روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه نوشت

سلام و روزتون پر از خیر و برکت

خوبین دوست جونای من؟

منم خوبم

زنده ام و سخت جانی میکنم....


دندانکم خیلی خیلی بهتره.... فقط کپسول میخورم و آب نمک قرقره میکنم

اما دیروز بعدازظهر یکی از بدترین دقایقم را تجربه کردم

دقایقی که بهتره اصلا ازشون حرف نزنیم.... در وصفش همین بس که بگم هیچکس نمیتونه عزیزش را ناراحت و پریشان ببینه



قراره عاشقانه را گذاشتیم برای همین آخر هفته

چی بهتر از این

هر دو دلتنگیم 



هفته بعدی یکشنبه عازم سفر هستیم

هرکاری کردم اینترنت تبلتم درست نشد... باید ببرم دفتر خدماتی ببینم چی میشه



پ ن 1 : هروقت عشق ورزیدن را تمرین نکنید... آروم آروم متنفر میشید

نظرات 8 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 11:39

ایشالا سلامت باشی عزیزم و درد نکشی هیچوقت.

ممنونم دوست خوبم

سعید دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 11:59 http://www.zowragh.blogfa.com

آخ آخ آخ
از درد دندون نگو که خیلی کشیدم از بچگی
بدترن درد دنیاست
یه دفعه شب بود درد دندونم عود کرد به سرعت لباس پوشیدم دویدم سمت دندونپزشکی مامانمم بنده خدا دنبال من می دوید
لامصب دندون عقل به ترمیم هم جواب نمیده فقط باید کشیدش
اسپری لیدوکائین زدی دختر عمو؟

آخ آخ آخ
پسرعموجان چقدر این درد دردناکه....
من همه چی را امتحان کردم ... اما کشیدمش... یه کمی دقت بفرمایید
دندانکم کشیده شد رفت پی کارش

حامد دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 12:10 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلاااام بر تیلو خانوم عزیز

واااای دندون درد درد عجیبیه کشیدم معمولا هم شبا میاد سراغ آدم تا خواب رو حرومش کنه
کپسول مفنامیک اسید بخور خوب میشه
البته بهتر از اون بکشش راحت شو

الهی قرارتون برقرار باشه همیشه
شاد باشی

سلام به روی ماهت
وحشتناکه
اروم و قرار را از ادم میگیره
کشیدمش
همون شنبه صبح که رفتم دندانپزشکی کشیدم و از دستش خلاص شدم

بهار شیراز دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 12:46

آخ جووووووووووون قرار عاشقانه

آخ جووووون
دست و جیغ و هورا

فرساد دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 17:09

سلام
انشالله همیشه سلامت باشید
درد دندان از دردهایی هست که صبوری می خواهد. با مسکن اگر دوست داشته باشد آرام می شود....
جمله آخرتون فکرم درگیر کرد!
هروقت عشق ورزیدن را تمرین نکنید... آروم آروم متنفر میشید

قبلا شاید به همین دلیل می گفتن از دل برود هر آنکه از دیده برفت

بله اگر ما به عزیزانمان عشق نورزیم احساساتمان کمرنگ می شه و چون هیچ وقت گذر زمان کدورتی را پاک نمی کنه آروم آروم از هم متنفر میشیم

فرآیند فاصله گرفتن خیلی ظریف و مخفی هست،‌ همیشه از اوج دوست داشتن شروع میشه

همون لحظه که غفلت می کنی فاصله شروع میشه، فاصله دل ها ربطی به فاصله جسم ها نداره

فاصله جسم ها دلتنگی میاره اما فاصله دل ها ، دلگیری میاره، یک روز می بینی از کسی که یک زمان عاشقش بودی یک دنیا توقع داری و اون هم همینطور و چون از هم فاصله داریم فقط از هم دلگیر میشیم و به مرور دلزده

جدایی به همین سادگی اتفاق می افته

و این بدترین اتفاق برای یک عشق واقعی است

عشق های واقعی هم به دلزدگی و روزمرگی دچار می شوند

سلام دوست خوبم
باید یادمون باشه که هر رابطه ای نیاز به مراقبت داره
اگه حواسمون به رابطه هامون نباشه... خیلی زود تنها میشیم

mahee دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 20:34

اخ جون قرار عاشقانه :))))

آخ جون

امیر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 08:37 http://balot1395.blogfa.com

با سلام
درد ها بعد از مدت زمانی کم و کم تر و در نهایت اروم می شوند فقط یاد و خاطره هاشون به جا می مونه . دوستان گفته اند درد دندان مزخرف است و از این چیزا .... شاید بقیه دردها را تجربه نکرده اند که اینطور می گویند. شاید درد کلیه از درد دندان بدتر باشد و من اونو تجربه کردم و باور کنید روی زمین غلط می زدم و شاید هم درد گوش بدتر باشد که صدایی در گوش ات وز وز کند و نتونی اروم بگیری و بخواهی سرت را به دیوار بکوبی ... کدام درد خوب است که درد دندان بد باشد اصولا درد ها شدت و ضعف دارند ممکن است کسی دندانش درد کند ولی شدت آن زیاد نباشد که نشود اونو تحمل کرد و ....

سلام و عرض ادب
واقعا که درد از هر نوعی که باشه آدم را کلافه میکنه
شاید دلیل اینکه همه از درد دندون نالیدن این باشه که بیشتر ماها این درد را تجربه میکنیم

امیر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 09:05 http://balot1395.blogfa.com

سلام مجدد
قرار عاشقانه مثل اب دریا می مونه هر چه بیشتر بخوری بیشتر تشنه میشین . هر چه قرار ها بیشتر باشه ادم دلبیشتر دلش میخاد قرار بعدی را زودتر بگذاره ...
شاید هم این قرار و مدارها نوعی مخدر باشه که هر چه بیشتر استفاده کنی بیشتر آلوده میشی و نیاز بیشتری را احساس می کنی ...
این قرار میخاد اب دریا باشه یا مخدر یا هر چیز دیگه قشنگ و امید بخش و اشتیاق آور هست .پس تا باد چنین بادا
اصلا هجر و جدایی خر است ، گاو نر است هر سال کلاس اول است .

سلام مجدد به روی ماهتون
خخخخخ
اون شعر آخر منو کشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد