روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجمین روز هفته

سلام

صبحتون بخیر و شادی

یادتون هست که چهارشنبه ها مراقب بی اعصابی ها و بی اخلاقی های من باشید؟؟؟؟؟



دیروز پدر رفته بودن نمایندگی

اونها هم حسابی پدر را تحویل گرفته بودن و کلی حرف زده بودن و متقاعدشون کرده بودن که خودشون بی تقصیر هستند و بازم صبر کنیم

و این هست که همچنان در انتظاریم




امروز باز قراره که خواهرانه داشته باشیم

خیلی شلوغم و مهمونی و مهمون بازی خیلی بهم مزه نمیده



در پی خرید یک دستگاه جدید برای دفتر هستم

اینقدر تنوع و مارک وجود داره که انتخاب سخت میشه

و اینقدر صداقت از بین رفته که واقعا نمیشه تشخیص داد به کی باید اعتماد کرد

اما من در کل آدم خوشبینی هستم




پ ن 1 : روزها با سرعت باد میگذرند و من انگار دارم به هوا چنگ میزنم

پ ن 2 : امروز قلبم تند تر میزنه

پ ن 3 : امسال اولین سالی بود که روز دختر نه هدیه ای دادم و نه هدیه ای گرفتم... باشد که رستگار شوم

پ ن 4 : مغزبادوم از هدایایی که گرفته بود به شدت راضی و شاد بود

پ ن 5 : باید برای جمعه قرار صبحانه جور کنم.. انرژیش حرف نداره

پ ن 6 : دیشب فیلم سنگ صبور که گلشیفته فراهانی توش بازی کرده بود را دیدم....

نظرات 10 + ارسال نظر
اناهیتا چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 10:00 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تیلو جان این چهارشنبه ریلکس باش حس غریبی بهم میگه یه قرار عاشقانه داره وای من عاشق چهارشنبه هام

سلام آنی جانکم
من همیشه آرومم
این قضیه چهارشنبه ها بیشتر جنبه شوخی داره ... هرچند یه چیزایی وجود داره

منم خیلی چهارشنبه ها را دوست دارم
فردا قرار عاشقانه دارم

قندک میرزا چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 10:07

سلام
ای وای باشه. ولی چرا 4 شنبه ها؟

سلام
مگه نمیدونید سادات چهارشنبه ها اخلاق ندارن

قندک میرزا چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 10:09

عمرگران می گذرد خواهی نخواهی
سعی در آن کن نرود روبه تباهی

راست میگی دوست شیرینم

سلام چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 12:15

سلام به روی ماهت

قندک میرزا چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 12:38

وااای دختر عموجان عجب سعادتی ! خب منم که سیدم پس چرا این خصوصیت را ندارم. من هفته که هفت روز باشه اینطوری هستم ربطی به 4 شنبه ها نداره!!

شما که دوست شیرینی هستی بعید میدونم بداخلاقی داشته باشی
پس یک عموزاده دیگر هم پیدا کردم ... هوراااااااا

دلژین چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 13:38

سلااام سلامممم
ایشالا کارتون زودتر راه میفته
+برای خرید دستگاه جدید ؛ تو نت سرچ کن به خصوص در فروشگاه های اینترنتی و نظرات کاربرها رو راجع به محصول مورد نظرت بخون... خیلی کمک کننده اس...
+ماهم جمعه قرار صبحانه داریم

سلام به روی ماهت
این جور دستگاهها زیاد مخاطب نداره... برای همین نظرات زیادی هم وجود نداره
هورا به قرارهای صبحانه

صحرا جمعه 6 مرداد 1396 ساعت 07:42

قرار عاشقانه ات که حتما عالی بوده، جمعه ات هم عالی تر از عالی

خاموش جمعه 6 مرداد 1396 ساعت 18:15

سلام خوبین؟ این پیج رو تو اینیستا دیدم ناخودآگاه یاد کار شما افتادم... نمیدونم دیدین یا نه....
Oykudirier

سلام به روی ماهتون
وای چقدر زیبا بود
من کجا و اینهمه هنر کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون که اینهمه به من لطف دارین

مریم شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 00:33 http://netyab.net/nets/georgia

چه دستگاهی

شما در باره شون اطلاعات دارین؟

امیر شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 08:52 http://balot1395.com

با سلام
انشالله که قرار عاشقانه ات خوش گذشته باشه و الان قبراق و سر حال باشید
میخام بگم میدونید چرا میگن سید ها چهار شنبه بد اخلاق اند؟
البته شیرازی ها میگن سادات چهارشنبه ها کمی گیج و منگ هستند و ریشه اش بر می گرده به زمان عمر و عاص که عمر و عاص به معاویه گقت مردم احمق هستند که دنبال روی تو هستند معاویه گفت بر چه اساسی این حرفو میزنی عمرو عاص گفت برات ثابت می کنم . بعد گفت جارچی ها بانگ بزنند که چون معاویه روز جمعه نیستند نماز جمعه را روز چهار شنبه برگزار می کنند مردم روز چهار شنبه جمع شدند معاویه خودش نیز می خواست بره نماز که عمر و عاص گفت من فک می کردم که مردم احمق اند اما معاویه خودت هم احمقی آخه مگه میشه که نماز جمعه را چهار شنبه خوند از آن موقع تا به الان میگن سادات چهار شنبه ها .....

با سلام
ممنونم
اصلا این داستان این شکلی نیست... این قضیه بداخلاقی سادات و روز چهارشنبه مربوط میشه به شهادت خانم حضرت فاطمه زهرا (س) ... اما من چون منبع دقیقش را نمیدونم و دوست ندارم چیزی را بدون منبع یا همینطوری بیان کنم... ترجیح میدم چیزی نگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد