روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه حواستون به اخلاق من هست؟

سلام

صبح بخیر

دوش صبحگاهیم را گرفتم و سرحال اومدم سرکار

تا رسیدم صدای ماشین بازیافت را شنیدم و بدو بدو همه کاغذها و مقواها و پلاستیکهایی که گذاشته بودم آماده کردم و تحویل دادم

الانم سرحال آماده ام تا بقیه ی مجله ای که در حال آماده سازیش هستم را آماده کنم


گاهی وقتها داشته هامون را نمیبینیم

امروز صبح فهمیدم که خوشبختم ... حمد خودندم و خداوند را شکر کردم

گاهی داشته هامون به چشممون نمیاد

باید گاهی کمی وقت بزاریم و بشینیم با دقت به داشته هامون فکر کنیم




پ ن 1 :  گویا اوضاع مادربزرگ مامان خیلی خیلی بهتره

پ ن 2 :  بهار که میشه کلمات در من طغیان میکنند

پ ن 3 : خوردن سیر تازه را دوست دارین؟

پ ن 4 : قراره جمعه با کلی تاخیر تولد مغز بادوم برگزار بشه... کادوهاش را دادم... بازم باید کادو بخرم؟

پ ن 5 : مغز بادوم هوس سمنو کرده بود... کلی گشتم و براش سمنو پیدا کردم و خریدم، یه عالمه ذوق کرد

پ ن 6 : مغزبادوم فروردینی، چنان بهاری را در من به تجلی گذاشته که باورش برای خودم هم سخته



نظرات 5 + ارسال نظر
mahee چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 10:20

براش یه چیز کوچیک بخر دوباره.کلی ذوق میکنه و خودت قند توی دلت اب میشه

خودم هم به همین فکر کردم
کادو کلا خوبه
فقط موندم چی بخرم
میرم داخل اسباب بازی فروشی و یه چیزی براش پیدا میکنم

امیر چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 10:21

سلام
مدتی است کم کار شده اید دلمان برای داستان های کوتاه و رمان هایت تنگ شده است . لطفا در این مورد اقدامات لازم به عمل آید. .تسریع در انجام موجب امتنان خواهد بود

سلام به روی ماهتون
چشششششششششم
چی بهتر از این که بفهمم کلماتم خواننده داره... حتما به زودی

امیر پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 08:24

سلام و صبح بخیر تیلوی مهربون
در مورد تولد مغز بادوم باید گفت : تا باد چنین بادا همیشه ایام به جشن و شادی و خوشحالی
تو دختری پر شور و نشاط و هنرمند و با کلی طرح و ایده و .... تو می تونی شادی آفرین باشی و هستی و این شادی را بین همه تقسیم کنی و مثل نگین بدرخشی و جماعتی را خوشحال نموده و دل ها را شاد کنی ....
بعضی افراد چنان قادر وتوانا هستند که با کوچکترین موضوع پیش پا افتاده بزرگترین شادی را خلق کند و یکی از این افراد تیلوی ماست و برایش آرزوی بهترین ها را می نمایم .
در مورد مادر بزرگ هم انشالله پا قدم سادات تاثیر مسیحایی خویش را نشان داد و حالش رو به بهبود است و شفا حاصل شده است . سیده عیادت کرده نه برگ چغندر
در مورد بهار و طغیان کلمات در وجود شما باید باید بگم : وجود شما مانند ابر بهاری فقط منتظر یه جرقه و رعد است تا با بارش بهاری کلمات گلگونه همه را معطر سازی ... تو معدن و کان گلابی که با کلماتی که از حنجره معطرت تراوش می کند همه را عطر آگین میسازی
در مورد سیر تازه کلی افراد هستند که حبه های سیر را قورت میدهند و معتقدند برای قند و چربی خون مفید هستند.
در مورد سمنو برای مغز بادوم : همین کارا باعث میشه که مغز بادوم دوستی و الفتش با شما بیشتر از سایرین باشه و ترا با عمیق جان دوست داشته باشه
در مورد مغز بادوم فروردینی باید باید بگم: تو چنان سرشار از بهار هستی که اطرافیانت هم بهاری می شوند و فروردینی بودن صرفا برای از قوه به فعل در آوردن این بهار است .

سلام و همه عمرتون بخیر
هیچی از چشمای تیزبینت دور نمانده ها

آرام پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 09:57

سلام صبحتون بخیر
(اگرچه با تاخیر)سال نو تون هم مبارک

سوالی داشتم:
البته قصدم کنجکاوی در شرایط کاری شخص شما نیست ولی کلا علاقه مندم راجع به ماهیت و شرایط شغل گرافیستی بدانم؟
منظورم ایستکه
1- این حرفه بیشتر شامل نقاشی، رسم فنی یا طراحی احجام است.
2- بیشتر با قلم مو و مواد زنگی شیمیایی و خطکش و پیستوله سرکار دارد یا بیشتر با کامپیوتر و نرافزارهای مختلف و با پرینتر رنگی و . . .
3- این شغل بیشتر در بازار آزاد رایج است یا ردیف های دولتی هم دارد.
4- و بالاخره آنکه این شغل در آمدش چگون هست و سختی های شغلی هم دارد یا خیر؟

سلام
عمرتون بخیر
در کل باید بگم که این شغل گستره ی خیلی وسیعی داره
و بستگی به نوع نیاز و جایی که شما مشغول میشید شامل تمام چیزهایی که گفتید میشه
در این رشته نقاشی و رسم و طراحی و گاها خیلی چیزهای دیگه دخیل هست
کار کردن دستی یا کامپیوتری بستگی به این داره که شما چه کاری میخواهید انجام دهید... من بیشتر با کامپیوتر و پرینتر و نرم افزارها سرگرم هستم... اما گاهی پیش میاد نیاز به نقاشی های دستی هم میشه
3- در بازار آزاد رایج تر هست اما ردیف دولتی هم دارد
4- درآمدش بستگی به فعالیت شما داره.. هرچقدر بیشتر کار کنید و در جای مناسب و مکان درست واقع شده باشید درآمد بهتری خواهید داشت
این شغل هم مثل بقیه شغل ها سختی ها و گرفتاریهای خودش را دارد
اولیش درگیری بیش از حد دست و گردن هست که خیلی زود آدم را فرسوده میکنه

آرام پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 15:38

بسیار ممنونم از توضیحات روشنگر شما.
دستتون (و البته گردن نیز) درد نکنه.
{آیکن دسته گل}


فدای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد