روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عاشقانه

سلام

شبتون ستاره باران


دیگه دفتر نمیرم اما دلم نمیاد ننویسم

با گوشی میندیسم، شما هم کاستیهام را ببخشید



قرار عاشقانه ی یهوییمون برای ۵شنبه پا گرفت

چند ساعتی که آقای دکتر تو را بودن را تلفنی حرف زدیم

انگار برای رسیدن و دیدار خیلی بیتاب بودیم

حرفها هم انگار تلنبار شده بودن.... گفتیم و شنیدیم و مست شدیم


اما حدود یکساعت بعد از رسیدن  آقای دکتر ،خستگیهای چند روز گذشته و خستگی مسیر طولانی  یهو خودش را نشون داد... اصلا حالشون خوش نبود.... من حسابی ترسیدم....حتی تا جایی که گفتن منو حلال کن.. اشک تو چشمام بود و شوخی میکردم و سربسرشون میزاشتم....

بعد از ناهار و چای و کمی استراحت بهتر شدن.... اما تو مسیر برگشت هم حال خوشی نداشتن....


آقای دکتر با تمام بی حالی و خستگی نزاشتن عاشقانه ی بهاریمون خراب بشه... اما غصه موند تو دلم



پ ن ۱ : دیروز اونقدر خاطره بازی کردیم که کام هردومدن عسل بود

پ ن۲ : ما خیلی از اولینهای عاشقانمون را توی اسفند تجربه کردیم

پ ن۳: اگه از الان تا نیمه بهار کمرنگم عذرخواهی میکنم


نظرات 11 + ارسال نظر
رسیدن شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 16:09

این قرار آخر سال خیلی مهم بود و انرژی ساز . اگه نبود درونت رو خالی و تهی میکرد و تعطیلات با همه چی خالی می بود . خوش باشی عزیزم

واقعا بهش نیاز داشتم

اناهیتا یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 00:37

واى تیلو چقدر خوب خداروشکر که دیدار عاشقانه قبل عید شد با حس خوب میرى استقبال بهار


ممنونم

زندگی همیشه همین طور هست
گلی کنار خاری
چه میشه کرد باید فقط لحظه های خوب رو تو ذهن نگه داشت
سال خوبی داشته باشی عزیزم
سلامتی
شادی
روزهای عاشقانه
کار پر برکت
برآورده شدن آرزو
شاید دیگه نرسم برات این چند روز قبل سال کامنت بذارم مسافرم و هزار کار نکرده
سال نو پیشاپیش مبارکت باشه دوست خوبم

هفت مین یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 18:26 http://7min.blogsky.com

آخی عزیزم کمرنگ نباش

تبسم شادی سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 04:46 http://tabasomshadi

سلام عزیزم
امیدوارم سال نو شما پر از آرامش و برکت و زیبای و نور و رنگ با‌شه درست مثل خودت :)))

شما به من لطف داری
منم بهترینها را برای شما آرزو میکنم

رسیدن چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 08:03

سال نو مبارک تیلوی قشنگم

سلام نوی تو هم مبارک مهربون هنرمند

الی چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 10:37 http://elhamsculptor.blogsky.com

سال نو مبارکت باشه عزیزم
امیدوارم امسال برات پر از عاشقانه های زیبا و بهم رسیدنی با شکوه باشکوه باشه

سال نو شما هم مبارک باشه
الهی که همه زندگیت پر از عاشقانه های باشکوه و پررنگ باشه

سمیرا پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 01:55

عیدت مبارک عزیزم

همه روزهای عمرت مبارک و شاد

tarane fn پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 02:13 http://serialmylife.blog.ir

سلام سال نوتون مبارک من جز خاموش هاتون هستم راستش نمیدونم من اشتباه حدس میزنم یا نه ولی حس میکنم شما اصفهانی هستید شایدم تو پست هاتون خوندم یا ممکنه شما رو با کسی اشتباه گرفته باشم به هر حال اگه اصفهانی هستید میشه بهم لطف کنید و راهنماییم کنید دنبال چند تا رستوران و فست فود خوب و با کیفیت تو اصفهان هستم میشه بهم معرفی کنید لطفاا

سلام به روی ماهت
همه ایام عمرت مبارک و شاد
درست حدس زدین... من همه جا به وضوح نوشتم عزیزم که اصفهانی هستیم
ولی خیلی دیر دیدم ... دیگه حتما مسافرتت تموم شده
شرمنده

هفت مین پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 02:55 http://7min.blogsky.com

تیلوی قشنگم عیدت مبارک عزیزم ایشالا امسال رسیدن تو و دکی رو جشن بگیریم و تبریک بگیم قر بدیم

سلام عزیزدلم
همه روزهای زندگیت مبارک و شاد

Lady جمعه 3 فروردین 1397 ساعت 13:13

سلام تیلو عیدت مبارک
همیشه حال دلتون خوش باشه
هنوزم قصه هارو مینویسی؟

سلام عزیزدلم
متشکرم
یه چیزایی یادداشت میکنم
ولی این روزها ذهنم خیلی بهم ریخته س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد