روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای عجله ای

سلام

روز بخیر

خوبین دوست جونیای همیشه همراهم


دیروز نیومدم و ببخشید...

دیروز به خاطر مامان رفتیم بانک و اینقدر طولانی شد قضیه که وقتی رسیدم دفتر کلا روی دور تند بودم تا شب

امروز هم صبح به خاطر یه کار بانکی دو ساعت کامل تو بانک معطل شدم... چقدر طولانی... و این شد که امروزم روی دور تند هستم


یک سبد کوچولو پر از توت فرنگی های بهاری کردم و گذاشتم کنار دستم

انگار بهار بهم چشمک میزنه

دیشب به آقای دکتر ماجرا اینکه یه وبلاگ دارم و همه ی دوستای وبلاگیم ایشون را میشناسن  را گفتم

اصلا خوششون نیومد...

بهر حال شاید باید از این به بعد چیزی از ایشون ننویسم

اما مگه میشه؟

صبح کله سحر زنگ میزنه با چشمای پف کرده و خوابالو، یه عالمه حرف خوب میزنه

میشه از این آدم ننوشت؟

آخر شبا که خسته و هلاک از روزمره هاست... زنگ میزنه و سیر تا پیاز روزش را تعریف میکنه

میشه از این آدم ننوشت؟

وسط روز با یه عالمه شلوغی زنگ میزنه و گاهی مجبور میشه به چند تا ایما و اشاره بسنده کنه... من چطوری از این آدم ننویسم؟

خلاصه که دیشب چند دقیقه ای اخم کرد

چیزی نگفت... اما فهمیدم اصلا راضی هم نبود





پ ن 1 : روی بلوز آقای مهندس دفتر کناری نوشته : بیمار خنده های تو ام بیشتر بخند...

پ ن 2 : وقتی بفهمم باید ویندوز عوض کنم دلشوره رهام نمیکنه

پ ن 3 : امروز یه حساب قرض الحسنه 110 هزارتومنی باز کردم... باشد که چند ماه دیگه بیام خبر برنده شدن در قرعه کشی را بهتون بدم

پ ن 4 : انگار حالم با فصلها تغییر میکنه... تم تمام کارهام شده صورتی و یاسی و پر از گل



نظرات 5 + ارسال نظر
بهار شیراز دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 11:33

به دکتر محل نده ، برامون بنویس ... ما عشقولانه میخوایم یالله ...
دکتر جونت اگه بدون که تو تراس اون ویلا کلی براش و برات دعا کردم، حرفشو پس میگیره

ای جونمی بهار
عزیزمی بهار
چقدر تو خوبی دختر

بهار شیراز دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 11:34

کدوم بانک؟ مگه هنوزم قرعه کشی هست؟ بگو ، منم حساب باز کنم، پول لازمم

والا گفت قرعه کشیای خوبی داریم
هدایای میلیونی و از این حرفا
منم وسوسه شدم
حالا ببییم چی میشه

غ ـزل دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 12:00 http://life-time.blogsky.com/

تم زندگیت همیشه اردیبهشتی باشه

چ آرزوی فانتزیه دوست داشتنی ای
ممنون

Nahid دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 13:48 http://rooznegareman.blogsky.com

وای منم برای تغییر ویندوزم دلشوره دارم. با اینکه از همه فایلام بک آپ دارم اما بازم فکر میکنم یه تغییر بد تو راهه. چرا برای هرچیزی دلهره دارییییییم؟ چرا؟؟؟؟!
فکر کنم نباید به آقای دکتر میگفتی اما حالام بنظرم ازین ببعد دیگه اصلاً حرفشم نزن و اگه چیزیم گفت دراینمورد خودتو بزن به اون راه
ایشالا همواره بهاری باشی دختر گل

اخه هر ویندوزی عوض میکنی همه فایلا میریزه بهم دیگه
همه چیز از حالت روتین خارج میشه
راست میگی از این به بعد خودم را میزنم به اون راه

اسما دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 23:16

تو چهارمین دوست وبلاگی هستی که این موضوع رو میگه و عکس الهمل اقایون موقع فهمیدن برا همه منفی بوده البته برا تو خیلی ملایم بود دو تا از دوس تان بعد از فهمیدن همسراشون مجبور شدن وبلاگ رو حذف کنن نمی دونم چرا عکس العمل ها این قدر منفی ان

منم اگه کمی پیش میرفتیم کار به تعطیلی میکشید
فقط چیزی که بود سریع ماست مالی کردم قضیه رو و تو افق محو شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد