روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز شیرین

سلام

صبح بخیر

خوب هستین؟

امروز روز من و شماست... امروز را همون شکلی که دوست داریم میسازیم... منتظر هیچ اتفاقی هم نمیمانیم ... ما خودمون هرچی را که دوست داریم پیش میاریم



تیلو صبح با یک لبخند بزرگ و یه عالمه حال خوب بیدار شد

اصلا نمیدونم چه خوابی دیده بودم ... نمیدونم چی شد... چه اتفاقی افتاد

اما وقتی چشمام را باز کردم داشتم میخندیدم و یه عالمه حالم خوب بود

حتی نمیدونم اصلا خواب دیده بودم یا چیز دیگری بود

فقط میدونم با خنده های شاد و دلی پر از امید بیدار شدم

پریدم بالا و سریع کارهای روزمره را سرو سامان دادم و اومدم دفتر

در یه خلسه شیرینم

یه حال سبکی عجیب

انگار منتظرم ... اما چی و کی را نمیدونم





پ ن 1 : براتون حال امروزم را آرزو میکنم... عجیب خوبم

پ ن 2 : سردردهام به آخر شبها منتقل شده و فقط اون وقت میاد سراغم

پ ن 3 :  امروز حتما باید برم هدیه روز پدر بخرم

پ ن 4 : صدای صبحگاهی گنجشک ها را میشنوید؟

پ ن 5 : باید برای خودم نامه ای بنویسم

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 10:29 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام حال خوبت مستدام
ایشالا همیشه بخندی

سلام به روی ماهت
به همچنین شما دوستای خیلی خوب و عزیزم

Nahid دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 10:47 http://rooznegareman.blogsky.com

خوش باشی گلم. حتماً در شیرینی عید فردا بسر میبری. البته اگه کادو نخریده باشی فکر کنم یکم از خلسه دربیای. برای پدر عزیز و آقای دکتر کادو خریدی؟؟؟؟

فدای مهربونیات
هنوز کادو نخریدم
برای پدر باید حتما برم بیرون و یه چیزی بخرم
من و آقای دکتر کلا کادو بازی مناسبتی را تعطیل کردیم و در هیچ مناسبتی هیچ کادویی به هم دیگه نمیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد