روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باز میلرزد دلم دستم...

سلام

روزتون عسل

چهارشنبه ی شیرین و قند و نبات من از راه رسید

لحظه ها را شمردن نه تنها امروز برام سخت نیست که یک شیرینی خاصی هم داره

کارهام را مرتب کردم و خوب هم پیش رفتم

هنوز تمام کارها تیک نخورده اما اوضاع خیلی خیلی بهتره



صندلی داغمون به پایان رسید

ممنون که همراهم هستین

بیشترین سوالات مربوط میشد به من و آقای دکتر و نوع رابطه و ....

ممنون که اینهمه پیگیر و مهربونید



پ ن 1 : پدر دوستم نیازمند دعاهاتون هست

پ ن 2 : با دوستای دبیرستان در حال تنظیم یک قرار دورهمی تازه هستیم

پ ن 3 : نمونه ی پوسترهایی که برای اول سال تحصیلی آماده کردم

z8mf_1.jpg

نظرات 11 + ارسال نظر
میترا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 09:26

وای ما هنوز در پست قبلی موندیم داریم نظراتو میخونیم
انشالله هرچی خیره پیش بیاد ممنون عزیزم بابت پاسخ هات


ممنون بابت همراهیتون

دل آرام چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 10:38

سلام
خوشم میاد کارت رو فعالانه انجام می دی و موفقیتت بابت همینه
خوش باشی همیشه

سلام به روی ماهت
ممنونم از تعریفت
من کارم را واقعا دوست دارم

گمنام چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 11:25

با سلام
چهار شنبه است و بر خلاف همیشه سادات انگار امروز نه تنها بد اخلاق نیستی بلکه ......
مرسی بابت صندلی داغ که جواب هایی را دادی که ما نمی تونستیم بپرسیم و اکنون متوجه شدیم
ماشین هم مبارک باشه و بیشتر حواست به للی باشه
در مورد کارها هم خسته نباشی و چقدر خوبه که کارا را جلو بردی و ....
انشالله که آخر هفته خوبی داشته باشی و قرار عاشقانه خوش بگذره

سلام به روی ماهتون
من همیشه خوش اخلاق و دوست داشتنی هستم
خواهش میکنم
مرسی از محبت های شما
امیدوارم شما هم آخر هفته خوبی داشته باشی

The Conqueror Worm چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 12:06 http://lunacy.blogsky.com/

چهارشنبه ای که میرسه به پنج شنبه و جمعه عشق هست. در ضمن خیلی هم ممنون که با صبوری و متانت جواب سوالاتمون رو دادید.

عزیزمی
چقدر خوبی تو دختر

قندک چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 12:26

سلام. آفرین بر شما تدابیر خوبتان
خدا پدر دوست عزیزتان را شفای عاجل عنایت فرماید
موفق باشی تیلوی عزیز

سلام بر عموزاده ی شیرینم
الهی آمین
مرسی که اینهمه مهربونی

سعید چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 12:57 http://www.zowragh.blogfa.com

آقا من قبول ندارم
من از صندلی داغ جا موندم
من صندلی داغ میخوااااااااااممممممم
سانبی اسمیه که خودتون انتخاب کردین یا اسمیه که کمپانی انتخاب کرده؟
من اسم کمپانی منظورم بود

خخخخ
دیگه شما دیر رسیدن
زمان سوالات هم تمام شده
باید به اسم خودمون بسنده کنین
سال بعد میتونین بیاین اسم را بپرسین
چقدر تو پسرعموی خوبی هستی
همش دارم از دستت میخندم

مینا وفندق توراهش چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 13:20

عزیزدلم پس ببخشیدماه هارو اشتباه گفتم ظاهرا توزایمان حافظمو ازدست دادم
خیلى گلى تیلوجونم انقدر دوس دارم ازنزدیک ببینمت خیلى انرژى مثبت دارى,ماشینتم مبارک انشاالله چرخش برات بچرخه, ایشاالله سال دیگه سالگردوبلاگت بیاییو خبراز ارزویی که فکرمیکردى محاله تحقق پیداکنه, بدى

چقدر شماها دوستای خوبی هستین
آرزوهای محال را هم به لطف خداوند گره میزنیم
ان شاله تا سال بعد همه بیان و از تحقق آرزوهای محالشون بگن
چقدر چشمام را قلب قلبی کردی با این جمله ت

7min چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 16:47 http://7min.blogsky.com

ممنون از لطفت تیلو تیلوی خوب

سعید چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 18:31 http://www.zowragh.blogfa.com

خدا رو شکر زیاد می کنم که بودنم باعث خندیدن تو دختر عموی گلم شده
ز حق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی
چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی
الهی که همیشه بخندی دختر عمووووووووووووووو

.. چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 19:48

چه پوسترای قشنگی دست تون درد نکنه، می شه به منم یاد بدی درست کنم

چشمات قشنگ میبینه
بله که میشه

رسیدن چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 20:58

سلام عزیزم. خوش باشی همیشه و غصه هات محو.


منم همین آرزوی قشنگ را برای شما دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد