روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کلوخ اندازان دوشنبه ای

سلام

روزتون سرشار از عطر بهار


اول صبح مغزبادوم سرحال را سوار کردم و رسوندم مدرسه

بعدش رفتم و بنر سفارشی را تحویل گرفتم

الانم دفتر هستم و در حال پرینت گرفتن تقدیرنامه های جشن پایانی یک مدرسه


یک رسمی در اصفهان قدیم بوده به نام «کلوخ‌اندازان» که مربوط به روزهای قبل ماه رمضان هست

دور هم جمع میشن و خوردنیهای خوشمزه میارن و دور هم میخورن

خیلی دلم میخواست قبل از ماه رمضان یک دورهمی خوب خونه مادربزرگ بزاریم و خوش بگذرونیم

اما حیف که امکانش نیست و هرکسی یه کار و برنامه ای داره و نمیشه


پ ن 1: دلم بی قرار ماه رمضان هست...

پ ن 2:  امروز باید به للی زنگ بزنم بیاد اینجا یه کمی کلوخ اندازون کنیم...

پ ن 3: از صبح دمنوش و کلوچه و شکلات گذاشتم کنار دستم... انگار هول ماه رمضون منو گرفته

پ ن 4: صبح که آماده میشدم برای اومدن، عطر پلوسبزی مامان همه خونه را پر کرده بود

(صبح زود غذا را آماده میکنن که من غذای تازه همراه خودم بیارم)



بعدا نوشت: لطفا به نظرسنجی کنار وبلاگ هم یه نگاهی بندازین

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 10:45

کی میتونه مث ی مادر رفتار کنه بجز مادر؟؟

واقعا زن ها وقتی مادر میشن تبدیل به فرشته هایی میشن که رفتارشون بینظیره

الی دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 10:51 http://elhamsculptor.blogsky.com/

چه رسم خوبی
کلن رسوم مربوط به خوراکی خیلی خوبن

اره عالیه
میشه باهاش یه عالمه پرخوری کرد

رسیدن دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 11:50

چقدر بهت غبطه میخورم که از وقتی با وبلاگ ت آشنا شدم همینطور شور و هیجان ماه رمضان را داشتی و بی قرارش میشی . من روسیاه خدام. سه چهار سال شده که بی ذوق شدم . خیلی بم سخت میگذره . گرما و کار بیرون و کار تو خونه و باشگاه و دلایل تشنج بالا همه باعث شده از کیفیت روزه م و حتی میلم تا حد زیادی کم بشه . ایمانم ضعیف شده . خدا عاقبتم بخیر کنه .

ساره جان من همیشه به مهربانی و فداکاری تو غبطه میخورم
دختر تو اینقدر بینظیر و مهربانی که هرجایی اسمی از مهربانی میاد یاد تو می افتم
ماه رمضان فقط بهانه س... خدا در قلب ماها باید روشن و حاضر باشه
معلومه که با اینهمه کاری که تو انجام میدی و اینهمه از خودگذشتی و اینکه به فکر خودت نیستی ماه رمضان خیلی بهت سخت میگذره و ذوقی باقی نمیماند
ایمان خیلی خیلی قوی هست... ایمانی که قلبت را روشن میکنه
به دستای مهربونت قوت میده
و همیشه در رفتارت هویداست
باور کن من هربار اسمت را میبینم که بهم سر زدی و پیام دادی چشمام روشن میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد