روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پس تولد...

سلام

روزتون آفتابی و زیبا


چقدر غصه تلمبار شده تو عکسها و فیلمها و حرفهای این روزها... این زلزله ، چقدر با خودش بار غم داشته...

صبح لابلای خوابهای گرم و نرم صبحم ، یهو یادشون افتادم و همه دنیا به کامم تلخ شد

کاش بیخیالشون نباشیم



پروسه تولد دیروز تمام شد... همه ی عزیزانم برای شاد کردنم همه تلاششون را کردن

شماها هم که با تبریکای قشنگتون منو شرمنده ی خودتون کردین

بابا برام گوشی خریدن

مامان بهم پول دادن که برم و یه کت کتون که خیلی وقته دلم میخواد را بخرم

خواهر برام بوت و بلوز خریده بود

اونیکی خواهر برام پالتو دوخته بود

مغز بادوم سکه های خودش را برام کادو کرده بود و آورده بود

للی هم یک گلدون ساکولنت خیلی خوشگل با پیک برام فرستاده بود

از دوتا خاله ها و دخترخاله م هم پیام تبریک دریافت کردم

و این شد که با حال خوب وارد 37 سالگی شدم



پ ن 1: خیلی منتظرش شدم....

پ ن 2 : یادمون نره اگه مراقب رابطه های قشنگمون نباشیم ممکنه حتی بعد از سالهای زیاد خراب بشن

پ ن 3: صبح یک گارد گل گلی هم برای گوشیم خریدم که فعلا خراب نشه


نظرات 5 + ارسال نظر
مخمور چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 10:26 http://mastoori.blogfa.com

سلام بر تیلو بانو
چه کادوهای خوبی! خالق شادی و شریک شادی هایت گردند این کادوهای خوب


چقدر زیبا حرف میزنی شما
آدم کیف میکنه

مخمور چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 11:04 http://mastoori.blogfa.com

وای تیلو ذوقمرگ شدم

وای عزیزمی
زنده باشی و سلامت

هفت دقیقه چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 20:56 http://7min.blogsky.com

به به ان شاء الله همیشه از این تولد های پر بار
عزیییزممممم مغز بادوم
بعدا به اقای دکتر خبر بده تولدت بوده گادو بگیر

خخخخخخ
خبر میدم اما از کادو خبری نیست

رسیدن چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 22:30

چه خوب چه کادوهای خوبی مبارکت باشه بسلامتی استفاده کنی

ممنون عزیزدلم

صحرا پنج‌شنبه 25 آبان 1396 ساعت 07:03 http://sahra95.blogsky.com

گندم جان خو یاد آوری میکردی به آقای دکتر. مردها یادشون میره دیگه با اون حجم از مشغله.

یادآوریش فایده ای نداشت
لطفی نداشت
اما امروز حسابش را میرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد