روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

با چه سرعتی به نیمه راه رسیدیم

سلام

روز بخیر



من توی ماه رمضان کمتر کتاب میخونم و کمتر فیلم میبینم

کمتر حرف میزنم و زمان کمتری را به تلفن و رفت و آمد با دوستام اختصاص میدم

کمتر بیرون میرم

کلا انگار در لاک خودم هستم

کاری به اعتقادات دیگران ندارم

ماه رمضان برای من همیشه یه دریای بزرگ از رحمت بوده که من بنده ی کوچیک و ناتوان با مشت میتونم ازش آب بردارم

تو این ماه سعی میکنم بیشتر قرآن بخونم (بازم گفتم حتی اگه معنیش را نفهمم بهم آرامش میده)

بیشتر سعی میکنم ذکر بگم

و حرف زدن با زبان خودم با خدا را هم خیلی خیلی دوست دارم

اتفاقا یه آرامش خاصی هم دارم

همیشه سعی میکنم فقط نخوردن و نیاشامیدن بهره ای نباشه که از ماه رمضان میبرم... هرچند حتی در همون حد هم برام محترمه


دوست دارم اعتقادات ویژتون را درباره ماه رمضان بدونم...

نگاهتون... اون حس درونیتون...



نظرات 7 + ارسال نظر
soly چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 10:56

قوبون اعتقاداتت برم من. هر چی از دل برآید نزد خداوند زیباست.

ای جان
زنده باشی
چقدر من ذوق میکنم برای خونه ی نوی تو...

دورافتاده چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 12:17 http://khe-mesle-khoda.blogsky.com/

بنظرم مهم ترین عامل در ایجاد علاقه و لذت بردن از عبادت (از هر نوعش) پدر و به ویژه مادره؛

شاید تو سنین پایین تر این حرف درست تر باشه... هرچند باهاش موافقم

روشن چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 13:11 http://roshann.blogsky.com

من ولی پرجنب و جوش تر میشم. خرید میرم. و شب تا صبح بیدار میمونم و فکر میکنم .اهل رفتن به مسجد نیستم ولی تو سکوت شب با خدا حرف میزنم .مهمونی ه قشنگیه پره ارامش

خوش به حالت که پر جنب و جوش میشی
من خیلی تشنگی بهم فشار میاره

رسیدن چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 15:52

خوووش به حالت و خوش به سعادتت

والا من به تو غبطه میخورم اینهمه که خوبی و پر انرژی

انتهای هایم مرا به اینجا رساند چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 16:01

به نظر من روزه درست اون روزه ای هست که هر کس وعده های غذایی ساده تری بخوره
کم هزینه تر
بعد اون تفاوت قیمت رو بده به نیازمند
این فقط جنبه خوردن و نخوردن این ماهه
بقیه چیزها که دیگه عالی
مثل دروغ نگفتن و غیبت نکردن

اینم نگاه قشنگیه
آفرین

P پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 10:24

Mani chiziyo nemifahmi bad esrar b khundanesh dari chon behet aramesh mide!!!khanum shoma pore paradoksi

البته که قرآن معجزه س... لازم نیست من دارای پارادوکس باشم
در ضمن درسته که دقیقا معنی کلمه به کلمه را نمیفهمم و تفسیرها را کامل نمیدونم... ولی خیلی هم پرت و دور نیستم... اما بازم عقیده م همونه ...همون خوندنش هم آرامش میده... بهتره قبل از شماتت من امتحان کنی

محسن از دنیای دوست داشتنی جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 01:52

بهت قول میدم دوست نداری اعتقاد ویژه و حس درونی منو در مورد ماه رمضون بدونی! احساسم نسبت به رمضون و محرم شامل جمله های تشکیل شده از فحش هاییه که تو این 33 سال عمرم یاد گرفتم.
بله.متعسفانه با یک کافر مطلق روبرو هستید که تا سر حد جنون از اسلام و مظاهرش متنفره.

حتما برای عقاید خودت دلایلی داری
مسلمان بودن به ظاهر و با کلمات کار ساده ای هست... اما ترازوی خیلی دقیقی داره که خیلی از این مظاهر اونجا هیچ جایی ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد