روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عشقولانه

یک کمی دیشب با هم بحث کردیم

البته که در نهایت صلح کردیم و خوابیدم

صبح اما ته دلم یه چیزی سنگین بود و بهش زنگ نزدم

نیم ساعت بعد ... دیدم برام یه پیامک اومد

بازش کردم

: بمون، دل من فقط به بودنت خوشه...

در زندگی هر آدمی باید یکی باشه که براش از ستاره ها و آسمان بگه... از روزهای بارانی... از ذوق ها و غصه ها... در کل در زندگی هر آدمی باید یک آرام جان باشد و تو آرام جان منی....

میدانی آرام جان یعنی چه؟ آرام جان یعنی تو... یعنی کسی که اگر ماهها و سالها هم او را نبینی حتی فکر کردن به او حالت را خوب میکند، خوب مطلق...

آرام جانم خوب مطلق من ، تویی..



میشه این آدم را دوست نداشت؟





ناگفته نمونه که خودشون بهم زنگ زدن و بازم برای هم دیگه ناز کردیم و هی سنگین و رنگین حرف زدیم

اما وقتی هر نیم ساعت تا ظهر هی زنگ زدیم و هی سنگین حرف زدیم ، یخ هامون باز شد و قربون صدقه های لوسمون باز شروع شد...




پ ن : لیلی کجایی نیستی؟ من عادت کردم به کامنتهای پر انرژی و قشنگت

نظرات 16 + ارسال نظر
آنا شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 16:50

تیلو تیلو جان من و تو تقریبا همسن هستیم .از لحاظ مسایل پیش آمده در زندگی مشترک هم شرایط یکسان داریم.عاشقانه مشابه توبا یه ادم بسیار درست و صحیح هم در زندگی ام بوده .حس و حال ترا درک میکنم ولی ته دلم همیشه یه چیزی بود که بهت نمیگفتم ولی الان واقعا میگم باید بگم .من نسبت به روزی هراس دارم که خدای نکرده خانواده ات مشغولتر از الان هستن و پدر مادر سالمند.حواست باشه که اون روزا یه وقت دستت خالی نمونه بابت تاوان عاشقی جوانی.رابطه من هم البته که طولانی طولانی بودو بسیار باعث رشد من بود و هست.ولی بجز با دل باید به فرداها نیم نگاهی کرد.حرفها و سخنان عاشقانه در حد خودشون معنی میدن به زندگی ولی دقت میخوان و دقت و فکر .ببخشید که تلخ حرف زدم

تو آنای قدیمی خودمون هستی؟
چه یهویی رفتی .. چقدر دلتنگتم
حرفات درسته ... ولی گاهی اگه این عاشقی را هم بزاری کنار بقیه ی زندگیت خالی میماند
حالا فرض که عاشقی نکنم ... چه خواهد شد؟
اگه این عاشقی باعث رشد فکر و شعور و شخصیت مون هست بهش احترام بزاریم و گاهی هم در نظر داشته باشیم حتما دودوتا چهارتایی کردیم و این بهترین کار بوده...
البته که من خودم هم گاه گاهی همینطوری که خبر داری با همین فکرها مغزم مشغول میشه و این حرفهای تلخ را با خودمم مزمزه میکنم... ولی واقعا راه حلی هست؟

لیلی شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 16:58

فدای تو گندم جانم
هستم روزی دهها بار وبلاگتو باز میکنم نگات میکنم
دقیقا همون حرفی ک زدی درمورد اقای دکتر ک نتونستی در قبال توجهش مقاومت کنی منم نتونستم در قبال توجه تو مقاومت کنم
دمت گرم ک سرمای منو ازبین بردی
ایام بکام عزیزدلم


الهی که همیشه سلامت و شاد باشی عزیزدلم
ممنون که بهم سر میزنی
من به بودنت عادت کردم

لیلی شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 17:21

گندم عزیزم
انا خانم مهربون
گاهی ادم فقط دلش یک دوستت دارم میخواهد که نمیرد...


و من با ابن دوستت دارما زندگی میکنم

جین شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 18:08

پایدار...

امیر شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 20:13

با سلام
نمیدانم عشق از چه مقوله ای است ولی من می گویم عنصری ناشناخته که اکسیر و درمان هر دردی است. اینو هم میدونم هرچیزی که گرانبهاتر و مهمتر باشد بیشتر مورد تقلب و بدلی ساختن آن می شود و عشق هم از مهمترین موردیمورد است که هرکسی به نام آن فریاد می زند و ادعای عاشقی می کند و از هجران می نالد و شاعر چه خوب گفته که:
کاش معشوق زعاشق طلب جان می کرد
تا که هر بی سرپایی نشود باز کسی
خدا را شکر عشق تو از جنس بلور بلوز و واقعی است و قدر آن را بدان و انشالله که به پای عشق در پیری هم جوان بمانید

سلام به روی ماهت
از عشق گفتن و ادعا کردن کار ساده ای هست کاش در عمل عاشق باشیم
من ادعایی ندارم... عاشقی باید به عمل ثابت بشه وگرنه حرف زدن که سخت نیست

ازاده شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 20:37

ای جانم چه خوب که آشتی کردید
انشالله سهم و قسمت هم باشید الهی آمین

ممنون
والا قهر و آشتیمون هم شبیه هیچکس نیست
انشاله که هرچی خیر و صلاحمون هست همون پیش بیاد و هممون عاقبت به خیر باشیم

الی شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 23:05 http://elhamsculptor.blogsky.com

عاشقانه های آرام جان و دل و....




زیر اینجور پست ها نمیشه چیزی گفت جز امید بر همیشگی بودن این عاشقانه ها

الی جون دلم نمیخواد اینو بگم ولی هیچی در این دنیا همیشگی و ماندگار و پایدار نیست
همه چیز گذران هست

روشن شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 23:09 http://Roshann.blogsky.com

ایشالا با آقای دکتر خوش باشین تا همیشه
دوسته داشته شدن به نظرم خیلی شیرینهههه
آدم های عاشق از برق چشماشون به همه ی دنیا انرژی میدن
الهی که برق عشق مهمون همیشگی چشمات باشه

هیچی همیشگی نیست
دوست داشتن و دوست داشته شدن هر دو لذت بخشه
الهی همیشه عاشق باشی

تیلو عزیزم من نه می تونم نه میخوام که نصیحت کنم یا بگم رابطه رو چکار کن!!!
چون اصلا خیلی کم و اندک میدونم از این رابطه و حتی اگه کامل در جریان باشم اجازه نظر دادن ندارم
ولی میخوام به اون بخش از پاسخت به کامنت جواب بدم
اینکه گفتی اگه عشق رو کنار بذاری بعدش چی؟؟

قوانین این شکلیه که اگه میخوای مبل جدید بخری باید خونه و خالی کنی
و مبل های قدیمی رو بدی برن
اما اگه عاشق مبل های قدیمیت هستی باید به انتخابت احترام بذاری
نوسان نداشته باشی
ی روز لگد نزنی به مبل هایی که تو خونت نگه داشتی
حرفم این هست
این عشق رو خودت تو قلبت نگه داشتی پس قبل هر چیز تکلیفت رو با خودت مشخص کن
یا این طرف یا اون طرف
مبادا نه این طرف رو داشته باشی نه اون طرف!!

سلام سپیده جان
احتمالا پاسخم را بد نوشتم که برداشت اشتباه شده
ببین وقتی تو مبل داری و دوستش داری چرا اصلا به مبل بعدی فکر کنی؟
من عاشقم و دوست دارم ... حالا چرا باید به خاطر روند عادی زندگی که دیگران فکر میکنند درست هست از عشقم دست بکشم؟
منظور من این بود که اگه این عاشقی حتی به نظر غلط بیاد اگه من ازش دست بکشم چیزی درست میشه؟ فکر میکنم نمیتونم در قالب کلمات درست منظورم را بیان کنم
میخوام اینو برسونم که همیشه هم نباید فکر کنیم که شنا کردن بر خلاف جریان غلطه... و اینکه من خودم هم به تمام جنبه ها فکر میکنم

x یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 02:56 http://malakiti.blogfa.com

ادماای مغرور و سرسنگین قربون صدقه هاشونم رسمی و بانمک ِ
الهی روزهاتون پر از حس ِ پر از خوب باشه تو دل هاتون

به به
خوش آمدین بانو
الهی دل همه ی آدمها خوش و گرم باشه

نل یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 09:37

عادت کردم که بیام اینجا و بخونم و لذت ببرم

منم عادت کردن به بودنتون و مهربانیهاتون

نازلی یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 11:00 http://www.n-nikan.blogsky.com

یعنی جمله دکتر همه دلخوریهارو شست و رفت
منم که نه سر پیازم نه تهش با خوندن جملشون لبخند اومد رو لبم پس حس تو دیدنی هست
بنظرم جمله های اینمدلی در این زمانها از صدتا دوست دارم بهتره
حال دلت همیشه بهاری تیلوی مهربانم

عزیزدلمی نازلی جان
والا اینقدر قشنگ آدم را جادو میکنن که من هنوز مستم....
البته لازمه بگم آدمهایی که بلدن با کلمات جادو کنن خیلی هم به کلمات حساسن... لازمه یه کلمه زیر و رو بگی تا حسابت را برسن

رسیدن یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 11:52

ای جان . خوش باشید

روزگارت عاشقانه

هفت مین یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 12:18

پریسا یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 12:32 http://roga2.blog.ir

تیلوجان عزیزم دوست داشتن برای این آدم کمه، باید برای این آدم جون داد.
مردی که بلد باشه عاشقی کنه خود زندگیه.
عشقتون مستدام عزیزم

همین کارها را میکنه که هزارتا خاطرخواه داره دیگه
ممنون عزیزدلم

P یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 17:00

Mage ma cheghad zendeim???
Chera bayad inhame eshgh az dooor bashe???
Chera to b in khubi nabayad royahat vaghei she???
Az ma kari bar nemiyad???masalan berim ba in agha beharfim v moteghaedesh konim k mardune biyad jelo v delesham bekhad 1 chenin dokhtari tu in ashofte bazar bahash bashe
Khodayi age mitunim komaki konim begoooo
Heyfe to heyfe to k hamechiyo faghat az door bayad lams kony

انشاله که خیلی زنده میمانیم...
عشق راه دور و نزدیک نداره...
خوبی از خودتونه ...
ای جان شماها اینقدر به من محبت دارین که من شرمنده محبت هاتون هستم
ولی قضیه این شکلی نیست که من بخوام و آقای دکتر نخواد که شما بخواین برین متقاعدش کنین
خیلی به من لطف دارین
من ممنونتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد