روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خرداد هم از نیمه گذشت

سلام

روزتون قشنگ


در پی یه عالمه تعطیلی دیگه حتی یادم نمیاد از روزمره ها چی باید بگم

تعطیلی اکتیو و خاصی نبود

بیشترش به دعا و عبادت و خواب و خواب و خواب گذشت

یه سری کارهای روزمره که باید انجام میدادم را انجام دادم

یک نصفه روز هم با مغزبادوم بیرون رفتم که کلافه و گرمازده بازگشتیم

جمعه هم دور هم بودیم و خبر خاصی نبود

اما در کل بیشترش به مناجات و دعا گذشت


بعد از چندین روز اومدم دفتر و همه جا پر از غبار و گرد و خاک شده بود

اول صبح یک گردگیری کوچولو و جمع جور کردم

بعدش هم یک گلدان خوش رنگ خریده بودم که یکی از گلها را جابجا کردم و به گلدان نو منتقل کردم

و حالا هم آماده ام برای شروع هفته ای تازه


پ ن 1: تا جایی که حافظه م یاری کرد همتون را دعا کردم

پ ن 2:  دلم برای بعضی از دوستای وبلاگی که یهو غیب میشن خیلی تنگ میشه و تو این شبا به یادشون بودم

پ ن 3: دوباره دلتنگی هامون با آقای دکتر پررنگ شده و به جای قربون صدقه رفتن عین خروس جنگی پریدیم بهم

پ ن 4: روزگارتون پر برکت

نظرات 5 + ارسال نظر
رهآ شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 11:20 http://rahayei.blogsky.com

عزیزم قبول باشه ❤
هفته قشنگی داشته باشی ❤

عزیزدلمی
طاعات شما هم قبول باشه
به همچنین

رسیدن شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 12:16

سلام تیله جان خوبی عزیزم. مرسی از کامنت های پر انرژی ت . قبول باشه دعا و مناجاتت. خدا قوت

سلام به روی ماهت دختر فعال و پرانرژی
من که خودم از شماها انرژی میگیرم
طاعات شما هم قبول
متشکرم

فرشته شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 14:07

سلام تیلو جان دهه سوم رمضان با این گرما فقط خواب

سلام به روی ماهت
دهه سوم رمضان
اینهمه گرما و دلی که گره خورده به جایی اون بالاها و هر لحظه میلرزه و خواب را از چشمم ربوده

روشن شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 23:06 http://Roshann.blogsky.com

سلام تیلو جاننننن
ماه رمضون که بی حالی طبیعیه
به طور کاملا عجیبی شب قدر به یادت بودم
ایشالا امسال سال خوبی هم از نظر شخصی به ویژه ی آقای دکتر و هم کاری داشته باشی
مراقب خودت هم باش

سلام به روی ماهت
باورت نمیشه از ذوق این کامنت تا خوده آسمون رفتم و برگشتم
چقدر من سعادت دارم که شماها منو تو دعاهای شب قدرتون یاد کردین
ممنونم ازت
الهی هرچی میخوای خدا بهت بده

بهار شیراز یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 11:09

این دعواها نشونه دلتنگیه...
یه دیدار عاشقانه درمانشه

آخ آخ گفتی
به شدت دلتنگشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد