آقای دکتر چندین بار تماس گرفتند ولی من نتونستم باهاشون صحبت کنم

الان خیلی دلتنگشونم... دیگه میزارم برم خونه و سرصبر حرف بزنیم


پ ن 3: هروقت برم بازار خرید عمده یه چیزی برای مغزبادوم میخرم

جعبه مداد رنگهای 36 رنگ چشمم را گرفت... یکی برای خودم برداشتم ... یکی برای مغزبادوم

وقتی رسیدم دفتر دیدم مداد رنگها توی فاکتور هستند ولی لابلای وسایل نیستند.... زنگ زدم گفتن بله جا مونده....

نظرات 9 + ارسال نظر
زهره یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 19:18 http://hamdely.blog.ir

سلام تیلو جان
برید توی سایت vpnlike.asia و یک فیلتر شکن همون یک کاربرش کافیه خریداری کنید قیمتش خیلی پایین و راهنمای نصبش هم کامل هست . من از وقتی خریدم و نصب کردم راحت شدم
اگه کمک یا راهنمایی خواستین بگین کمکتون کنم



ممنونم از کمک و راهنماییت

بهامین یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 21:17 http://notbookman.blogsky.com/

مبارک خرید ها باشه
چه خاله خوبی
منم واسه فندق نه همیشه اما اکثرا طبق پیشنهاد قبلی خودش که میگه خاله چی واسم بخر ،خرید میکنم

ممنون
لطف دارین به من
منم گاهی سفارشهایی دارم از سمت مغزبادوم، ولی اکثرا چیزایی میخرم که سوپرایز بشه

شادی یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 21:27

سلام عزیزم وقتت بخیر
ببین گلم، لطفا بازار رو روی سیستمت نصب کن و از اونجا nextvpn رو سرچ کن، بعد از اینکه واست پیدا کرد، دانلودش کن.
بعد از دانلود یه پنجره باز میشه که بالا سمت راستش گزینه ورود به سایت داره، ظرف یک دقیقه می تونی واسه یک ماه یا مدت طولانی تر خیلی راحت وی پی ان (فیلترشکن) بخری.
بعد بهت یه نام کاربری و رمز عبور میده که یک بار وارد می کنی و ذخیره می کنی و دفعات بعد به راحتی از فیلترشکنت استفاده می کنی.
قیمتش هم یک ماهه 7 تومنه
ایشالا با همین کارت راه بیفته

سلام به روی ماهت
چقدر برام وقت گذاشتی دوست خوبم
متشکرم از لطف و محبتت
خیلی خیلی سپاسگزارم

شادی یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 21:30

این هم لینک دانلود next vpn بدون نیاز به بازار
https://nextgosite.com/?ref=next&r=46608

بی نهایت ازت ممنونم

فرساد یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 21:44

سلام دوست عزیز گاهی اوقات سرعت سایفون افت میکنه و فایلها و تصاویر دانلود نمیشه
در این مواقع از یک وی پی ان استفاده کنید، راحت میشه از اینترنت خرید و مثل سایفون دانلود و نصب کرد
موفق باشید

سلام به شما دوست خوبم
خیلی خیلی ممنونم

انشالله کار جدید به خوبی پیش بره تیلو جان

من به برکت خیلی اعتقاد دارم
مدتیه بیخیال گرون شدن و هر مسیله مالی شدم
باورت نمیشه خیلی خیلی پولم با برکت تر شده

ولی خوب این جور هزینه ها واقعا به چشم میاد

خدا بهت برکت بده عزیزم

انشاله .... به لطف پروردگار
منم به برکت اعتقاد دارم
منم سعی میکنم تو روزمرگیهام بیخیال گرونی باشم و هرجایی که ممکنه از کنارش عبور کنم
اما وقتی قضیه دفتر هست و باید پول از دست این و اون بگیرم، قصه کمی فرق میکنه

انشاله خدا به زندگی و عمر و سلامت همه مون برکت بده

سارا یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 23:06

تیلو جان یه نصیحت و شاید یه پیشنهاد : قدم بعدیت را هیچ موقع لو نده

مگه لو دادم؟
شایدم حق با شماست
اما من آدمی هستم که باید از هیجانها و اشتیاقهام حرف بزنم

هفت دقیقه دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 07:36

یه سیسکو بخر خیلی سرعتش خوبه دیگه مشکلی نداری

چششششششششششششششششششم

رهآ دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 10:29 http://rahayei.blogsky.com

ان شالله کاری که شروع کردی به خوبی پیش بره و پر از خیر و برکت باشه برات.

انشاله
هرچند الان زمان مناسبی برای آغاز هیچ کاری نیست
ولی من با توکل به خدا و اینکه مطمئنم بعد از هر حرکتی یه راهی باز میشه، شروع کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد