روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سه شنبه ی تابستانی

سلام

روزتون شکلاتی


امروز باز سه شنبه هست و خواهر رفته دندانپزشکی

مغزبادوم امروز باز پیش من هست

از صبح بساط نقاشی را باز کرده روی میز

پاستل و مداد رنگ و ماژیک ها را ریخته روی میز ....

آبرنگ و آب و بقیه وسایل مربوطه هم این طرف تر ...

کلوچه و آب هم که روی میز

من دل آشوب میشم میز اینهمه شلوغ باشه... اصلا دیگه نمیتونم کار کنم

صبح هم ظرف شکلات کاکائو را از روی میز برداشتم که زیادی شکلات کاکائویی نخوره و چندتاش را براش گذاشتم روی میز

چند تایی هم از این لواشکهای فسقلی...

خلاصه که بساطی داریم

تازه داره برنامه ریزی میکنه که فردا بریم سینما...

خدا به خیر کنه

نظرات 12 + ارسال نظر
نل سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 10:36

چه انرژی داریا..من قبولش نمیکردم.درهمین حد خسته و بی حوصله

اینقدر شیرین زبون و مهربون و دوست داشتنی هست که باعث میشه بتونم تحملش کنم
و اینکه من واقعا از نظر روحی بهش وابسته هستم ... خیلی بهم دیگه علاقمندیم

رسیدن سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 11:55

خاله که خوب باشه خواهرزاده هم نهایت استفاده رو میکنه

شما لطف داری عزیزدلم
خوبی از خودته

عاطفه سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 12:19

منم همین بساطو با برادرزاده ام دارم منتها بس که عاشقشم ریخت و پاشاش رو ندید میگیرم...

منم ندید میگیرم
اگر نه که اینهمه نمیومد دفتر منو بهم بریزه

نازلی سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 17:43

دندانپزشکی خر است از صبح تا حالا درگیرش بودم تیلو و هنوز چندجلسه مانده . قیمتها هم که سرسام آور شده . کم کم باید کلیه ام بفروشم خرج دندانهای نازنینم کنم

واقعا دندانپزشکی خرعست....
اخ اخ
من از اول اردیبهشت برای چهارتا دندان درگیرم ... هنوزم ادامه داره

روشن سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 19:21 http://roshann.blogsky.com

وای مغز بادوم:)))
الهی..
حتما دونفری باز بهتون خوش میگذره :)))
خیلی بهتره ک زیاد شکلات نخوره...
ما به خانوم کوچولو خیلییی کم شکلات و هله هوله میدیم :))

عزیزمی
خیلی کار خوبی میکنید
مغزبادوم اصلا اهل هله و هوله نیست ... ولی کاکائو را ...

گلشن سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 20:01

چه احساسات و تجربیات غریبی

مردیت گری سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 20:55

خدا بده از این مغز بادوم ها
چقد بچه ها خوبن

واقعا بچه ها خوبن
بودنشون به زندگی رنگ و حال دیگه ای میده

خدا برات این دلخوشی رو حفظ کنه

الهی آمین

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 00:28 http://mahirize.blogsky.com

تیلوی عزیزم چطوره؟؟
بعد از نه ماه برگشتم

به به سینما

چقدر نبودی ... خیلی جات خالی بود... اوایل خیلی جای خالیت برامون سخت بود

هدی چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 07:51

سلام مهربون
بهترین حس دنیا خاله بودنه خیلی لذت بخشه بوقت گذروندن با بچه های خواهر

سلام به روی ماهت
اصلا زندگی من به دو بخش قبل از خاله شدن و قبل از خاله شدن تقسیم میشه
اینقدر که زندگیم را تغییر داد حضور این فسقلی

رسیدن پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 21:01

سلام خوبی. چه خبر نیستی

سلام به روی ماهت

Va hid جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 14:59 http://pitek.blog.ir

بله!!

دلتون شاد!!

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد