روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اسفند از راه رسید

سلام

صبحتون پر از ملودی های زیبا


کل روز تعطیل را با مغز بادوم گذروندم

این روزها خیلی بی انرژی هستم و مغز بادوم پر از انرژی

اونقدر انرژی داره که کلا خستگی ناپذیره

و این برای من مثل همیشه بی نهایت خوب بود

وقتایی که کنارم هست اصلا بهم وقت و اجازه ی استفاده از دنیای مجازی را نمیده...

مامان نبودن و ما دوتا کل آشپزخونه را منهدم کردیم

ماکارونی پختیم

و بعد آشپزخونه را شستیم و تمیز کردیم

کلی خندیدیم

کلی سر و صدا به پا کردیم و کلی به هردومون خوش گذشت




تمام گلدونهای مامان سبز شدن

سبزیجات و گلهایی که بابا و مامان تو باغچه کاشتن جوانه زدن

بابا یه حوض بی نهایت خوشگل یه گوشه باغچه ساختن

دارن یه سری تغییرات خیلی خوشگل توی باغچه میدن که دنج تر و راحت تر بشه

همه دارن برای رسیدن بهار برنامه میریزن...



پ ن 1: اسفند خیلی زود میگذره... هواشو داشته باشین

نظرات 1 + ارسال نظر
رسیدن شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 08:25

اسفند خیلی ماه خوبیه . پر از شور و هیجان. با دغدغه های کهنه و جدید . تلخ و شیرین. همه حسی توش هست

منم اسفند را یه طور ویژه دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد