روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه را خدا بخیر کنه ..

سلام

روزتون بخیر

خوب هستین؟



طراحی هایی که امروز میخوام نشونتون بدم ، برگه های پشت جلد هستند

نزدیک به 5 روز کامل کاری وقتم را گرفتن

در انتخاب جملات و طرحها وسواس ویژه ای به کار بردم

200 طرح تازه برای امسال آماده کردم

البته نزدیک به 600 طرح هم از سالهای قبل هستند که خوب و قابل استفاده هستند

ibrc_1.jpg


reje_2.jpg


nqlm_3.jpg



دیروز مجبور شدم برم شماره گذاری و شخصا کار پلاک را دنبال کنم

حالا ببینیم این دفعه درست میشه یا نه

بازم چند روزی طول میکشه



من کلا سالهاست که دیگه کار پایان نامه قبول نمیکنم

دردسرش زیاده و درآمدش خیلی کم

دیروز یکی از همسایه های دفتر که باهام صمیمی هست ، پایان نامه اش را آورد

و منی که با هیچکس رودربایستی ندارم... قبول کردم

استرسش وسط اینهمه شلوغی داره دیوانه م میکنه




پ ن 1 :  این تبلوری که ازش حرف زدم چیزی شبیه پروانگی بود... انگار کرم درون مغزم با فشارهای روزگار داره پروانه میشه

اینقدر زندگی بالا و پایین داره که اگه یه کمی هوشیار باشیم خیلی زود بزرگ میشیم


پ ن 2 : پدر دوستم هنوز به دعاهاتون احتیاج داره


پ ن 3 : حواسش مثل قبل به من نیست... نه از سر بی میلی... از سر مشغله های رنگ به رنگ

اما دلم میگیره ... درک هم بکنم ، عقلم درک کنه... قلبم این حرفا حالیش نیست...

نظرات 10 + ارسال نظر
Roz چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 10:21

عمشون خوشگل و عالی اند

عمه شون؟؟؟؟؟


متشکرم چشمات خوشگله

رسیدن چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 11:47

سلام خوبی تیلو . خیلی طراحی هات قشنگن عالیه

متشکرم عزیزم

از گرافیست ها خوشم میاد
لطفا در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید
با سپاس

امیر چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 12:52 http://balot1395.com

با سلام
طرح های شما مثل بچه های ادم می مونه که نمیدونه کدومو بیشتر دوست داره یعنی همگی دوست داشتنی هستند در مورد تبلور که من اسمشو گذاشتم ققنوس شاید حق با تو باشه و بر اثر گرما و فشار های زندگی مس و کربن وجود تبدیل به الماس شده باشی زیبا و مقاوم و محکم .
خب به هر حال هرکسی ممکنه جایی رو دربایستی داشته باشه یکی بیشتر و یکی کمتر فک کن برا تنوع اونو قبول کردی نه از سر رودر بایستی . اینطور راحتتر کارشو انجام میدی.
در مورد شماره گذاری هم انشالله درست میشه حالا یه دو روز این و اونور مهم نیست و انشالله که چرخش براتون بچرخه و با خوشحالی و شادی باهاش مسافرت برین. و عروس کشون باشه.
در مورد جناب دکتر هم شما شاید انتظاراتون بیشتر از حد معول باشد و گرنه "دل عاشق به پیغامی بسازد" سخت نگیر تا اذیت نشین. و انشالله که بابای دوستتان هم هر چه زودتر شفا پیدا کنند و بالای سر بچه ها و خانواده اش باشه.


سلام روز بخیر
شما لطف دارین

قندک میرزا چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 14:17

وااای چقدر زیبا و خلاقانه آفرین بر شما.چه خوبه که در آن واحد می تونین چند کارراباهم انجام بدین.موفق باشی تیلوی عزیز
خدا پدر دوستت را شفا بده

مرسی دوست شیرین من

دل ارام چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 16:12

سلام
ردیف یکی مونده به آخر فوق العاده زیبا است

متشکرم
این چشمای شماست که فوق العاده زیبا میبینه

الی چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 21:01

همشون خوشکلن
پ ن 3: این چیزا عادیه بهش توجه نکن


چشم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 02:45

مثل همیشه بی نظیر و ظریف
حتی من که هیچ ذوق هنری ندارم لذت میبرم
دست و پنجت طلا خانم گل

متشکرم از تعریفتون

دلژین پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 07:31 http://delzhin.blog.ir

چقدر تو با سلیقه ای

چقدر لطف دارین شما خانوم دکتر

گلبهار یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 14:51 http://delneveshtehay.blogsky.com

سلام
ببخشید میشه بپرسم شغل شما چیه؟؟
ممنوون

سلام به روی ماهت
گرافیست هستم... دفتر تایپ و تکثیر دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد