روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هیچ عذری پذیرفته نیست...

سلام

روزگارتون عسل

کاش الان میگفتم همه چی گل و بلبل شده

کاش رفته بودم سفر

کاش قرارهای عاشقانه داشتم و هزاران کاش دیگه

اما همه کارهام بهم ریخته

دستگاه اصلی دفترم وسط تمام کارها یهو از کار وایساد

نزدیک بیست میلیون مجبور به خرید دستگاه شدم

خواهرم همچنان خونه ی ماست و هیچ خبر امیدوار کننده ای نیست

دیشب بدون هیچ دلیلی از شدت استرس و غصه بیهوش شدم و همچنان بدحالم

ولی این تیلویی نیست که بیاد و تو وبلاگی که بینهایت دوستش دارهحرف بزنه

برای همین بیرنگ شدم

رفتم چون این تیلوی این وبلاگ نبود

اما خیلی زود برمیگردم

چون مثل همیشه هر دردی که منو نکشه منو قوی تر میکنه

از وسط این آتیشیه ققنوس بیرون میاد

من تیلوی شاد و پر انرژیم

نیاید این شکلی بیام اینجا

معذرت اگه نگران شدین

معذرت اگه نارفیقی کردم

معذرت

اما من ب تک تک شماها دلخوشم

پس بهم وقت بدین

وقت بدین تا با حال تازه تری برگردم




وقتی برگردم از روزهای سختم میگم

از مشکلات زیاد

اما من قوی و دلخوش میام پیشتون و میدونم شماها اینقدر همدل هستید که درکم کنین

متشکرم

نظرات 24 + ارسال نظر
Nahid چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 23:49 http://rooznegareman.blogsky.com

امیدوارم همه مشکلات و غمهای تو و خانوادت غروب کنه و بزودی زود خورشید شادکامی و موفقیت تو خونتون طلوع کنه.

من به دعاهای شما دلخوشم
متشکرم ناهید جان که به یادم بودی و هستی
ممنونم

مرجان پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 03:46

عزززدلم .ان شالله همه مشکلات حل شود وارامش وشادی به زندگیت برگردد.مشتاقانه منتطر یک تیلوی شاد وسرزنده هستیم.

ممنونم دوست خوبم

صحرا پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 05:37

مراقب خودت باش عزیزم

چشم
ببخش که نگرانت کردم

دل آرام پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 09:24

سلام
مواظب خودت باش

چشم عزیزدلم

فرساد پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 13:25

سلام
امیدوارم مشکلات شما زودتر حل بشه
ققنوس مثال قشنگی
برای شما توانایی و آرامش آرزو می کنم و این پند بیت من در شرایط سخت زندگی خیلی با خودم مرور کردم:

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب

باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور

ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند

چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور

سلام دوست خوبم
عالی گفتی
عالی

مینا وفندق توراهش پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 19:07

سلام عزیزم چه خوب که ازخودت خبردادى باورکن وسط شلوغیه زندگى بچه دارى شوهردارى خونه دارى هزاران دغدغه, همش به وبلاگت سرمیزدمو نگرانت بودم.انشاالله که زودى حال دلت خوب بشه وبرگردى, بشى همون تیلو سرشارازانرژى مثبت

وای منو ببخش
عزیزدلمی
معذرت که دلواپست کردم
الهی همیشه سلامت و شاد باشی
غصه ها ازت دور باشن

امیر پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 21:48

هر چیز بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک
هر کس کم می اورد از تو انرژی می گرفت هر کس زیر فشار له میشد به تو ارجاع داده می شد اما اینک .....
ما برایت دعا می کنم دسته جمعی
همگی خواهان موفقیت تو هستیم
و صبر می کنیم تا همچون ققنوس دوباره متولد شوی
ما منتظرت هستیم

ممنونم
مرسی که اینهمه خوبین

رسیدن جمعه 14 مهر 1396 ساعت 19:49

وای خدا رو شکر که اومدی . شکر که هستی . دعا میکنم هر چه زودتر سرحال بشی و مشکلات رفع بشه . بخدا هر روز دعا میکردم که حالت خوب باشه و خبری ازت بشه . دیگه هیچوقت بیخبر نذار . حتی اگه خبرت بد باشه این از بی خبری بهتره .
مراقب خودت باش عزیزم

عزیزدلمی
چقدر دل مهربونی داری
هر بار ازت کامنت میگیرم دلم روشن میشه

پریسا جمعه 14 مهر 1396 ساعت 21:27 http://roga2.blog.ir

تیلوجانم برات دعا میکنم و منتظرت میمونیم.

ممنونم
دعاهای خوبت حتما حتما روزگارم را بهتر خواهد کرد

اناهیتا یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 09:49 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای تیلو خوب شد اومدی نگرانت بودم

وای ببخشید که نگرانت کردم
معذرت

شاذه یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 15:04 http://moon30.mihanblog.com

تیلوجانم.... مطمئنم پایان شب سیه سپید است و منتظرم که با حال خوب و خبرهای خوش برگردی

منم امیدوارم
ممنونم عزیزدلم

هفت دقیقه یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 20:57 http://7min.blogsky.com

اخی تیلوی عزیزم زود زود با خبرهای خوب برگرد .
برات دعاهای خوب خوب میکنم .

ممنونم عزیزدلم

سعید چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 10:54 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو دختر عموی عزیزم
فقط اومدم بگم که منم امیدوارم که هر چه زودتر برگردی اونم با انرژی که قبلا از تیلو سراغ داشتم
مشکلاتتو حل کنی و فاتح و سربلند برگردی
و من تا اون روز نزدیک منتظر برگشتنت می مونم
صبور باش و مقاوم سر به زیر و سخت

چقدر خوبی شما
پسرعموی خودمی
ممنون

هفت دقیقه پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 18:30 http://7min.blogsky.com

جات خیلی خالیه تیلوی عزیز...

لطف داری عزیزدلم

قندک میرزا شنبه 22 مهر 1396 ساعت 14:27 http://ghandackmirza.blogsky.com

سلام تیلوی عزیز کجایی؟ کم پیدایی؟

سلام پسر عموی شیرینم
ببخش که نیستم

گندم شنبه 22 مهر 1396 ساعت 19:04

قوی باش

تو روزای سخت بهم انرژی های خوبی دادی
ممنون

رسیدن یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 20:01

سلام چطوری چه خبر. انشاءالله که تو بهترین حال باشی .

سلام به روی ماهت
انشاله که همه حالشون خوب باشه و حال دلشون بهتر

دل آرام سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 11:56

خوبی؟

سعی میکنم باشم

تبسم شادی سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 22:18 http://tabasomshadi

ایشالله حالت بهتر می شه عزیزم :***
تمام این روزها می گذره.
و روزهای خیلی خوب هم می اد. :****
تیلوی عزیزم مواظب خودت باش :*******


ممنونم دوست خوبم

طلوع ماه پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 14:18 http://mmnnpp.blog.ir

کجایی تیلو ؟

ببخش نبودنم را

هفت دقیقه یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 20:55 http://7min.blogsky.com

تیلو جان چرا هنوز نیومدی :(

شما که رفته بودی.... چی شد که برگشتی؟
خیلی خوشحالم از اومدن دوباره ت

صحرا دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 02:26

گندم جان‌ خوبی؟

با بودن شماها مگه میشه خوب نبود؟

رسیدن دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 21:48

هر روز سر میزنم . اما چیزی نمینویسم. چطوری . چی شده که اینجور رفتی ... حتما خیلی این بار سنگین رو دوشت که نمیای تیلوی پر انرژی.
مراقب خودت باش عزیزم. امیدوارم هرچی هست خیر باشه و زود برگردی. انشاءالله رفع گرفتاری بشه .

سلام دوست مهربونم
متشکرم از اینهمه مهربونیت
عذرخواهی میکنم بابت اینهمه بی معرفت بودنم
انشاله برای همه رفع گرفتاری بشه

گندم سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 18:10

تیلو اگه ننویسی از دستت می افته خلاصه از ما گفتن بود .
مشکلات اینقدر اوووووووه نیستن که بخاطرش ننویسی حالا بیا بنویس ببینیم که هستی تعریف نکن چه اتفاقایی افتاده .

گندم جانکم ممنونم از تمام انرژی هایی که بهم دادی
چشم مینویسم
باید بنویسم وقتی دوستای خوبی مثل تو دارم اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد