روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نوروزتان مبارک

سلام

سال نو مبارک

براتون بهترینها را آرزو دارم

چندین روز هست ک وقت نکردم بیام و بنویسم، هرچند هرروز چندین پست در ذهنم داشتم


یکشنبه که جشن روز مادر را برگزار کردیم

مهمانی و کادو بازی 


دوشنبه صبح با نم نم باران بیدار شدم

قدم زنان رفتم و گل خریدم و هفت سین چیدم و آماده سال تحویل شدم

بعدشم کلی مهمون بازی و عیددیدنی تا پاسی از شب


سه شنبه خونه عموجان دعوت بودیم

یک دختر چهارماهه را به فرزندی گرفته بودند و مهمانی خیلی خوبی بود

از ساعت ده ضبح که رفتیم تا شش بعدازظهر آنجا بودیم و فوق العاده خوش گذشت

تمام فامیل دور هم بودیم و بعدش باز تا پاسی از شب خونه ما به عیددیدنی گذشت


امروز هم مهمان عمه بودیم

باز از صبح تا عصر دور هم بودیم

و فوق العاده خوش گذشت



پ ن ۱: آقای دکتر هم خوب هستند


پ ن ۲: غصه ها هستند اما تلاش میکنم نادیده بگیرمشان

نظرات 16 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 14:43

سال نو مباااارک عزززیزم

همه ایام شما دوست خوبم هم مبارک و شاد

سعید پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 21:50 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو
دوباره سال نوت مبارک
پس تا اینجاش خوب بوده خوش گذشته
چقد خوب
خوش باشی همیشه

سلام دوست خوبم
منم آرزو میکنم شما همیشه شاد و سلامت باشین... با تمام عزیزانتون

سعید پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 21:54 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو
دوباره عیدو بهت تبریک میگم
پس تا اینجاش خوش گذشته
چقد خوب
همیشه خوش باشی

سلام به روی ماه شما

امیر شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 08:08

سال نوی شما هم مبارک و چه خوب است جشن گرفتن و شادی کردن ... به هر بهانه ای که شده دور هم جمع شده و شادی نماییم ...
عمو جان هم خوبه که فرزندی جدیدی را قبول کرده اند و هم خود شادند و هم شادی را به طفلی کوچک هدیه نموده اند....

خدا را شکر که همگی خوشحال و شاد هستید اعم از خودت و خانواده و عموها و دایی ها و آقای دکتر و ...

تا شادی هست غم چرا؟ سعی کنید که غم را طرد نمایید و بقول امروزی ها دلیتش کنید ....


منم دنیا دنیا شادی و شادی دنیا و آخرت را برای شما آرزومندم

بهار شیراز شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 08:39

سال نو مبارک باشه تیلو جان
امیدوارم که سال 96 سال وصال یار باشه

سال نو شما هم مبارک
منم امیدوارم... الهی آمییییین

امیر یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 07:48

با سلام
آنگاه که طبیعت سبز می شود و خود را در آرایشگاه الهی موهای خود را مش کرده و با توسط بهترین آرایشگر هستی به هزاران رنگ مزین می شود باید گفت:
با هزار جلوه برون آمدی که من
با هزار دیده تماشا کنم ترا ....

حال که عروس زیبای طبیعت آماده پذیرایی از ما می باشد ما نیز با دلی سبز و زیبا و با دوری از هر گونه کدورت و دلخوری و دلگیری و دل پریشی همگام با عروس طبیعت و شعار : من خوشحال و موفق خواهم بود سال نو را شروع کرده و انشالله که خداوند نیز با نگاهی تازه یاریگر ما خواهد بود .....


سلام و عمرتون لبریز از شادیهای بی پایان

ساناز یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 10:20 http://sanaz1359.persianblog.ir

سلام. سال نوتون میارک.


سلام دوست خوبم

حامد یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 13:46

سلام تیلو خانوم خوبی سال جدید رو خدمتتون تبریک میگم و برات بهترینهارو در سال جدید همراه با سلامتی و شادی و عشق آرزو دارم

سلام دوست گلم
منم بینهایت آرزوهای خوب برات دارم

شاذه یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 20:22 http://moon30.mihanblog.com

سلام عزیزم
عیدت مبارک
خوشحالم که سال رو به خوبی آغاز کردی

سلام شاذه جانکم
برات آرزوهای خوب خوب دارم

امیر دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 09:21

سلام و صبح بخیر
روزگار در گذر است تا چند روز پیش شمارش معکوس بود و انتظار بهار ، اینک موسم گل است و شکوفه بهار نارنج ....
بی جهت نگفته اند که وصال مرگ عشق است ... ما منتظر بهار بودیم و اینک بهار رسیده و ما دیگه اون شور و اشتیاق قبل از عید را نداریم و از خونه تکونی و خرید عیدی و هفت سین خبری نیست ...
عشق هم اگه به وصال بینجامد دیگر اون اون شور و اشتیاق برای وصل از میان می رود ...
زیبا تر از عشق را خدا نیافریده و عشق و امید و انتظار سه رکن اساسی حیات و شور و نشاط انسان هاست .
این سه رکن را برای همه دوستان خوبم آرزو می کنم


سلام
چقدر شما نکته سنج و ریز بین هستین

امیر سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 07:56

سلام و صبح بخیر دوست کویر نوردم
انشالله که موفق و پیروز باشید


سلام
روزتون شاد

صحرا چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 09:13

سال نویت مبارک گندم عزیز

عزیزدلمی
سال نو شما هم مبارک

امیر پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 08:06

سلام پیشاپیش سیزده بدر تان مبارک

سلام
همه روزهاتان مبارک

گیلاس سرخ جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 18:19

امیدوارم حالت خوب باشه و خوش باشی تیلو جان

منم همین ارزو را برای شماها دارم

امیر دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 07:54

سلام و صبح بخیر
انشالله که این سیزده چهارده رور را به شادی سپری کرده باشید و بقیه اش نیز به شادمانی بگذره تا سیصد پنجاه روز دیگه که باز هم عید و ....

سلام
همه عمرتون بخیر و شادی
امیدوارم همیشه به شادی و خوشی زمان بگذرونید

اناهیتا دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 09:46 http://khaterateman1369.blogsky.com/

سلا عزیزمسال خوبی باشه واسه شما و اقای دکتر . همیشه خوش باشی

همچنین شما دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد