روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مجاز کردن غیبت

سلام

روزتون پر از عطر و بوی بهار


دیروز نبودم ... امروز باید غیبتم را مجاز کنم


دیروز صبح قرار خرید مادر و دختری داشتیم

مامان من خیلی خیلی پاهاشون (زانو) درد دارن و این باعث میشه که خرید و گشت و گزار زیاد براشون ساده نباشه

اما خیلی هوس بیرون رفتن و خرید کرده بودن

با هم دیگه رفتیم پیش به سوی خرید

یه گشت کوچولوی چند ساعته زدیم و هر دو مانتو خریدیم

بعد هم برگشتیم خونه

جای شما خالی ناهار را کنار بابا و مامان خوردم

یک خواب نیم ساعته و بعدازظهر باز مامان را بردم خرید

یکی دو ساعت خریداشون را کردن و باز برگشتیم خونه

این شد که دیروز کلا دفتر نیومدم




پ ن 1 : بازم رفتم از اون پودر کیک خوشمزه خریدم... اینبار وانیلی ش را هم خریدم تا ببینم چه مزه ای داره


پ ن 2: امسال برای عید شیرینی درست نمیکنم... انگار انرژیش را ندارم


پ ن 3: انرژی سبزه سبز کردن هم نداشتم ... انداختم گردن مامان


پ ن 4: عموی بابا (78 سالشون هست) قصد دارن برن حج البته که با زن عمو...

خودشون کلی پسر و دختر و نوه و نتیجه دارن ...

اما امروز صبح تمام کارهای واریز پول و حساب کتابشون را من انجام دادم

بردمشون بانک و این ور و اونور... از صبح پر از حس خوبم


پ ن 5: بهم یاد بدین بسته اینترنتی همراه اول بخرم ... برای مسافرت عید

نظرات 4 + ارسال نظر
هفت مین سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 11:47 http://7min.blogsky.com

تصادف کردم عزیزم له شدم
عزییییزمممم مغز بادوم تعطیل بود امروز ؟!
من سیمکارتم دائمیه ستاره یک مربع رو میزنم . از طریق اپلیکیشن هایی مثل هفت هشتاد و آپ کن و .... میشه استفاده کرد .
امیدوارم مسافرت خیلی خوش بگذره بهت

وای... چرا تصادف کردی... کجا بودی... چی شد؟؟؟؟
اره از امروز تعطیل شده
اهان مرسی... تست میکنم

نگار سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 12:54

خسته نباشی عزیزم منم بدو بدو دارم اماده میشم بیام طرف شما

رسیدن سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 13:15

آفرین به تو که اینقدر دست به خیری چه برای پدر و مادر چه برای عمو و بقیه . حتما حس اعتماد خاصی بهت داشته که این کارو بهت محول کرده. مانتوت مبارک .

نه بابا این حرفا چیه
فقط اگه کاری از دستم بربیاد دریغ نمیکنم
ممنونم به هرحال

پشمآل پشمآلو جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 10:02 http://daily3s.blog.ir

*۱۰۰# ستاره صد مربع
اینو شماره گیری کن برو بسته های آلفا پلاس بعد دسته یک ماهشو برو و بنا به حجم استفادت یک بستشو انتخاب کن

مرسی از راهنماییت
یک دنیا سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد