روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هدیه تولد

سلام دوباره

رفتم هدیه تولد خواهر را خریدم

یک عطر خوشگل و خوشبو

5whh_photo_2017-08-30_13-18-09.jpg


همیشه از خرید عطر و ادکلن  خودداری میکنم و میزارم به عهده بقیه

برای اینکه هیچوقت نمیتونم بفهمم اصل هست نیست... دارن سرم کلاه میزارن...

خلاصه که اعتماد کردم به خانم فروشنده

و البته که به نظر رایحه ی خوبی داشت که خریدم...


برای خودم هم شال خریدم

svr6_photo_2017-08-30_13-18-16.jpg


واقعیتش این هست که آینده نگری کردم

دیدم زودی میرسیم به بهار و دوباره هیچ چیز خوبی گیرم نمیاد

اینو خریدم برای بهار سال بعد اگه زنده بودم...

امسال برای حرکت تیلویی شال صورتی خریده بودم... یادتون هست که...


تصمیم گرفتم برای عید غدیر برای همه ی عزیزانم عیدی ماگ بخرم... اگه سایت منصف سراغ دارین بهم بگین

وگرنه اینجا یه مرکز فروش با قیمت های فوق العاده نزدیکمون هست


نظرات 7 + ارسال نظر
قندک چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 13:31

به به.به سلامتی.خیلی مبارک باشه

قربون شما
متشکرم

هفت مین چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 14:51 http://7min.blogsky.com

مبارک باشه .
من اصلا خرید اینترنتی رو دوس ندارم مرکز خرید که بهتره

اره
واقعا هم خیلی بهتره
راست میگی
میری لابلای اون همه وسایل خوشگل گشت میزنی شاید یه چیز خوشگلتر هم چشمت را گرفت

دریا چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 16:55

مبارکه
تیلو تیلو تیلو من دوست دارم

متشکرم عزیزدلم

ریحانه چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 20:36

جسارت نباشه منم ماگ های خوبی دارم:

https://telegram.me/reihanehshop

اول هم تحویل بگیرید و بعد پرداخت کنید. :)‌ البته اگر اصفهانی هستید. فروش فقط در اصفهانه

وای عالی بودی
هرچند زیاد ماگ ندیدم اما خیلی چیزای دیگه دیدم
متشکرم
میشه بدونم هزینه های ارسالتون چطوریه؟
در کدام محدوده هستید؟

سعید پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 13:34 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جانم
خوبی؟خوشی؟سلامتی؟
منم عاشق عطر و ادکلن هستم
همه ی روزگارت عاشقونه و رنگارنگ

سلام بر پسرعموجان
منم دوست دارم... اما خیلی انتخابش سخته

طلوع ماه پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 13:37 http://mmnnpp.blog.ir

خیلی هم عالی.مبارک باشه تولدشون.
عیدت هم پیشاپیش مبارک تیلو جان.

متشکرم عزیزم

ریحانه یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 21:29

ببخشید دیر جواب میدم. چون توی تلگرام شماره تناسم رو داده بودم فکر کردم سوال داسته باشید همونجا میپرسید. هزینه ارسال نداره. منطقه مسکونیتون رو میپرسیم و یه جایی که براتون مناسب باشه و بهتون نزدیک باشه باهاتون قرار میزاریم. اگر سختتونه هم میتونم با پیک موتوری بفرستم. بعد از گرفتن محصول و دیدنش ، اگر دوست داشتید میخرید و پولش رو میدید. وگرنه هم مشکلی نیست.

وای
چقدر خوب
یعنی همچین فروش اینترنتی خوبی هم داریم؟؟؟؟
خدای من...
من سرصبر باید کلی مزاحم شما بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد