روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ماشین مزاحم

سلام

روزتون شکلاتی


صبح اومدم دفتر

یک ماشین جلوی دفترم پارک کرده بود و رفته بود

کار بانکی داشتم و یک کار دیگه... جا نبود... منم ماشین را برداشتم و رفتم دنبال کارهام

برگشتم ... هنوز ماشین همونجا بود... میخواستم پیاده با پدرجان بریم جایی برای کاری...

دیدیم بازم جا نیست

باز ماشین را برداشتیم و رفتیم

برگشتم... بازم ماشین همچنان پارک بود

جلوی درب پارکینگ یکی از همسایه ها پارک کردم

همسایه ها ماشینم را میشناسن ...

درسته مزاحمت ایجاد میشه... ولی در نهایت میان میگن و جابجا میکنم

خدا را شکر تا ظهر کسی نخواست از اون پارکینگ عبور کنه

ظهر شده... میخوام باز برم بیرون... ماشین همچنان همینجا گذاشته

منم یه نامه ی حسابی براش نوشتم و گذاشتم زیر برف پاک کن...

آخه بی ملاحظه بودنم حدی داره.....



نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 13:31

بهترین کارو کردی عزیزم
صبر گاهی اوقات زیادیش خوب نیس

اره دیگه
تحمل هم حدی داره

رسیدن چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 09:14

خوب کاری کردی


ممنون

هفت مین چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 09:45

باز خوبه یه چیزی نوشتی براش گذاشتی . من اینجور مواقع فقط صبر میکنم انقدر صبر میکنم تا موهام رنگ دندونام سفید شه بعد که صاحب ماشین اومد یه چند تا درشت مجلسی بارش میکنم

نه قهر نیستیم این ماجرا برای موقعی که قهر بودیم .

من اتفاقا ترجیح میدم هیچی به این جور آدمها نگم
این آدم اگه ادب داشت که این کار را نمیکرد
در ضمن تازگی فهمیدم حرص خوردن بیهوده ترین کار دنیاست

خدا را شکر که قهر نیستی... از قهر بدم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد