روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تندتندانه

سلام

عصرتون شکلاتی

اومدم تند تند یه چیزایی بگم و برم

کل دیروز دستم بند کارتهای عید فردا بود

دوتا مشتری اونقدر زیاد و دیر سفارش دادن که من واقعا با بدبختی کارشون را آماده کردم

z0yd_photo_2017-12-05_16-44-01.jpg

خلاصه که حتی زمان برای نفس کشیدن هم نداشتم

تازه دیشب قرار خونه مطلوب آقای داداش را هم داشتیم

خدارا شکر حرفها و حدیث ها حاکی از این هست که در یک ماه آینده عقدکنان داریم ان شاء الله


امروزم هنوز خستگی دیروز را داشتم و کلی کار عجله ای



پ ن 1: دو روزه نتونستم برم پیاده روی ... کلی حالم گرفته س


پ ن 2 : دیروز تولد دوستم بود چون خوشش نمیامد بهش تبریک نگفتم اما دقیقه به دقیقه یادم اومد و براش دعاهای خوب کردم


پ ن 3: یک خوشخواب تازه برای مامان و بابا خریدیم... اینقدر فروشنده اذیتمون کرد که کلا از خرید پشیمان شدیم

از دیروز خوشخواب را آورده ولی از بس اذیت کرد حتی رغبت نکردیم ببریمش داخل

هنوز داخل پارکینگ هست


پ ن 4 : وقتی فاصله دعواهای من و آقای دکتر اینقدر کم میشه یعنی دلتنگیم

یعنی باید هم را ببینیم

اما کو وقت؟؟؟؟؟


پ ن 5: امشب خونه ی عمه دعوتیم

تا این لحظه با هرکدوم از اونایی که دعوت بودن تماس گرفتم گفتن که نمیان... ای بابا بیچاره عمه

ما که اگه خداوند بخواد میریم

(توی پرانتز بگم اونا از روز قبل به عمه خبر دادن که نمیان... و ایشون میدونه دقیق چند نفر مهمون داره... اما اینطوری انتظار من از یک مهمونی شلوغ برآورده نمیشه)


پ ن 6: یکی از اونهایی که بهم بدهکار بود امروز پولم را داد

اینقدر بدحسابی و اذیت کرده که واقعا حس میکنم پولش برام بی ارزشه

نظرات 3 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 23:03 http://elhamsculptor.blogsky.com/

چه خوشکلن اینا
مهمونی خوش بگذره

ممنون عزیزدلم

هفت دقیقه چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 12:11 http://7min.blogsky.com

خوش بگذره بهت
اون جمله ی اخرت در مورد پول رو درک میکنم .

آخ آخ
گفتی....
ممنونم به شما هم خوش بگذره

رسیدن پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 11:57

کارت خیلی قشنگه احسنت . خدا قوت به دستات بده . مهمونی هم خوش بگذره.

فدای شما دختر مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد