روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دست و پا کوچولوترین عضو خانواده

خواهر رفته سونو

هفته 18

دکتر سونوگرافی  خیلی خوش اخلاق بوده و با حوصله دست و پا و اجزای بدن پسرک را نشونش داده

کلا الان 230 گرم وزن داره

دست و پای کوچولوش را هم تکان میداده

و خواهر از دیدن اینها کلی به وجد اومده

صدای قلبشم شنیده

کلا پر از انرژی و شور و هیجان بود و بهم زنگ زد...



پ ن 1: کسی اینجا هست که فوبیای حشره داشته باشه؟

پ ن 2: امروز دستگاه فنرزن قدیمی را سپردم به دست سایت دیوار...

پ ن 3: للی یه گند تازه زده... اینقدر استرس دارم که حتی بهش زنگ نزدم بپرسم چی شد

نظرات 14 + ارسال نظر

عالی بود

واقعا؟

دل آرامدل آرام شنبه 9 تیر 1397 ساعت 18:34

ای جانم
نی نی خواهر برادر مغز بادومه؟

عزیزمی
نه
اون یکی خواهرم باردار هستش

الی شنبه 9 تیر 1397 ساعت 19:02 http://elhamsculptor.blogsky.com

ای جانم
باز خاله میشی
ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و سبب آرامش و نشاط همه بشه

فدات عزیزم
خیلی وقت پیش به شما گفتم که دوباره دارم خاله میشم
متشکرم

رهآ شنبه 9 تیر 1397 ساعت 20:00 http://Rahayei.blogsky.com

آخی ... بارداری و صدای تالاپ تولوپ قلب تو دلی ... ان شالله به سلامتی بگذرونه این دوره رو و ان شالله تو دلی به سلامتی به دنیا بیاد.

من فوبیای حشره دارم :| از پشه گرفته تا برو بزرگترش :| و متاسفانه فسقل هم تو این زمینه به من رفته! خدا نکنه تو پارک یا فضای سبز ی مگس یا زنبور بیاد سمتش.

عزیزم
متشکرم از دعاهای قشنگت
وای من میفهمم فوبیای حشره یعنی چی... هی سعی میکنم به مغزبادوم منتقل نشه... ولی اونم همینطوریه

روشن شنبه 9 تیر 1397 ساعت 21:24 http://roshann.blogsky.com

وای الهیییی:)))))))
خدا کنه پدرش کمتر مامان ش رو اذیت کنه:)

الهی
الهی

رینی شنبه 9 تیر 1397 ساعت 21:41 http://reyni.blogsky.com/

من از هر موجودی که بیشتر از چهارتا دست و پا داشته باشه می ترسم ولی نه به صورت فوبیا... من ترایپو فوبیا دارم که خیلی بده البته

من از بعضی موجودات با چهارتادست و پا هم میترسم
تا حالا این اصطلاح را نشنیده بودم ... رفتم سرچ کردم
به نظرم هممون از این موضوع ترس را داریم... حالا کم یا زیاد


ترایپوفوبیا، ترس از سوراخ های کوچک و غیرمتقارنی است که ممکن است به طور طبیعی یا مصنوعی به وجود آمده باشند.
کسانی که از بیماری ترایپوفوبیا رنج می برند ، می گویند هنگام دیدن سوراخ های کوچک دچار اضطراب می شوند، تهوع و بی خوابی می گیرند و بدنشان به خارش می افتد.

لیلا شنبه 9 تیر 1397 ساعت 22:17

خدا مادر و بچه رو حفظ کنه و ان شاالله زندگیشون و شیرین

الهی آمین

ممنون از دعای قشنگت

مبارک باشه
انشالله دل خواهرت همیشه خوش باشه

ممنون
فعلا که دل هممون براش خونه... به دعای شما عزیزان

رافائل یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 07:30 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام.
چه اشتیاق شیرینی!
منم از حشرات بدم میاد

سلام عروس خانم گل
البته که این اشتیاق شیرینه هرچند بقیه لحظه ها را به کامت تلخ کنند...
حشرات

عاطفه یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 09:05

ای جان....
ایشالا که باعث آرامش پدر و مادرش شه

عزیزمی
الهی آمین

دندون یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 10:42 http://shab-roooz.blogsky.com/

من متاسفانه فوبیای سوسک دارم و در صورت مشاهده سوسک به شدت گریه میکنم و بیهوش میشم...
همش ریشه در اتفاقات ناگوار بچگی داره...


بنده تو دیوار دارم دنبال خونه میگردم... فنر زدن چیه؟؟؟

من دیگه تا اون حد نیست
به محض دیدن سوسک متواری میشم تا یکی بکشه و ببرتش بیرون

فنرزن... دستگاهی که باهاش کتاب و جزوه را فنر میزنن...

رسیدن یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 12:00

خدایا للی یه گند تازه زده . خیلی خندیدم.
ولی هرچی هست خوش به حالش دوستی مثل تو داره که همیشه نگرانشه و هواشو داره .
نی نی سلامت باشه الهی

منم از حرف تو کلی خندیدم
هرچند برای گند للی اشکم در اومد
فدات

P یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 19:18

چ خاهر خودخاهی داری شما خانم
میخاد مشکل زندگیشو با آوردن 1 بچه بیچاره درست کنه!!!
چ مسخره
230 گرم الان نیاد تو بدبختیو تشویش بهتر نیست تا 1 عمر بگه چرا اینا ک تو زندگیو روابطشون موندن منو بدنیا آوردن
ببخشید انقدر تلخم.ولی شنیدن زندگی خودم ک هر سال برای 1عالمه آدم دوباره تکرار میشه اذیتم میکنه.

به نظرم عزیزدلم شما باید بری مشکلت را با یه مشاور در میان بگذاری
اینکه فکر میکنی مشکلات شما در دیگران تکرار میشه خیلی اشتباهه
آدمها همون قدر که به هم دیگه شبیه هستند همونقدر با هم تفاوت دارند
اگه کسی این باور را داشته باشه که با آوردن فرزند زندگیش درست میشه ، یا مثل بعضی از خانواده ها که میگن زنش بدیم آدم درستی میشه یا کسایی که اعتیاد دارن میگن فلان کنیم اعتیادش را میزاره کنار ، سخت در اشتباهه... منم این را کاملا قبول دارم
ولی شما قبل از قضاوت دیگران مطمئن شو که داری درست قضاوت میکنی...

خاله ریزه دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 09:06 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

ای جانم مبارک باشه . ان شاالله بسلامتی به دنیا بیاد

ممنون عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد